Kašlu na dokonalost

» autorka: Venuše
Kašlu na dokonalost.
Dej mi slzy a dopřej mi závratné chyby leptané do plátna mé dětské kůže.
Dej mi chyby v interpunkci mého textu a vymysli si drsná slova, protože žádné slovo ve slovníku nedokáže popsat oheň, který vytvářím uvnitř svého srdce.
Dej mi touhu, která chutná jako vrcholky kopců, měsíční světlo a tajné sny, a připomíná mi, že to všechno trápení za to stojí.
Dej mi liják a rty zvlhlé milostným opojením.
Dej mi milion těch vzácných chvil, kdy se cítím opravdu naživu.
Vše, co žádám, je, abys pochopil, že jsem odrostla potřebě být pro tebe dokonalá, stejně jako můj starý život leží zastaralý a roztrhaný na zaprášené podlaze mého pokoje. Jsem tu jen já a má opravdovost.
Pokud tedy chceš závratná dobrodružství a půlnoční vyznání mé lásky, pojď, vezmi mou ruku a dívej se stále dopředu, ať víš, jaké problémy si spolu můžeme navařit, když zapomeneme proč jsme spolu, když zapomeneme že máme opravdu žít a že skutečný tep srdce ničím nenahradíme.
Život možná není připraven na to, mít nás stále rád, ale není to ta jeho nejlepší část? Není to přesně to co potřebujeme, máme li růst a sílit?
Tipů: 6
» 31.08.15
» komentářů: 6
» čteno: 521(14)
» posláno: 0


» 31.08.2015 - 17:49
krizekkk
Já dokonalý být chci. Proto každé ráno vstanu, umyju se, učešu se, obleču se a jdu. Kam? Někam pro tu dokonalost života. Pak se ale unavím, dám si večer pivko a jsem rád i za to, že jsem takovej trouba nedokonalej. :)
» 31.08.2015 - 19:33
ale vySTihlas to dokonale :-)
» 04.09.2015 - 10:22
krizekkk: Musím se usmívat , když čtu co jsi napsal :-) Základ je milovat se za naši nedokonalost...tím jsme přeci odlišní od okolí...
» 04.09.2015 - 10:22
Romana Šamanka LadyLoba: Děkuji moc :-)
» 14.10.2015 - 13:38
máš to mít...
» 14.10.2015 - 14:13
enigman: díky...beru co vítr donese...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Pohrdání | Následující: Lednička

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.