Ohrožený svět

Neboj broučku, tebe se to netýká.
» autor: umělec2
Ohrožený svět. Ne neboj, jen lidská populace. Ta co mu škodí. Aha. Tak to už tu nebudou auta, letadla, smog, nukleární výbuchy, rabování přírody. A budem tady zase jen my, v harmonii s přírodou. A to jde? Jak by ne. Podívej se do Černobylu. Jak se nám tam daří. Lidi si myslí, že jim vše patří a toto si přivlastnili. Na úkor nás, nás živočichů, vody, stromů, lesů, tundry i tajgy. Vezmi si příklad z malého broučka. Kůrovce. Co on dokázal, hodno je obdivu. Myslely si, jak jej porazí. Hlupáci. Teď už to ví. Ale pozdě brouka honit. Po čase se zhroutí domy, mosty, přehrady i hráze. Připlují zas lososi. Skončí regulace druhů i množství. V klecích už nebudou žádná zvířata. Nás je přeci víc. Koně volně v prériích. Jé, to byl jen sen, jak sem se stal hadem, rybou, medvědem. Tak já letím. Budu končit. Poslední ani zhasínat nemusí. To zhasne samo. Divíš se? Zasel si? Tak teď sklízíš. Silní zůstanou. A já tuším, kdo to je.
Tipů: 0
» 09.03.20
» komentářů: 0
» čteno: 486(4)
» posláno: 0


Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Monokultura názorová | Následující: Karanténa

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.