Manifest ducha a srdce

» autor: Eyrekr
Přijímám fakt, že neexistuje vyšší smysl života. Že život v základním nastavení mysli v tomhle světě je utrpení. Jedině tak se můžu osvobodit. Odmítám další sebemrskačství romantismu, ve kterém jsem až doteď stagnoval a pletl si pojmy. Jsem odhodlaný přijímat svět takový, jaký je, vychutnat si jeho příjemné chvíle a třeba je i oslavovat, ale nelpět na nich, křečovitě se jich nedržet a nevyžadovat je. Přijímám fakt, že jsem sám tvůrcem svého života a že všechno je možné. Zároveň ale nemám žádnou kontrolu nad tím, co se nahodile přihodí, ale pouze nad tím, jak se k věcem postavím. Přijímám fakt, že neexistuje osud, je pouze náhoda a volba. Štěstí je uvnitř nás a může být i za těch nejméně příznivých podmínek, je věcí volby, stejně tak jako láska. Odmítám být obětí osudu, který ve skutečnosti neexistuje. Své životní okolnosti přijímám jako stavební kameny pro další růst. Zavazuji se studovat filozofii a aplikovat její poznatky do svého života. Naučit se pracovat sám se sebou, to, v čem jsem doposud zaostával. Základem je uvědomit si a pojmenovat, teprve pak se s problémy dá efektivně pracovat. To je přece základem každé vědy, přesto se na vnitřní svět a jeho důležitost často zapomíná.
Tipů: 10
» 19.02.19
» komentářů: 6
» čteno: 489(12)
» posláno: 0


» 19.02.2019 - 09:53
Držím palec.
ST
» 19.02.2019 - 16:00
Držím ti pěsti. Nepřeháněj to však se sebemrskačstvím, nebo si uženeš časem žaludeční vřed či jiný neduh.
» 19.02.2019 - 17:03
byron
Ano...nezbývá, nežli držet palce. Život je nepředstavitelná dřina:-).
ST
» 23.02.2019 - 14:35
Paráda!! :)
Tomu se říká vzít rozum do hrsti a čelit životu tváří v tvář. Přeju, ať je to užitečná a příjemná jízda!!
» 27.04.2019 - 11:05
Manifest, pod který bych se podepsala.
» 02.10.2019 - 10:54
ST*

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Lednové deště | Následující: Pro lišku

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.