ZEM VE ZRAKU STRAN

28. BÁSEŇ Z MÉ BÁSNICKÉ SBÍRKY; V PYRAMIDÁCH NOCI (2018)
» autor: West
Krásný den a zítra zas
budeme tu stát
a neznat se k sobě
abychom si dokázali
že jsme silní a můžeme
stát na svých nohou.

Bude to třeba za pár let
až uvidím Tě utíkat
po minovém poli Tvých chyb.




12.8.2018 13:23
Tipů: 3
» 28.07.19
» komentářů: 6
» čteno: 332(7)
» posláno: 0


» 28.07.2019 - 13:36
byron
Ať už budoucnocst utváříme svými minulými a přítomnými skutky, vždy nás dokáže překvapit svou nevyhnutelnou jistotou.
ST
» 29.07.2019 - 18:23
byron: Já zase věřím, že náš život, tedy i budoucnost je nám určena již před samotným narozením. Člověk ovšem rád věří na zázraky, když mu něco úžasně a báječně vyjde. Já říkám ne, zázraky neexistují.
Ovšem je to bollywoodský pohled a i můj. Ono to do sebe zkrátka úžasně zapadá, ta proč tomu nevěřít, že?
Rozhoně by to byla menší lež, než lži, kterýma nás krmí média od rána do noci a nic se neděje. Všichni jsou spokojení, protože se jim tam obří lež líbí a kdo řekne pravdu, tak je označen za konspiračního teoretika a za spodinu. Pravda se v dnešní době hold nenosí.
Jej, to jsem se rozepsal, až běda a hodně uletěl.

Mnohokrát Vám děkuji, KOLEGÁČKU. Jdu vložit dnešní poslední báseň ze sbírky. Snad se bude líbit, zajímá mě, jak jsem ji napsal, opravdu si nepamatuju 600 básní za rok. :-) No, za minulý rok jsem jich napsal 658. :-) Upsss. Přeji hezký zbytek dne s poezií.

LUKÁŠ WEST ŠPRTA
» 29.07.2019 - 23:03
Elisabeth.S
Život neSTojí
jde dál;-)(^
» 29.07.2019 - 23:05
Elisabeth.S: Jo, tak to je můj častý básnický obrat. :-) Moc Vám opět děkuji.

LUKÁŠ WEST ŠPRTA
» 30.07.2019 - 19:42
Máš ST.
» 30.07.2019 - 21:07
Psavec: Moc Ti děkuji za Tvůj čas KAMARÁDE. Jsem rád, že se báseň líbí. Přeji Ti hezký večer a dobrou noc s poezií.

LUKÁŠ WEST ŠPRTA

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: VYRYTÁ PRO OSTATNÍ | Následující: V PYRAMIDÁCH NOCI
« jméno
« heslo
» Registrace
» Zapomenuté heslo?
narozeniny
Dueta2 [3]


© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.