Nemám ráda reklamy

Jeden malý, ale děsně naštvaný fejetonek :-)
» autorka: Erma
Reklamy. Útočí na nás všude, z bildboardů ve městech, na vesnických cestách i na dálnicích. Lezou bezostyšně do našich domovů, počínaje poštovní schránkou, přes denní tisk, časopisy, vysílání v rádiu a televizí konče. Nezvané hosty můžete vyhodit, nebo je vůbec nevpustit, ale reklamě neuniknete. Už dávno neplatí „můj dům, můj hrad“. Jsou horší než štěnice, od těch vám pomůže deratizér. Od reklam? Vyhodit rádio i televizi, zrušit předplatné tisku, zaházet okna hnojem a nevycházet? To poslední dost dobře nejde.

S poštovní schránkou je to jednoduché: Ač mám na schránce „Nevhazujte reklamy“ je mi to houby platné. Oni vhazují a já automaticky vyhazuji. Že se mezi stohy vyhozených reklam, sem tam, připlete nějaký dopis je můj problém. Naštěstí dopisy úřední, jsou většinou posílány doporučeně. Tak se snad o případné exekuci, nebo zprávy z Katastrálního úřadu, že mi někdo prodal barák bez mého vědomí, snad dozvím včas.

Jistě, mě nikdo nenutí dívat se na televizi, ale kdo z nás ji nezapne? Je pár zásadových a charakterních jedinců, kteří se obejdou, ale já bohužel mezi ně nepatřím. Já prostě musím vidět zprávy, baví mě dívat se na dokumenty a občas na film, který jsem sice už viděla, ale je to tak dávno, že si to už moc nepamatuji. Vzácně dávají premiéru, na kterou jsem chtěla jít do kina a nešla. Také období chřipek a zlomených nohou, mi poněkud zkrátí čas, nedobrovolně strávený v pelechu. Číst se pořád nedá.

Tak se dívám a zuřím. Ovladač držím pevně v ruce, připravena reklamu okamžitě přepnout. Ale ouha. Přepínám stanice a reklamy jsou všude. Nevím, jestli se postihují kartelové dohody týkající se reklam. Asi ne. Mám pocit, hraničící s jistotou, že jsou stanice domluveny na stejný čas. Přepínám, přepínám a pak to vzdám. Došla mi pára, bolí mě ukazováček od tlačítka.

A tak vidím rozevláté, husté, vlnité, ve Photoshopu nablýskané vlasy, jaké budete zaručeně mít, když použijete šampón značky X. Modelka hází vlnami, statný mladík na ni obdivně zírá, a já jsem vzteky bez sebe: „Ty Náno, tobě na tyhle vlasy stačí mýdlo s Jelenem a trochu octa.“ Vím, o čem mluvím, majíc vlasy po mém skoro plešatém tatínkovi. Na mé vlasy ještě šampon nevymysleli, tak co mě otravují.

Vidím spokojenou rodinku, všichni krásní, upravení, šťastní, sedí kolem stolu v kuchyni dvaadvacátého století, kterak hýkají blahem nad talířem polévky z pytlíku. Tohle předhodit svému muži, tak si jde najít mladší a schopnější hospodyni.

K nezaplacení je reklama na „bílá ještě bělejší“. Uráží mě, že já stará hospodyně s novou automatickou pračkou, ať dělám, co dělám, mám prádlo jen bílé. Jsou skvrny, které bych odstranila jen hodně ostrými nůžkami. Ani ten růžový zázrak mi nepomohl. Dělají ze mě neschopného blbce a špindíru.

Další mi ukazuje, jak z hadru, který vypadá, že byl zakoupen v podřadném sekáči, vyrobit hadr jako z módního salónu. Vytahaná fazóna se vrátí do stavu při zakoupení, a barva září jak neonový poutač nad nevěstincem. To vše díky úžasnému pracímu prostředku. Tomu může věřit jen retardovaný jedinec.

Reklama na Jar je na trestní oznámení pro podvod: Prý vydrží až do důchodu, a ještě vám mimo dokonale umytého nádobí, zabaví na celé odpoledne dítě bublinkami. Navíc vám udělá tak dokonalou manikúru, že dítě přestanou bavit bublinky a žasne jak má maminka jemné a krásné ručičky. Kdo někdy s tímhle „zázrakem“ přišel do styku bez rukavic, ví své.

