Citát číslo 2.

» autorka: Tzaphqiel
Až když se ocitneš úplně na dně, poznáš kdo je opravdový přítel
Tipů: 3
» 28.07.16
» komentářů: 12
» čteno: 803(20)
» posláno: 0


» 28.07.2016 - 17:33
Životem prověřeno. Jak jednoduché a přitom, jak se na to kolikrát zapomíná.

ST
» 28.07.2016 - 17:57
Adramelech
Pravopisně správně by to bylo takto:

Až když se ocitneš úplně na dně, poznáš, kdo je opravdový přítel.
» 28.07.2016 - 18:04
Adramelech: Nevěděla jsem,že jsme ve škole,tak se hluboce omlouvám :D
» 28.07.2016 - 18:07
Adramelech
Tzaphqiel: Nic ve zlém, ale když chce někdo prezentovat své písemné projevy na veřejnosti, tak se od něj znalost pravidel pravopisu jaksi očekává.
» 28.07.2016 - 21:24
to jsme ve škole? Nebo že by na libresu?
» 29.07.2016 - 15:56
Ahoj a vítej na Libresu. Adramelech má naprostou pravdu a za dobře míněnou radu se sluší poděkovat.
Ale k dílu. Jde o pouhou reformulaci všeobecně známého přísloví, že v nouzi poznáš přítele. Nicméně, pokud skutečně tvoříš vlastní moudra, ráda si některá z nich přečtu.
» 29.07.2016 - 16:55
krizekkk
Souhlas s Dotou. Mělo by to mít trošku ,,úroveň". ;-)
Piš...
» 29.07.2016 - 17:13
Smutné, že člověk zapomene jednu čárku a už je vše špatně. Existují lidé co jsou dyslektici a já jsem jedna z nich, tak mě za to ukamenujte
» 29.07.2016 - 18:02
Adramelech
Tzaphqiel: Tak říkáš dyslektik. To se stává, že člověk má nějaké to znevýhodnění. Třeba já ve svém věku už trochu hůř chodím. No tak se prostě nepřihlašuji na běžecké závody, a je to! Když na něco nemám, tak to nedělám. Jednoduché, ne?

K obsahu tvých děl: Jak správně poznamenala Dota Slunská, jsou tvá díla pouhými reformulacemi všeobecně známých přísloví. Přepisem otřepaných mouder, a ještě ke všemu přepisem pologramotným, však čtenáře moc nenadchneš, tomu se nediv.

Shrnuto: Psát neumíš, vymyslet vlastní hlavou nic neumíš (nebo jsi to tady zatím ještě nepředvedla), tak co čekáš? Že z tebe budeme bez sebe nadšením? Tohle jsou stránky pro tvůrčí lidi se zájmem o literaturu. Řekl bych, že úroveň Libresu je docela vysoká. Jestli sem svými schopnostmi nezapadáš, tak to není naše chyba. Leckdo je ochoten povzbudivě poplácat po rameni nováčka, i když svůj text sepsal levou zadní. Jenže se zde očekává aspoň jakási minimální úroveň, jak výše již upozornil kolega.
» 29.07.2016 - 19:48
Vím, jak to je, vím, proč jsi tady ;-)... ale piš za sebe, ukaž, co v tobě je... :-) sama jsem zvědavá, překvap nás ;-)
» 30.07.2016 - 19:36
Já říkám: Vítej. Piš a neopisuj. Piš to, co napadne tebe a piš to tak, aby to bylo poznat. Najdi si svou parketu a na ní se zdokonaluj. Poslouchej rady zkušených, ale piš podle sebe. Když zjistíš, že ti to nejde, začni s něčím jiným. Nemohou všichni být básníky.
» 30.07.2016 - 22:32
Tzaphqiel: Tak jsem to myslela i ja, jako vavaoko... omlouvám se, zda to bylo jinak pochopeno... ;-)
Ajoj :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.