VYRYTÁ PRO OSTATNÍ

27. BÁSEŇ Z MÉ BÁSNICKÉ SBÍRKY; V PYRAMIDÁCH NOCI (2018)
» autor: West
Na modrou krev
poslední pohyb dobré noci

pozdě jsi přišla
počítám čas vrásek
těch Tvých

než dopíšu pro Tebe
sbírku děravou.




12.8.2018 13:21
Tipů: 1
» 27.07.19
» komentářů: 6
» čteno: 374(6)
» posláno: 0


» 27.07.2019 - 22:57
byron
Rozhodně si nemyslím, že je problém, dělat díry do sbírek. Náročnější je...když se k nim vrátím, sám do nich nespadnout.
ST
» 28.07.2019 - 00:16
byron: To je velká pravda, KOLEGO. Mám několik sbírek, fakt dobrých, ale já to psal, když mi nebylo 2x. psychicky, ale vlastně citově nejlépe a kdyby jsem se vrátil k těm sbírkám, tak mě to citově zničí, to vím. Jsou u ledu, no. Ovšem tady jsem je už dal na ŠMOULOVĚ. :-)
Mnohokrát děkuji a přeji dobrou noc. :-)

LUKÁŠ WEST ŠPRTA
» 29.07.2019 - 22:38
Elisabeth.S
Jak dojdem na rozceSTí byť
jen zčásti, dílko vyniká však duše tratí:'(
» 29.07.2019 - 23:05
Elisabeth.S: Vzpomenu si na bejvalku a prostě ze mě tryskají hnusné verše, no. S tím nemám problém již skoro dva roky a můžu psát další a další básně, jen si na ni vzpomenu. Jasně, je to přitažené za vlasy, ovšem funguje to.
Mnohokrát Vám děkuji za Váš čas. Přeji dobrou noc s poezií.

LUKÁŠ WEST ŠPRTA
» 29.07.2019 - 23:08
Elisabeth.S
Chápu takovou bolest lze jen vypsat a časem se smířit:-(Dobře znám!
» 30.07.2019 - 10:54
Elisabeth.S: Ten vztah zkrátka nefungoval. Ona byla, jako časovaná mina. Nikdy jsem nedokázal číst jeho kolísavé chování a nálad. Chvilku to bylo, jako v pohádce a pak mi to vyčetla. Ovšem to je už dávno za mnou. :-) Vůbec se z toho nehroutím. Nechávám to všechno za svými zády pod stíny stromů. Přeji Vám krásný den plný sluníčka a poezie.

LUKÁŠ WEST ŠPRTA

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: LÁHEV DOHOŘÍVÁ V SLZÁCH | Následující: ZEM VE ZRAKU STRAN
« jméno
« heslo
» Registrace
» Zapomenuté heslo?
online
1 skrytých [1]
narozeniny
Dueta2 [3]


© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.