Proč?

malé zamyšlení
» autorka: la loba
Život není z lidského hlediska spravedlivý,je plný utrpení,bolesti,zklamání a marnosti.
Přesto se rodíme a žijeme.
A stěžujeme si.
Naši předkové měli život ještě tvrdší a co teprve v pravěku!Smrt byla nedílnou součástí deního života a dřina,strach,boj,zima a hlad.
V Koreji ještě dnes mučí lidi.Zavřou je do malinké cely kde nelze ležet ani stát a vlastně ani ležet neboť se tam nelze narovnat,lidé jsou tam po tmě řadu dní a dokonce měsíců až let a to i děti,pokud přežijí vyjdou zcela zdeformovaní.Většinou ale zemřou.
Většina z nás nechce vědět co se děje,když slyšíme o týrání dětí nebo zvířat o válkách a podobně honem přepnout nebo odejít.
Nezajímá nás z čeho se vyrábějí potraviny,kde a jak,jak se těží suroviny, kdo ušil a za jakých podmínek naše kalhoty...
Maximálně řekneme "jé to je hrozný kam ten svět spěje"
Jsou i tací,kteří naopak vyhledávají katastrofy a neštěstí a jsou zklamáni když voda z rozvodněných toků opadne.
Nejsme vůbec zvyklí bojovat o holé životy,neumíme si představit co je to umírat pomaloučku v bolestech.
Je tolik tolik bolesti a utrpení a my jsme schopní si ubližovat.
Nejen mezi sebou ale i sami sobě.
Proč?
Neumíme řešit malé konflikty,utíkáme od zodpovědnosti
a v rodině si jen lžeme a podvádíme se a to v době kdy nám v podstatě nic nechybí a měli bychom se rozvíjet a ne si ubližovat.
Je mi z toho smutno,smutno z toho že jsme schopni vyléčit rakovinu ale klidně bez skrupulí znásilnit a zabít dítě.
Je mi smutno z toho že neumíme být upřimní sami k sobě a odpouštět sobě i druhým.
Je mi smutno z toho že jsme jen ubohé a připosrané hyeny které čekají až jeden z nás zakopne aby se na něj ostatní vrhli a zaživa ho sežrali.
Proč?


PS.Samozřejmně neplatí o všech.
Tipů: 21
» 17.09.14
» komentářů: 11
» čteno: 786(27)
» posláno: 0


» 17.09.2014 - 17:48
Ještěže jsi napsala to PS:) Jinak člověk se narodí jako malý sobeček a musí se pečlivě vychovávat, aby z něho vyrostlo něco dobrého. Taky musí mít tu správnou motivaci...ale to je na dlouhé povídání, tebe potěším aspoň STčkem.)
» 17.09.2014 - 23:02
syrové, ale pravdivé (s bohužel)
ST a Z
» 17.09.2014 - 23:51
ST
» 18.09.2014 - 09:42
ST
» 18.09.2014 - 10:34
život nebyl spravedlivý, není a nebude. Neměří každému stejně..každý má tak jiné možnosti, podmínky.. Nespravedlnost a bolest tak intenzivně a dlouhodobě bolí, že se dá pochopit připustit si smrt ..jakožto vysvobození (v někt.případech u určitých lidí)..
» 18.09.2014 - 19:34
krizekkk
Proto... ST
» 19.09.2014 - 09:05
I mně je z toho smutno, moc a Ty jsi to napsala tak, že mně nutíš přemýšlet:-).Lidé si ubližují tak zbytečně, proč?(Protože každý člověk je jiný a každý má jiný charakter a mnoho i bezcharakter-bohužel(((
» 20.09.2014 - 22:29
Přemýšlím a nevím, co k tomu dodat.
ST
» 21.09.2014 - 11:55
naděje umírá poslední;-)
» 26.09.2014 - 00:14
co si zkusit nestěžovat...
» 07.10.2014 - 18:10
prej jsme lidi

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: střevíčky | Následující: Měníme skupenství

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.