18

» autor: Zlatokop Henry
Jsem konečně oficiálně dospělý. Je mi osmnáct a je osmnáct let po válce. Pozůstatek války však sebou nosím stále. V občanském průkaze mám datum narození 20. dubna 1945.
Ano na Hitlera. Tím jsem se stal už při narození vlastizrádce, provokatér a nevhodný článek „nové lepší“ společnosti. Každá má oslava narozenin je předem chápána jako neochota se přizpůsobit socialistické morálce.
Nebudu lhát. Socialistická morálka je pro mne to nejhorší možné slovní spojení. Zní mi to něco jako zlodějská čest. Ale pozor, nechci křivdit zlodějům. Ti jsou sice grázlové, ale ne jako ti komunisti, kteří mi zkřížili cestu. Přemýšlím dál, ale nenapadá mne, co nemorálního může být nazýváno morálkou.
Socialismus je jedna velká lež. Všichni to ví, ale většina se to bojí říct nahlas. Bojí se o své životy, výhody nebo jsou jenom líní učinit změnu.
Nepocházím z nóbl zazobané rodiny, nepocházím z intelektuální rodiny. Jsem kluk, který prolezl několik „výchovných“ ústavů. Bráchy jsem viděl jen občas. Otce skoro neznám. Maminka se naštěstí uzdravila, ale trvalo to dlouho.
Vyučil jsem se na hornickém učilišti v Příbrami za elektromontéra.
Věřím v přátelství a věřím v zákony. Přírodní zákony!
Je mi osmnáct, jsem dospělý. A co teď?
Tipů: 5
» 06.10.15
» komentářů: 7
» čteno: 644(9)
» posláno: 0


» 06.10.2015 - 05:45
kývám hlavou k souhlasu. Taky mám "svý zákony", těsně spjatý s přírodou, člověk myslí hlavně na sebe, příroda myslí na všechny.
ST.
» 06.10.2015 - 06:32
ttragelaf
Kývám jako řeka. At´jsou ideje vycepované a nebudu je zrazovat lhaním, šikanou a lágry. Sorry tomu, kdo věřil, byl poctivý a neměl klapky.
» 06.10.2015 - 06:53
ttragelaf
P.S. ... jak se cepují ideje ? cepy tvrdé diskuse
» 06.10.2015 - 09:10
Zacni se tesit - uz jen 52 let a budes na Libresu. 
» 06.10.2015 - 10:22
Znám to. Jsem sice o trošku mladší, ale tu srážku s režimem mám za sebou také. 68,69 atd. Rozumím ti.
ST
» 06.10.2015 - 11:05
Ringo: No to bude ještě spousta povedených a nepovedených příběhů :) :) :)
» 06.10.2015 - 11:12
řeka: ttragelaf: vavaoko: měl jsem strach, že pár vět je málo...ale asi to někdy stačí :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Čaková | Následující: 15 minut slávy

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.