Wifina

Lovec signálu
» autor: umělec2
Kotva, Bílá labuť, Družba, Obchodní dům Máj. Výkladní skříň toho nejlepšího co bylo za dřívějšího režimu. Dnes už to je nemožné chátrající, pozbývající funkce i smyslu. Bez parkovacích míst v pronájmu Veitnamských obchodníků. Naproti jim vystavěly nové, větší, hezčí Palladium, Florentinum ... S podzemním parkováním. Kupou luxusního zboží za nekřesťanské peníze a lidí tam chodí a ty věci z nudy i pro zábavu kupují. Někteří tam jakoby žijí. Ověnčení módním zbožim, hodinkami světových značek, vůní od Bosse. V monterkách tam nesmí ani údržbář. A tak sedím venku v parku na lavičce. Sleduji ten cvrkot. Hanba mi. Jsem pro obchodní dům vyselektován jako nepotřebný. Lovím jim tam wifinu, ta je po registraci zadarmo. A oni vidí a vědí, že tam jdu maximálně na WC. To totiž taky. Tuhle písničku složím pro Tebe. Pro Tebe do nebe. Při Masarykovi. Zdolán zvolám. To je něco. Něco co má úroveň. Přemýšlet o vyjimečnosti schopných. A neodsuzovat druhé. Roden, Kaiser, Herzigová, Kolečko. Děj života, historie, umění. Kulisy i zázemí. Vdechnutí rolí. Kostýmů, interiérů i exteriérů. Složitost jednoduchosti. Konání. Síla osobnosti. Krása žen. Vrcholná politika, její lesk i bída. Hudba v náznacích krásná i brutální. Harmonie. Drogy, tanec, sex. Šachové partie. Hospitalizace v blázinci. Šílenství z bezmoci. Hitler, Židé, okupace moc. Moc blázna s chutí ovládnout svět. Zákulisní vydírání Anglickými rádci. Zrádci. Vnitřní boj bez boje i zbroje. Návraty i zvraty. Podrobení. Prohra vůle. Výhra zbabělosti. Beneše. Rozklíženost světa. Vize. Zmar.
Tipů: 2
» 21.02.20
» komentářů: 1
» čteno: 334(7)
» posláno: 0


» 21.02.2020 - 11:46
ST

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Kdy a kde | Následující: Plíživý negativismus

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.