Další stovky reklam chtějí stůj co stůj připravit plastické chirurgy o jejich lukrativní výdělky. Koupit a namazat „protože vy za to stojíte“. A ejhle vrásky v háji, zářivá, čistá pleť bez poskvrnky. Když se to s Photoshopem umí, tak jde všechno. A vy? Právě jste ušetřili za kompletní facelifting, botox a to vše dokonce bez bolesti. Každé ráno koukáte do zrcadla, kdy nastane slibovaný zázrak. Nenastane. Pak už zbývají jen dvě možnosti, šetřit do prasátka na plastiku, nebo se vrátit k osvědčené Induloně, tiše a levně stárnout.

Pominu reklamy na auta všech značek, protože co je pro nás nějakých půl milionů, to nestojí ani za řeč. Když náhodou chcete auto za avizovanou cenu, tak zjistíte, že máte k dispozici volant, čtyři kola, a v tom lepším případě i brzdy. Zbytek, jako klimatizaci, elektrické stahování oken, chytráka co vám pomůže parkovat a jiné „vymoženosti“ si musíte doplatit. A šup, ze tří set padesáti tisíc jste na ceně lehce pod pět set tisíc.

To je jen malý zlomek z toho množství reklam, co se na nás denně valí z každé skulinky. Je úniku? Asi ne, nebo je a já ho neznám. Jen si říkám, že mít ministr propagandy Goebls k dispozici televizi a Photoshop, tak tu druhou světovou Hitler vyhrál.

Proč? Přijďte se podívat do mé skříně s pracími a čisticími prostředky, nebo do šuplíků mého toaletního stolku v koupelně. Asi bych měla podstoupit vyšetření na CT, jestli mám ještě mozek.
Tipů: 30
» 13.09.14
» komentářů: 33
» čteno: 1318(31)
» posláno: 0


» 13.09.2014 - 15:32
ST
» 13.09.2014 - 17:05
J.F.Julián
já ti dobře rozumím
a souhlasím
a ST
» 13.09.2014 - 17:37
vavaoko: Děkuji moc :-)
» 13.09.2014 - 17:38
J.F.Julián: Tak to jsem moc ráda a děkuji moc :-)
» 13.09.2014 - 18:31
.
je úniku
nevšímat si !!!
Ty zrovna máš svou zálibou
k tomu skvělé předpoklady
:-)
» 13.09.2014 - 20:10
Lota: Obávám se, že oni to mají tak vymakané, že jen málo lidí nepodlehne. Dělám co mohu :-)). Děkuji za zastavení.
» 13.09.2014 - 20:48
mluvíš mi z duše...reklama je agresor naše smysly..
» 13.09.2014 - 21:23
Erma:
já jsem tvrdá, nepodlehnu ;-))))))
» 13.09.2014 - 23:01
podle použitých úryvku z reklam vidím, že i záporná a štvoucí reklama je reklama neboť ti její jméno uvázlo v hlavě :-)) ber to jako mozkovou masáž které odolají jen ti nej .... :-))
» 14.09.2014 - 00:30
reky a lamy se vecpou všade
a když mi přeruší můj jediný seriál
ze všech těch seriálových kvant na youtube
a rozsekají mi ho každých deset minut

říkám si, že by mohli dát taky nějakou reklamu
třeba na nablýskanou brokovnici
aby je mohl člověk
rovnou začít střílet

