Starý dobrý časy

...něco od srdce
» autor: ewon
24. 4. 2017 0:03-0:012, Stockholm.

Starý dobrý časy

Starý dobrý časy psaní pod lampou, a samozřejmě zeleným fixem. Růžovým fixem když je to erotický nebo v tý době jen a jen

jen a jen výhradně

..............................milostný..........................
...........

Do sešitu jedna, do sešitu dvě, do modrýho, zelenýho sešitu, do sešitu na těsnopis, do nedopsanýho sešitu na ajinu, do sešitů s nápisem: římská III. Do šedesátistránkovýho A4 sešitu s nápisem římská XXVI.
Do sešitů ukredenejch za sociku, mýma skvělýma prarodičema, protože v práci to vlastně bylo zadarmo. Dneska jeden za stopadesát možná víc. Super. Možná že si to taky koupili, ale hodně vo tom pochybuju.
Proč byste si kupovali něco, co stejně sami v životě nepopíšete.
A přesně tohle (dostatek příležitosti) dělá pořádnýho grafomana, je to jako to měl starej Squat - i když ten si určitě dělal srandu a ten narozdíl ode mě psát uměl. (A snad i ještě umí.)

Všechno jsem to už vyházel. A dost věcí smazal. Protože co taky s tím, že jo.
Posrat se z toho leda.
K posrání to bylo.

Starý dobrý časy.

...

(tohle byl krásnej konec a byl jsem s ním nadmíru spokojenej, takže mě pěkně jebá, že mě napadá i

..............................-shittown-........................
.........

"Tohle je shittown", myslím, že to řek Kerouack o tom městě v kterým bydlel asi se Stellou. Lowell to asi nebyl. Vůbec nevím proč mě to napadlo.
Volejte na pomoc věštce Stanleyho Bradleyho, nebo psychoanalytika... vyjde to nastejno.)
Tipů: 2
» 06.05.17
» komentářů: 0
» čteno: 612(11)
» posláno: 0


Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.