Zrození

Zjištění: Každý konec může být novým začátkem. Je na Vás, zda tento začátek bude mít konec.
» autor: Zlatokop Henry
Kdy jindy se má narodit král rebelů a dobrodruhů než v emocemi nejvíce zmítané epoše dějin? V čase velkých změn a očekávání nových věcí. Dvacáté století, století válek, dalo lidstvu řadu objevů. Vzalo mu ale spoustu iluzí o opravdovém lidství.

Snad právě proto se v jeho polovině, ke konci druhé světové války, rodí v srdci Evropy dítě, které v prvních dnech života slyší utichající válečné boje, přecházející do radostných oslav osvobození. Smutek a radost. Poroba a svoboda. Tyto zkušenosti si Henry přináší stejně jako další znaménko výjimečnosti ve světě plném paradoxů.

Přichází na svět v den narození člověka, jehož jméno budí hrůzu a je synonymem válek. Ve stejném roce, kdy jeden život, způsobující jen zkázu, končí smrtí v podzemním bunkru, druhý začíná a přináší poselství o svobodě. Právě takto nevyzpytatelný osud načasoval zrod rebela a dobrodruha. Člověka, jenž má svůj život zdánlivě věnovat hledání zlata, aby nalezl mnohem cennější bohatství, o které se má podělit s ostatními. Svobodu ducha.

Vítejte na jeho cestě životem. Veselý bouřlivák Henry Vám bude skvělým průvodcem a zábavným vypravěčem.
Tipů: 5
» 09.03.16
» komentářů: 4
» čteno: 708(8)
» posláno: 0
Ze sbírky: ON THE ROAD


» 09.03.2016 - 11:16
Hezky napsáno...ST
» 09.03.2016 - 14:09
Tara: díky :)
» 09.03.2016 - 17:41
Mě ta paní, která se potom stala i mou maminkou, naštěstí čtyři dny přenášela. ;-)
» 09.03.2016 - 23:18
Ringo: proto seš bejk zabejčenej :) ...a ne ovce v rouše beránčím :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: OSTRAVA!!! versus OSTRAVICE??? | Následující: Školy pro voly

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.