Kamarád Herkul (2)

» autor: Zlatokop Henry
Po „Sametce“ se všechno měnilo. Většinou k dobrému.
I mí kamarádi se měnili. Hromotluk Cyril shodil čundácký ohoz a překvapil v novém kvádru šitém na míru. Jeho obří ramena a mohutné pracky do konfekce nevlezly.

Lid si novodobého gladiátora Herkula zvolil dobrovolně, aby válči několik let za lepší budoucnost v zastupitelstvu města Vrbna.
Cyril bojoval jak nejlépe uměl. Musel se stále krotit. Nejraději by fláknul na meetinzích všem těm bývalým komoušům a novodobým zlatokopům tečku mezi oči. Nakonec stejně zvítězil jeho naturel. Politické zápasy jej přestaly bavit. Navlékl na sebe opět a definitivně trampské hadry. Opustil kontaminované politické pole. Vrátil se do čistých lesů. Začal trávit svůj čas s jinými kaňoury.
Dobrá zpráva je, že pověstná síla Cyrila (známého pod trampskou přezdívkou Herkul) neopouští.
Pokud si budete chtít s opravdovým Herkulem zasoutěžit v páce, tak máte šanci. Ale prohrajete! Může se vám však podařit z Cyrila vypáčit moudré rady. Rád dá lekci všem zájemcům v již zapomínané tradici- taktice čestného boje.
Tipů: 3
» 08.12.15
» komentářů: 8
» čteno: 630(9)
» posláno: 0


» 08.12.2015 - 08:16
Netroufnu si na Herkula,
ve fyzicnu jsem fakt nula.
» 08.12.2015 - 09:19
V politice se férovej chlap neuplatní. Mezi těma skřetama není místo pro trempa.
ST
» 08.12.2015 - 11:20
Ringo: ty máš zase kouzlo osobnosti! Tak není důvod k nespokojenosti :)
» 08.12.2015 - 11:22
vavaoko: Ale alespoň to zkusil! :)
» 08.12.2015 - 17:19
krizekkk
Já se obrům vyhýbám. Natož páku... :)
» 08.12.2015 - 17:22
krizekkk: tak alespoň malinkou páčku?... prepáč.... :)
» 09.12.2015 - 11:19
A tím si chtěl říct co?!
» 09.12.2015 - 19:47
hupa: jááááááááá? Nic :) jáááááááááááá muzikant! :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.