Rockové odbočky

aktuálně ze včerejší noci… ;-)
» autorka: Lilith
Kytary kňourají, vlasy se do rytmu točí, zpěvák drásá hlasivky, chlapské svaly do bubnu mlátí a já, malá básnířka, musím se z koncertu s nadějí, že snad jen na chvilku, vzdálit…

A tak netrpělivě mezi ostatními rockerkami přešlapuju a čekám v černé frontě vlnící se k toaletám, kdy každá se z divošky mění v nejistou dívku či ženu s měchýřkem naplněným pivem k prasknutí…

Jedna po druhé soucitně pokukujeme, dlaždice na zemi zkoumáme, než se otevře některá kabinka, mokrým papírem vyzdobená jak útržkovým kobercem a se snahou přes mokré prkýnko si v polosedě nenačurat do kalhotek…

Přečteme si zajímavá sdělení a kresby vyryté do dveří… o mužství viděném očima fantastek… a když dokonáno jest, v rachotu sušáků prohlížíme své černě lakované nehty a v zrcadle vlasy čechráme a jsme ty nejkrásnější vyčůrandy pro muzikou nadšené kluky a muže.

Protlačím se mezi tři dvoumetrové rockery, úsměv až na záda a: „Já jsem malá, že mě pustíte dopředu?“ A jsem zpět v kotli, vrtím zadkem, kývu hlavou a ruka vystřelí nahoru ke klukům na pódiu, by podpořila ty skvělé vyluzovače hudby…

;-)



.

na koncertě Arakain & Dymytry jsem tenkrát byla taky, heč… ;-))

https://www.youtube.com/watch?v=UIX1A5ZOjLw

.
Tipů: 12
» 17.03.17
» komentářů: 10
» čteno: 865(12)
» posláno: 0


» 17.03.2017 - 21:15
1
Máš to teda zajímavé a vtipné poSTřehy, ač malá postavou, zaregistruješ kdeco, jako detektiv, nebo rozhledna. :-) Velice mě to pobavilo. Tvůj pohled na svět je neobyčejný a tuze zábavný malá velká básnířko. Snad sis koncert užila dosytosti. :-) Úsměv až k lopatce, He He. :-)) I básnířky musí chodit tam kam císař pán pěšky. :-)

A Z :-)
» 17.03.2017 - 21:20
Kajuta: Milý usměvavý lopatko, ééé, Kajutko s lopatkou nebo dvěma... ;-) děkujikulíky ti za fajný komentíček, mám radooost! Jo, užila od sedmi skoro do půlnoci divoké mjůzik :-) Píšu, kudy chodím a čůrám... hihi
» 18.03.2017 - 00:29
1
Já kdybych se šel vyčůrat po úvodní písničce, možná bych stihnul ještě všechny přídavky... ;-)
» 18.03.2017 - 00:42
To muselo být něco...hudba super a toalety jako vždy v Čechách děs a STres:-)
» 18.03.2017 - 10:23
Holky to maj těžší.
Líbí. ST
» 18.03.2017 - 13:59
Pobavilo mě to čtení na dveřích. Nic se nemění, básníci své verše sdělují i na toaletách.....ST
» 18.03.2017 - 18:41
dobrý a kňourající ST...
» 18.03.2017 - 20:31
Děkovník veliký vám všem :-)
» 22.03.2017 - 18:55
Ze všeho umíš udělat báječný zážitek. Krásný :-)

ST
» 22.03.2017 - 19:57
soucko.e: Nojo, asi trpím tou nehoráznou všímavostí ;-))
Děkuji ti :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Zhasnutá | Následující: Vylamuji prázdnotu

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.