Jak být sexy

Ať se to zdá jakkoli nesmyslné, každé slovo je pravda! :}
» autorka: Shani95
Nějaký plán na to, co vlastně chci napsat, už se mně v hlavě zrodil včera večer, než jsem usnula, ale naštěstí jsem ho zapomněla a můžu začít s čistým štítem. Moje myšlení po desáté hodině večerní bývá totiž (ačkoli se to zdá téměř neuvěřitelné) ještě úchylnější, než moje myšlení v … 9:54 ráno, tedy v dobu, kdy jsem se rozhodla toto sepsat. Kamarádka mě totiž nedávno poprosila o návod, jak být sexy. A tak, ačkoli nevím, proč požádala o tuto věc právě mě, rozhodla jsem se jejímu přání vyhovět. Pohodlně se usaďte a učte se!

JAK BÝT SEXY
No, ono v podstatě ten, kdo čte tenhle super návod, už ho vůbec v ničem nepotřebuje. Copak já bych se obtěžovala sepsat návod o tom, jak být sexy pro někoho, kdo sexy není? Já se přece bavím jen s lidmi, kteří sexy jsou.

Pokud tohle vyznělo tak, že jsem namyšlený idiot, co se baví jen s několika málo lidmi a to pouze z toho důvodu, že mu přijdou sexy, není to tak. Z téhle věty je pravda jen to, že jsem idiot. Ten zbytek se dá vysvětlit jednoduše: Všichni přátelé, se kterými se bavím, všichni lidé, kteří tento návod čtou, jsou svým způsobem sexy, ať už tomu věří nebo nevěří. Většina bohužel nevěří a někdy mám chuť je za to odporování přizabít. To ale taky nemůžu, protože na to jsou přece až moc sexy.

Ale dobře tedy, zpět k návodu. Nejdřív by bylo asi fajn, definovat si slovo „sexy“ (Páni, napsala jsem ho v těchto pár řádcích už tolikrát, že se mi teď vlastně už vůbec nelíbí a leze mi na nervy, ačkoli je to jedno z mých nejoblíbenějších slov.)
Když o někom řeknu, že je sexy, předpokládá se tím, že se mi líbí, je mi sympatický, vypadá líp než já. Jo, možná by se dalo říci, že já jsem mezník mezi hranicí sexy a nesexy.

Teď už jistě každý musí pochopit, jak je možné, že tak často používám slovo sexy. Skoro všechno/všichni vypadají totiž lépe než já. (A to na tom nejsem až tak zle...)

Takže v podstatě návod na to, jak být sexy by ve zkrácené podobě mohl znít nějak takhle:
→ Vypadat lépe než já.
→ Občas se hezky usmát, což není problém. Každý, když se usmívá, usmívá se hezky.
→ Působit roztomile. Tohle není pravidlo celoživotní, stačí působit roztomile jednou za čas. Každopádně ale už ten, kdo splňuje pravidlo číslo dvě má vyhráno. Podle mě je roztomilý i jednoduchý úsměv. A já mám přeci vždycky pravdu. Z čehož vyplývá, že pokud se člověk rád a často směje, je sexy.

Našlo by se toho víc, ale už tyhle tři základní věci splňuješ, milý čtenáři.

Takže tak nějak...
Milujte se, množte se, buďte sexy… A pište sexy návody v hodinách práva nebo jakýchkoli jiných kreativních předmětech!

A doufám, že kromě mé kamarádky, pro kterou byl návod sestaven, se líbí i všem ostatním.
Tipů: 4
» 16.03.16
» komentářů: 8
» čteno: 807(14)
» posláno: 0


» 16.03.2016 - 10:52
Proč píšeš v rodu ženském, když jsi přece jiSTě statný muž. Jsou ovšem i t.zv. transsexuálové, takže-hmm-nevím...
» 16.03.2016 - 10:57
Tak jsem chtěla získat nějaké informace, ale nic moc...přesto za snahu ST
» 16.03.2016 - 10:58
Tara: Díky i tak :}
» 16.03.2016 - 11:00
Tomáš: Jsem člověk. Ano, jsem holka, ale daleko častěji se cítím jako kluk. Přesto ale netvrdím ani to, že jsem muž. Prostě jsem cosi... Je to asi jedno, ne?
» 16.03.2016 - 11:08
No jasně! Já jen tak mimochodem...
» 16.03.2016 - 11:26
K dílku se nemohu dobre vyjádrit, protoze nerozumím jednomu cizímu výrazu. Jde o slovo „sexy“. ;-)
» 16.03.2016 - 15:54
Ringo: jen se rozpomeň: copak jsi na gymnáziu nebyl v sextě sextánem ;-)
;-) ;-)
» 16.03.2016 - 19:04
Tomáš: Nebyl prosím, já chodil do gymnázia v Nymburce jen čtyři roky. :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
« jméno
« heslo
» Registrace
» Zapomenuté heslo?
online
1 skrytých [1]


© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.