Věčná přítomnost

» autorka: MarieK
Do místnosti protkané věčností
vypouštím z úst slov děkuji.

Ze svých plných rtů,
stvořených jen pro tebe,
děkuji zázračné síle za lásku-
tak dlouho touženou.

Poklekám před její plností,
požehnanou věčností.
Tipů: 9
» 09.03.15
» komentářů: 6
» čteno: 631(14)
» posláno: 0


» 09.03.2015 - 20:58
Adama
Rozhodla jste se psát a to je výborné. Zkuste se do své tvorby prosím trochu více ponořit. Dát si trochu čas k reflexi toho, co napíšete. Netvrdím, že to nešlo zevnitř. Ale co má jít ven, mělo by být trošičku více propracovanější. Že se nezlobíte? T za téma. Nám všem blízké.
» 09.03.2015 - 21:17
děkuji za sílu lásky....přemýšlím nad tím...
» 09.03.2015 - 21:23
Adama: samozřejmě že se nezlobím :-) jsem ráda za názor. Je to tak,že já nad ničím nepřemýšlím,najednou se mi začnou ty věty říkat v hlavě a já okamžitě běžím pro tužku s papírem...nikdo na mě nesmí mluvit :-) nijak to nerovnám,prostě jen píšu co mi říká hlava a srdce a duše..která momentálně něco prožívá,určitě mi rozumíte...všechny mé básně jsou o tom co jsem prožila,či procítila.Ted jen opisuju 16 let staré básně jak můj život šel :-)
» 09.03.2015 - 21:25
Adama
MarieK: Vždyť ano. Tak to má snad každý, kdo sděluje.
Báseň je, ať chceme, nebo nechceme sdělením o nás. Přeji hodně štěstí a ať se dílo daří. ;-)
» 10.03.2015 - 07:48
duše vedla tvoji ruku ...
» 10.03.2015 - 07:50
nejsembásník: ano :-) děkuji...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Bezedná... | Následující: ...

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.