Neklidná noc

O přemýšlení
» autor: umělec2
Půl třetí ráno. Únor, venku prší. Další neklidná noc při otevřeném oknu, z kterého slyším supící nákladní vozy. Čas před spánkem si krátím četbou podivných informací na internetovém portálu a psaním. Smysl mého sdělení není o nic jímavější. Taky za něj nejsem honorován. Přemýšlím nad smyslem života, kam a jak se vydat, čemu a proč se vyhnout, s kým tam jít, čeho dosáhnout. Na většinu otázek neznám odpověď. To dělá život zajímavější. Nevědět nic a být zaskočen pestrostí možností. Dnes tu jsem a zítra být nemusím, ale můžu tu být i za padesát let. Kdo ví. Statistika však napoví, že muži žijící v tomto regionu s podobnou hmotností a diagnózou se dožívají 64 let. Tedy ještě zhruba devět roků. Znám tedy přibližné parametry, toho "když se zadaří". A s tím musím hospodařit. Delší působení pak bude bonusem, kratší smůlou. A čím tedy začít a jak to brát? Jako rovnici o mnoha neznámých. Je však na mně, co vše do ní dosadím. Už teď se těším na ranní černý čaj s medem a snídani v Arkádách. Zítřek práci nezasvětím. V tom mám jasno. Stejně by to nic nezměnilo. Tak mám alespoň čas přemýšlet. A i to je práce. Možná dokonce ta nejdůležitější. Ta co životu dává smysl. Bez vědomí, není citů, chuti žít. Dávat si budu jen splnitelné, tedy nízké cíle. Budu tak pak často spokojen jejich pokořením. Jenže to co je pro mne nízké, může být pro někoho nesplnitelné a jiné triviální. Vše je relativní. Ale mám tu moc si rozhodovat o svém životě svobodně, byť v určitých mantinelech. A ty je dobré znát, být si jich vědom. Část svých myšlenek položím do tohoto textu. Malinkatou. Úměrnou zkušenostem, mírou vzdělání i kapacitou mozku. Zkusím spustit antivirový program. Program co mně ochrání a snad i zachrání. Jedinečnost myšlení a tvorby. Věstonická Venuše, Apollo, transplantace, války. Lékem je jen myšlení, myslím. Ale jistě to nevím. Ale koho to zajímá, co si já myslím. Snad jen mně. Tak vidíš, alespoň někoho! První cíl úspěšně splněn. Ještě tak usnout.
Tipů: 0
» 10.02.20
» komentářů: 0
» čteno: 321(4)
» posláno: 0


Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Vráska | Následující: Nebezpečné vedení

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.