Letní zamyšlení nad bumbala…icí

;-))
» autorka: Lilith
Znáte to, je léto, je vedro a já si to šlapu na kole, své tělo koupu ve slunci a frčím mezi poli, lesy a lukami… a k hospůdce cestička známá přede mnou i za mnou se vine… a mne najednou přepadne chuť na nějakou …ici, čili pálenici, čili pálenku, nejlépe sněhovici…

Třeba Alpskou – je tak křišťálově čistá, ale cenově vyšší… no jasně, vysoké hory – vysoké ceny.

Ale taková Městská sněhovice je už na tom cenově lépe, neb v nížině ceny jsou nižší… nižší! Jen chuti je poněkud slanější se stopami písku.

A sněhovice Lesní má typickou zvláštní chuť zaječích bobků. DelikatÓza.
Cena úměrná dle provize počtu myslivců bobky sbírajících.

Ale nejlepší je dvakrát pálená – tzv. Vánice, provětrá vám tělo od paty až po temínko hlavy. Tuto gurmánskou fujavici v létě vřele doporučuji.

Nebeská je úžasná, jemná jak chumelenice.

Avšak pozor! Sněhovice bez lednice-mraznice ztrácí svou kvalitu a stává se vodovicí… brr…

Mé přehřáté tělíčko sbírá síly do šlapek a už se k hospůdce blíží… jen doufám, že z loňské zimy mají kvalitní sněhovice celou lavinu.


;-)



.
Tipů: 10
» 30.07.17
» komentářů: 8
» čteno: 781(15)
» posláno: 0


» 30.07.2017 - 20:05
Lil, Tvoje -ice to je ryzí fantazie, Jeníčkem a Mařenkou třikrát destilovaná. :-)
Vysoké hory, vysoké ceny :-)) Ale musí to být delikátní.
Městská sněhovice - se závany rašeliny, písku a stop chodců, výfukový buket dodává kouřový závěr. :-)
Sněhovice lesní s macerovanými...jen pro odvážné. :-)
Vánice mě rozesmála ta koštuje dobře :-))

ST a Z
» 30.07.2017 - 20:08
Kajuta: MIlý Kajuťáčku, mi bylo na kole takový horko, že mne napadaly samý blbinky a představa sněhovice drobet schladila... hihi :-) Moc ti děkuji za fajný komentík a cink na zdraví :-) Hezky jsi ji doplnil o výfukový buket... to se zas směju já :-))
» 30.07.2017 - 22:42
Lil, někdy tě pozvu na sklenku Šaratice. Zatím to však nejde, musel jsem se přesunout do ložnice, mám pálené neštovice... :-(
» 31.07.2017 - 08:36
Lil, někdy tě pozvu na naši šveSTkovici, a dohlédnu, aby byla vychlazená:-)
» 31.07.2017 - 11:11
V tom hicu slivovici? To je na ÁRO.
Ale jinak fajn.
ST
» 31.07.2017 - 16:21
ST...přehřáté tělíčko máme asi všichni
» 31.07.2017 - 17:09
Pozor však na cestu zpátky,
bys nepadla do oprátky!
Připravenou k roli chci ji
tam, kde má být: Policii.
» 31.07.2017 - 19:24
MIlí modrásci, děkuji za krásná pozvání i parádní komentíky, prostě díííííííky :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Pod závojem nebe | Následující: Žítkovská bohyně

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.