Pýcha prý předchází pád!?

Podivný perfektní proslov pro počínající případně pokročile postižené páprdy podle postoloprtských plkaček pozorných pamětníků. (Pouhých pětset patnáct „P-p“ pojmů)
» autor: Tomáš
Posud panovační, původně pávovitě pyšní pánové počínají -podobní pohasínajícím plamenům- po padesátce pociťovat, první protivné příznaky počínající pohromy, protože především ponenáhle poklesne pohlavní pud, potence. Protože pošetilí paprikové přestanou postačovat perversním požadavkům panovačných paniček, přitahujících provokativním poprsím pronikavé pohledy pozvadlých předsenilních poživačníků, protestují, případně počnou potměšile přemýšlivě pokukovat pouze po patnáctiletých pohledných plnoštíhlých panenkách. Plavovlasé puberťačce postačí patřičné pohoštění, případně pán po poodhalení průhledného prádla pohladí po prcince, pošpásuje, poplácá přátelsky po pleci. Políbí pak přitažlivá pivoňka plešatce před přihlížejícími páprdy, polichocený přešťastný podivín podstrčí půvabnému poupěti pod podprsenku pětistovku pro pořízení pikantní parády. Praktické podarování pro posud počestnou pubertující patnáctiletou, postačující pro přiblble plkajícího páprdu. Původně pyšní paprici pozorně prozkoumávají peněženky, protože pomalu pozbývají peněz. Prohlížejí pouze pornografické plátky pro připamatování podoby, případně polohy přirození protějšího přitažlivého pohlaví.

Po pozbytí pohlavního pudu preferují pánové především plzeňské pivo, pomíjejíce podmáslí. Podroušeni posedávají po putykách pochybné pověsti, pěstují pivní panděro, probírají, prodiskutovávají případně protestují proti politickým pletichám, papouškují parafráze. Prožívají přebytečný přepych, polehávají příjemně po pohovkách, pokuřují. Příbytkem proniká puch, připomínající pálené pochutiny. Pořád pošilhávají po plotně, předem pochutně poslintávají po připravovaných pochoutkách. Permanentně předrážděné paničky přichystávají perfektní pamlsky pro přecpaná panděra povalečů pod pantoflem.
Prostopášní popadesátníci pak počínají pozorovat postupně probíhající patologické proměny, probírajíce příslušné příznaky. Po přečtení přečetných příruček pátrají potrouble po příznacích pepky, případně přestávají pít. Podvečer pobíhají pupkovité postavy po parcích, podobni předpotopním příšerám, potřeštěně poskakují, potřebujíce pokálet přilehlé prostory. Policie pak pobírá po provinilcích pokuty pro policejní pokladnu.

Poděšeni prekérní představou prokouřených plic, přestávají pokuřovat. Příliš pozdě! Potíží postupně přibývá, protože pánové prostě počínají pociťovat předpeklí! Proč přesně? Protože plný pytel potíží působí především pajšl, páteř, paradentosa, pakostnice, prostata, přežranost, přespočetné přežvýkávání, počínající Parkinson, (případně příjice!?) potažmo protivné prasečí prkotiny, prrr! Pro pánička! Pro potomky pouze pověra.
Pánové prvně prostudují pravidla preventivní péče. Poněvadž permanentně pouze prdelkují, potřebují prý pohyb, pomoc, posluhu. Provinile panikaří, polykají prášky, potrouble poplkávají, promýšlejí předsmrtnou přípravu, přitom pozvolna pitomí. Při pohřbech přátelů posmutněle postávají, poslouchajíce přitom posmrtné proslovy, pohnutě pronášené pohřebnímí přednašeči.

Příteli postižený páprdo, přiblblý prďolo, popadesátiletý postoloprtníku!
Počínající pokulhávající padavko, proč pomíjet pravdivé prosté přísloví „pojídej polosytě, popíjej polopitě, později poznáš prodloužení pozemského pobytu?“ Prožívej poživačně plně přítomnost, předpeklí přehlížej! Přidej přece plný plyn! Proč pohekáváš pod peřinovou pokrývkou, proč pláčeš pro pubertální pošetilosti? Proč překonávat pokání? Před předpokládaným předčasným pohřebním průvodem potlač přízračné představy, pozapomeň přebytečné pitomosti, překonej pocity příkoří páchaného přírodou. Připij plným pohárem plzeňského piva, pokuř portoriko, povol pásek podél pupkovitého panděra, polaskej, případně přátelsky poplácej poodhalenou počestně poctivou panenku! Příležitostně podlož poslední peníze pod propocený polštář. Pomlaskávaje pojídej plnotučné pamlskovité pochutiny, požívej paprikáše, požírej párky, přikusuj papriku. Plnohubě polykej pouzené prasečí packy - pracky. Pak případně průjmem pokálej pyžamo, pozvracej promočenou postel, počurej podlahu pisoáru. Proklatě, průšvih! Přivolej pohotově příslušnou provozní posluhovačku! Prováděj prospěšnou práci, provinilý prostopášníku!

