Kamarád Herkul (1)

» autor: Zlatokop Henry
Je nás čím dál víc. Mladých nevybouřených dárečků, kteří se s ničím nepářou. Jsem vůdce této smečky. Naše banda rozhodně nemá v plánu poslouchat něčí hloupé příkazy.
Trampská osada Club Mickey Mouse má svá pravidla. Pravidlem číslo jedna je svoboda.

Zapomeňte na všechny ostatní zákony a pravidla. Já, jako prezident této stále se rozrůstající rodiny Myšáků, razím heslo: Jediná svoboda je na západě. V Československu nám vládne rudý teror. Proto utíkáme do lesů. Ctíme jen přírodní zákony. Máme jiné hodnoty než ti úřadující soudruzi a jejich fízlové.

Píše se rok 1963. Je mi osmnáct. Jsem připravený změnit svět.

Nejsem na všechno sám, je nás fůra. Ale jeden z našeho zástupu od roku 1964 viditelně přečuhuje.

Cyril, řečený Herkul, je hromotluk až z Vrbna. Nikdo by se mu do cesty nechtěl postavit. Hned jsem věděl, že jsme získali do svých řad nejsilnějšího bojovníka a budoucího vítěze všemožných zápasů. Já získal kámoše na život a na smrt.

Herkulův rekord, pokud vím, nikdo nepřekonal. Šest a dvacetkrát zvedl ve stoje od prsou nahoru plnou dřevěnou padesátilitrovou bečku piva.

Ať žije můj od pohledu největší kamarád- Myšák Herkul!
Tipů: 5
» 07.12.15
» komentářů: 7
» čteno: 713(9)
» posláno: 0


» 07.12.2015 - 09:12
Ale nezvedl ji doufám k ústum! :-)
» 07.12.2015 - 09:16
Ringo: Na to mají Myšáci zase jiné přeborníky :)
» 07.12.2015 - 09:26
ST
» 07.12.2015 - 17:17
ať žije a zdraví mu dlouho slouží
ST.
» 07.12.2015 - 17:35
krizekkk
Nechci nic snižovat, ale trampové byli komoušema tak trochu tolerovaní a jakoby i přehlíženi. Ale výjimky potvrzovaly pravidlo. ;-)
» 07.12.2015 - 18:00
krizekkk: ano i ne. Pokud se budeme bavit o nejvzdálenějších regionech republiky v určitém čase, tak to byla nesilnější " organizovaná" skupina mladých lidí.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Z E M Ě | Následující: Kamarád Herkul (2)

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.