ST
» 14.09.2014 - 09:37
no, a já psal něco jako reklamu na Počátky. Ještě, že to všemohoucí poslal do internetového meziprostoru. Já to beru vždy jako jasný pokyn - NESER LIDI - . Tak alespoň toho jsi byla ušetřena, i když lidi co píší jako ty - jsou pro srazy přínosem.
» 14.09.2014 - 10:57
Mbonita: že jo? mělo by to být trestné :-)) Děkuj.
» 14.09.2014 - 11:00
kasparoza: můžu zuřit, mozek, tedy u mě zbytková hmota si to prostě zapamatuje, ač o to nestojím. Děkuji za komentář.
» 14.09.2014 - 11:01
Lota: tak to ti závidím, jsem měkota :-))
» 14.09.2014 - 11:03
Kajuta: to by nedopadlo dobře, nakonec by se jeden mohl odbouchnout ze zoufalství sám :--))). Děkuji moc.
» 14.09.2014 - 11:08
gabkin: Pozor! To není reklama, leč laskavé upozornění a to je sakra rozdíl. A moc děkuji za milá slova. Už z fotek je vidět, že by mi tam bylo dobře :-))).
» 14.09.2014 - 12:25
Reklamy útočí ma mozek a peněženku. Já na ně kašlu, ovšem žena občas podlehne. ST.
» 14.09.2014 - 16:28
získala jsem z reklam dojem, že nemůžu jít do divadla, aniž bych v kabelce neměla prostředek na praní černýho prádla... bez něj jsem jinak totálně out:-)
» 14.09.2014 - 20:39
Psavec: No jo no, když my jsme mnohem křehčí, občas si myslíme, ty vaše košile na vás budou zářit jako nové, když použijeme... Jinak děkuji moc za zastavení.
» 14.09.2014 - 20:43
básněnka: no viď, my nechce být nemožné :-))). Já taky patlala krémy a ono furt nic, ale možná je chyba na mé straně, co já vím. Je fakt, že jsou to profíci a šlak by mě trefil... Děkuji za nákuk i za komentář.
» 15.09.2014 - 22:20
Ermi, skvěle napsané a jen tak mimochodem, já patlala krémy a skončila osypaná... chjo..
» 16.09.2014 - 13:42
katpok: Tak věřím, že to naštve. Moje maminka celý život používala dětský olej "děti přece neošidí", naivka. Je fakt, že měla jen vrásky od smíchu. Jen my prostě chceme být krásné, že jo, no a občas (já tedy často), nalítneme. Děkuji za komentář.
» 16.09.2014 - 15:51
krizekkk
REKLAMA JE ÚŽASNÁ VĚC. :-))))))))) ST
» 16.09.2014 - 18:05
ST hele víš jak poznám že je se mnou zle?když mne dojme nejaka reklama v Tv k slzám to je dobrý dát si pauzu:-)))
» 17.09.2014 - 12:29
krizekkk: vtipálku, já tu naříkám a ty takto :-))). Nicméně děkuji moc.
» 17.09.2014 - 12:32
la loba: :-))), tak teď jsi mě dostala. Marně na nějakou takovou vzpomínám. Jen snad ten volební šot s bábou :-). Jinak samozřejmě děkuji za překvapivý komentík :-).
» 17.09.2014 - 13:36
To mě dojme třeba reklama na psí granule nebo na vložky tena:-)))
» 18.09.2014 - 15:07
la loba: tak to chápu, není nad křidélka :-))). Granule ne, to by ty naše čuby nežraly :-))).
» 26.09.2014 - 16:40
Nezklamala ST
Já ale televizi nepoužívám, tedy pouze jako monitor, mám šikovnou krabičku - dvě tera - atam nastahované filmy, dokumenty, divadelní představení...a BEZ reklam...
» 26.09.2014 - 17:04
AMG: to je dobrý nápad, stejně na TV moc nekoukám a když si řeknu, to bych chtěla vidět, tak na to obyčejně zapomenu :-) Díky moc za komentář, hodnocení i radu :-).
» 27.09.2014 - 20:50
...mě pozitivně uvízla v hlavě reklama na Antirezin, je to už spousta let, ale pořád mě baví - rada pro reklamu ji ale záhy zakázala...
https://www.youtube.com/watch?v=miyVM5PhZQE

...jinak ty kartelové dohody jsou fakt a ke vzteku, člověk televizní nemá kam utéct, ale může si třeba odskočit, uvařit, přečíst noviny...
» 28.09.2014 - 13:55
čubík: tak jednou za čas by mi taky nevadila a jsou i dobré k zasmání, ale udělat z filmu který normálně trvá jeden a půl hodiny dvě a půl je už zhůvěřilost :-)). Nekoukám radši na nic. Díky za zastavení i za komentář.
» 06.01.2015 - 13:12
Zas tak krátký tento fejeton nebyl. Každopádně ani nebyl zas tak naštvaný. :-) Takže v celku v pohodě. Každopádně nejhorší reklama na kterou si nyní vzpomenu je ta, kde se s jistými vložkami po usnutí vznáší slečna až u stropu. :-)))

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Sex ve městě po Česku. | Následující: Večírek

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.