Pospícháš, překladateli, pilně psát překlad právě přečteného proslovu? Potřebuješ pyšně prznit překrásnou promluvu? Poangličtit? Pofrancouzštit? Poněmčit? Popolštit? Poruštit? Prostě pojinačit? Přeložíš pouze podobně?
Plně pochybuji podaření přesného překladu!
Posílám pozdravy:
pá,pá...
Tipů: 12
» 06.10.15
» komentářů: 16
» čteno: 1247(16)
» posláno: 0


» 06.10.2015 - 19:45
no nazdar...celý "P slovník"....pokračování v čtení za chvíli, nebo mě "praskne hlava".
za tu práci nejinak ST.
» 06.10.2015 - 20:18
Při čtení jsem měl stále silnější dojem, že slova začínají nějak podobně. Ale kupodivu mě to nerušilo. ;-)

Oceňuji tvoje hrátky s jazykem, jistě to byla pořádná makačka. No, možná bych měl raději napsat piplačka.
» 06.10.2015 - 20:39
Nepřekvapils. Vím, že jsi dobrej. Ale potěšils. Vzals to z gruntu a to je ok. Nejlepší je vidět dědka, jak s vypnutou hrudí a zataženým břichem machruje před mladou holkou a pak se zhroutí. Bavím se tím. Člověk není tak starý jak se cítí. To je klam.
ST
» 06.10.2015 - 20:53
detektor
je to hezké, jeden čeká na příchod druhé mízy a on zpravidla přichází první infarkt...ST....:-)
» 06.10.2015 - 20:56
krizekkk
Já mám problém dát si svých všech pět pé do kupy stále, proto ST
» 06.10.2015 - 22:46
Pěkné.
» 07.10.2015 - 06:47
vavaoko: řeka: Ringo: Petra Šrytrová: krizekkk: detektor: Připojuji poděkování plus pozdrav pro pozitivně posouzené přijetí !
» 07.10.2015 - 07:58
Pikantní pozorování podzimu pánů. Pozoruhodné! o")
» 07.10.2015 - 17:51
Kdybys tak uměl vysvětlit původ názvu Postoloprty ...
ST
» 07.10.2015 - 19:34
František: To je úplně jasné: pochází z latinského názvu "Apostolorum porta" = brána apošlolů. Proč tento název vznikl a co měl znamenat, nevím, podívám se ještě do Wikipedie.
» 07.10.2015 - 19:39
František: Teorie, že název obce pochází z názvu tamního benediktinského kláštera Porta Apostolorum (česky Brána apoštolů) se ukazuje jako málo pravděpodobná, především proto, že název obce je údajně doložen dříve, než je doložen název zmiňovaného kláštera "Porta Apostolorum" (založen před rokem 1121 nedaleko luckého hradiště Drahotuš, zničen husity roku 1420). Zpráva říká, že klášter byl založen v obci s názvem Postoloprty, a nesl název sv. Marie nebo Panny Marie (ne ještě Porta Apostolorum). Název Postoloprty se v různých obměnách (Postolopirth, Postoloprith, Postoloporth, Postolopret) vyskytuje také v Kosmově Kronice české (1119–1125). Jazykovědci se nyní přiklánějí k etymologii odvozené z označení ševců – výrobců nebo opravářů obuvi uváděné už v Kronice české Václava Hájka z Libočan – "postoly prtati" znamenalo staročesky "ševcovat, opravovat boty, příštipkařit".[2][3]
» 08.10.2015 - 00:23
Tento názor znám, ale nepřipadá mi příliš důvěryhodný.
Např. v Praze je tzv. Kostoprtský rybník (doufám, že jsem to moc nezkomolil) a na informační tabuli je uvedeno, že prty = stezky. I když ... Kdybych si představil lovecké centrum (lovil tam nejen Oldřich), kde se šila výstroj, pak možná.
Vodní hrad se jmenoval Draguš (Drahuš).
» 08.10.2015 - 07:01
František: Připojil jsem ti výňatek z Wikipedie, která je neomylným dědem všech vševědů.
Pro použití "péček" Postoloprty přece prima!? Předpokládám pochopení plus potlačení poněkud podezřelých pochybností. Promiň... :-)
» 08.10.2015 - 09:59
No tééda, to byla asi pěkná fuška to dát do kupy **
» 08.10.2015 - 11:54
Nerozumím tvé poznámce o pochybnostech. Já přece nepochybuji o tvém dílku, já pochybuji o správnosti vývodů jazykovědců. Už jednou mě velmi zklamali. To když podporovali Šabachův objev "nového" slova. Přitom v naší rodině to slovo bylo známé minimálně 70 let. Samozřejmě se zcela jiným významem. Ale oni ho ve slovniku neměli.
» 14.10.2015 - 20:37
Prásk, praskly pikantní příhody potrhlého proutníka. Príma!!! :o)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: * Tři Ostravaci * | Následující: *Nevlastní sourozenci?*

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.