Velikonoce zas po roce

:)
» autorka: gigy
Velikonoce v očích mé matky rok co rok znamenaly příležitost. Příležitost, které se s urputností sobě vlastní sápala po pačesech. V každém dalším koledníkovi s notnou dávkou fantazie a Morgana v žilách viděla mého budoucího ženicha. Už ve futrech roztahovala vstřícně náruč a házela po nebohých chlapcích očka. Nic netušící koledníci se ale stejně vždycky nechali nalákat na vejce a kus žvance. Ty nejvhodnější adepty pak vždycky zvala na kafe.
Čas od času se mně některého zástupce opačného pohlaví zželelo a očima jsem se mu snažila zřetelně naznačit, že se řítí do jámy lvové. A on buď poslech, a nebo si myslel, že mám tik. Zrovna dneska se mi ale jednoho takového podařilo zachránit. Co na tom, že byl snad o půl století mladší. Matka se rozzářila a lákala ho do svých spárů. Když pak nakonec po mých jemných náznacích opustil matčinu past na ženichy, matka ho vlahým pohledem ještě dlouho sledovala z okna.
,,Ale že je ten jejich kluk fešák," pronesla zasněně a zabodla do mě ten svůj nic dobrého nevěstící pohled. Jen jsem pokrčila rameny a čekala, co bude.
,,Kdo by to do něj řek, když před lety zapálil tu stodolu, že z něj vyroste takovej fešák," dodala a zavrtěla hlavou.
A mně bylo jasný, že letos podstatně slevila ze svých nároků. A že mi letos evidentně zvoní hrana.
Tipů: 7
» 05.04.18
» komentářů: 3
» čteno: 627(9)
» posláno: 0


» 05.04.2018 - 10:53
Hazentla
:-):-)
» 05.12.2018 - 17:43
v pohodě mě občas zvoní v uších...
» 09.02.2019 - 06:39
ST

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Když musí inroverti | Následující: Imobilní žena

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.