Plíživý negativismus

Boj s ním
» autor: umělec2
Zahlcen negativismem
Válka s ním, má trumfy ve svých rukách
Koronavirus, migranti, razie na ministerstvech, Babiš, kůrovec, sucho, nejsou byty, orkán, změny klimatu.
Čím je zpráva horší a čerstvější, tím je pro novináře lepší.
Dobré zprávy se prostě nenosí. Ty lidi nelákají, říkají nám tím.
Vídíme on-line přenosy z bojišť, kde umírají lidé a sledujeme to jako sportovní přenos.
Sledujeme průběh i následky řádění živlů, hurikánů, zemětřesení v televizi a přitom večeříme.
Předkládají nám brutální záběry z dopravních nehod.
Když ani toto s námi nehne, ukáží záběry utrápených zvířat z klecových chovů.
Otřesné podmínky pro personál.
Přidají policii v akci, kde nám ukáží bezdomovce, zloděje, tyrany.
Následuje Musil s Nebezpečnýma vztahama.
Moc pěknou náladu nám vykouzlí Klíma Na vlastní oči.
K zahození není ani pořad Na stopě.
Potřebujete více? Sledujte Reportéry.
Potřebujete odlehčit tak dejte : Chcete mě?
A rádi by jste věděli Jak je to s tím Musilem? Dejte pořad Jak to dopadlo.
K nedělnímu obědu diskuse s Moravcem na ČT.
Střepiny, Černé ovce, Jasně a stručně, Za katrem, Máte slovo s Jílkovou (tedy když na vás nějaké zbyde)
Přehršel filmů s kriminální tématikou. Zrádci, Případ mrtvého muže, Čtyři vraždy, Místo zločinu, Kriminalista, Profesionálové, Specialisté, Mentalista, Atentát, Ach ty vraždy, Polda, To je vražda, Policie Hamburk, Wlker Texas Ranger, Kobra atd...
Úsměv vám má vyloudit Výměna manželek, debilní seriály s Morávkovou, Superšéf, Peče celá země, Superstar, Ordinace v růžové zahradě, Slunečná....
Pokleslost úrovně morálky a schopnost přehlížet různé hanebnosti je dána právě touto záplavou neuvěřitelného braku co nám sypou do našich domácností a my poslušně čekáme, čím ta dnešní zpráva trumfne tu včerejší.
V novinách titulkem. Dehonestujícím kohokoliv, to je samozřejmé.
Říkali, že pořady typu: Možná přijde i kouzelník, Televarieté, Na Kloboučku, Novoty, Čundrcountry show, Pod věží, Večerníčky jsou přežitkem.
Tak máme sledovat ty nové výdobytky.
Dříve šly Ruské, Rumunské, Polské, Bulharské, Slovenské filmy pokleslé úrovně.
Dnes jdou převážně Americké, Německé a Anglické filmy neméně hodnotné.
Je však pravdou, že máme režiséry jako je Forman, Menzel, Hřebejk, Sláma, Vávra, Kachyňa, Chytilová, Herz, Zelenka, Kolečko, Burian, Svěrák, Krobot, Vláčil, Švankmajer, Lipský, Trojan, Vejdělek, Nellis, Gedeon, Adamec, Troška, Vorlíček, Pavlásková a řada dalších.
Dejme šanci těm, co nás baví, a ne co nás dobré nálady zbaví. Jak se to děje v televizi dnes.
Dělají z nás duševní mrzáky, nenásilnou plíživou formou.
Jenže jak z toho kruhu ven?
Hodit TV anténu do šrotu, jít do přírody, sportovat, bavit se ve společnosti lidí, v divadle, v hospodě. Nejlepším lékem je práce, která vás baví.
A taky děti, rodina, vzdělávání.
Jo, je to tak jednoduché, ale zapnout vypínač TV je jednodušší. Jo to vím
Tipů: 2
» 24.02.20
» komentářů: 1
» čteno: 469(4)
» posláno: 0


» 24.02.2020 - 20:17
Dokud jsi pohyblivej, tak se tomu vyhneš. Potom už těžko. Máš ale recht. Co s tím- netuším.
ST

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Wifina | Následující: Podrobená

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.