Počátky budou, ale trochu jinak

Sraz se již po jedenácté koná v rekreačním středisku Valcha v Počátkách u Pelhřimova ve dnech 5.10.- 7.10.2018.
» autor: čubík
… s "malou" změnou, sám gabkin se ujímá organizace srazu a o nás, modré, poetické duše, obětavě pečovati bude…:-)

https://www.libres.cz/dilo/146780-pocatky-2018/
- - - - -
» 08.09.18
» komentářů: 9
» čteno: 840(26)
» posláno: 0


» 08.09.2018 - 14:58
Hazentla
Jupí :-)
My teda skoro určitě přijedeme :-)
» 09.09.2018 - 00:20
Milena
Jeee, to je mi moc lito. ,24.9. jdu na operaci kycle a vim jiste, ze do zacatku rijna jeste fit nebudu...ale kdyby se to podarilo zorganizovat I pristi rok...:-) budu cvicit, jak o zivot, abych mohla prijet.
» 09.09.2018 - 09:42
tak... bude to hezký sraz naší rodinky s čubíkem :)) ... my budeme říkat "dm, dm, dm, dm... ba, ba, ba..." a čubík nám pustí diskotéku a předvede nové taneční kreace :))

...ale bez té vysočiny s nějakým literátovským setkáním by nebyl žádný podzim tím opravdovým srdečním podzimem
» 09.09.2018 - 18:05
Milena
No bať...a tesim se na fotky...:-)
» 10.09.2018 - 09:22
Hazentla
drsnosrstej kokršpaněl:
Já teda určitě dm dm ba ba říkat nebudu... tak moc jsem se nikdy neopila :-D
» 10.09.2018 - 19:10
Milena: Hazentla: drsnosrstej kokršpaněl: … tak je tu ještě možnost, že by se nás zase ujala Štěpina, během pár dnů se vše vyjasní...
» 10.09.2018 - 20:05
Milena
čubík: At Vam to vyjde. Stepina je vyborny organizator. I kdyz letos neprijedu, Pocatky znam. Mame asi.hodku odsad autem chatu. A neodolala jsem si to tam prohlednout. Nadherna alej vede k Valse. Pan Tomandl je moc prijemny pan a voda ze studanky sv. Ludmily nema chybu. A kdyz vezmu jeste moc fajn basniky...Moc si to uzijte. :-)
» 10.09.2018 - 21:23
2
!!! tak Štěpina z obýváku pokřikuje něco o tom, že na mě došlo.... takže o víkendu zbouchnem občasník ... a rozjedeme Počátky ... tak trochu jinak .... aneb Gabkin ve stresu.
Už se těším. A pokud bude někdo rejpat ...zapíšu ho do ČUBÍKOVO TANEČNÍ ŠKOLY.
Takže o víkendu více a již teď můžete nechat vzkazy na gabkina. Rád vše zodpovím.
» 10.09.2018 - 22:25
gabkin: … případná "čubíkova taneční škola" je spíše trest pro samotného "tanečního mistra", neb ten se ve víru tance na video zachytiti nechá a trapné chvíle si tak opětným shlédnutím způsobí...;-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Oči | Následující: Malé zamyšlení
« jméno
« heslo
» Registrace
» Zapomenuté heslo?
online
Besinka [1]
nováčci
intuista
narozeniny
Gándhí [8]


© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.