Chatová oblast

Oblast Telefonica a neb kam až vede asertivita
» autor: umělec2
Dobrý den, jak Vám mohu pomoci?
Já Vážení,
Zajímá mne jak je možné, že v elektronické době vystavíte fakturu vždy osmého v měsíci a e-mailem přijde až 14?
To u vás trvá elektronické poslání faktury šest dnů?
Nebo to děláte kvůli zkrácení splatnosti?
Oboje mi přijde značně nekorektní.
Romana Vystavení a následné zaslání je takto systémově nastaveno.
Já V tom případě by se termín splatnosti měl odvíjet od data doručení a ne od jakéhosi fiktivního data vystavení.
Romana Mrzí nás, že s tímto způsobem a časovou prodlevou nejste spokojen, ale nemohu ovlivnit odesílání elektronické pošty směrem k zákazníkovi.
Já Myslím, že můžete. A jistě víte, o čem se zmiňuji. Tato praxe, že se termín splatnosti odvíjí od termínu doručení je zcela běžná v obchodní praxi. Naopak to co provádíte vy mi přijde k renomovanosti vaší firmy značně nekorektní.
Romana Je mi líto, že to takto vnímáte.
Já Vnímám realitu a ta taková je.
Romana Mohu Váš požadavek předat dále, kolegové Vás poté budou informovat, a je možné, že Vám situaci lépe přiblíží.
Já Prosím tedy o předání dále a přiblížení nepotřebuji jen vyřešení. Z vaší strany jsou sankce za kde co ale obráceně si měníte smlouvy, lžete lidem do telefonu pro změny tarifů atd. Mnohokrát jsem již byl obelstěn chytrým operátorem. A za svoji blbost zaplatil. Ale je to blbost, být takto zneužit proškoleným personálem pro tyto účely. (mám i děti, starší rodiče - vím tedy o čem píši). A prostě mne to již nebaví sledovat, co zase vymyslíte.
Romana Jistě.
Požádám Vás o sdělení telefonního čísla, o které se jedná a celého jména majitele. Prosím zadejte údaj kliknutím na položku „Osobní údaje“ v dolní části chatovacího okna.

Odeslali jste soukromé informace: T P 602 Já Jedná se o tyto čísla 6023 s.r.o., 6026 N P, 6023 -
Romana
Pro vyřízení Vašeho požadavku Vás nyní přepojím na specialisty pro firemní zákazníky. Vyčkejte prosím na chatu.

Tomáš Váňa Dobrý den, jak Vám mohu pomoci?
Romana opustil konverzaci.
Tomáš Váňa
Abychom se spolu mohli blíže na Váš požadavek podívat, budu od Vás potřebovat znát

• Vaše jméno a příjmení, kontaktní telefon, IČO a CCID (kód pro komunikaci se zákaznickou linkou, jedná se o 4 až 6 místné číslo).

Prosím zadejte tyto údaje do pole, které se Vám zobrazí při kliknutí na položku „Osobní údaje“ v dolní části chatovacího okna.

Já Opakování je sice matkou moudrosti nicméně moje připomínky jsem již zaslal v předchozí chatové komunikaci, která je pro tyto účely zřízena
Tomáš Váňa Ano viděl jsem, jenom prosím o ověření. Děkuji.
Já Obvod mého pasu je 92 cm (tady lžu)
Tomáš Váňa Dejte mi prosím na Vás kontakt. Zavolám Vám.
Já Zdá se mi, že si píši s automatem. Zadám dotaz a on se ani nezamyslí nad údaji o co, že jsem to žádal. Nepotřebuji si s nikým telefonovat o nesmyslech, když dotazy byly již položeny.
Tomáš Váňa V tom případě Vás poprosím o ověření k dané společnosti. Děkuju.
Já Á automat vyhodnotil debatu za vyřízenou.
Tomáš Váňa
Omlouvám se, ale nemám oprávnění Vám tyto informace sdělit formou chatové konverzace. Informace lze sdělit pouze ověřené kontaktní osobě. Prosím proveďte ověření nebo nás kontaktujte na 800 111 777. Děkuji za pochopení.

Já V předchozí komunikaci mi bylo sděleno, že je fixlování s termíny vaší běžnou praxí a toto sdělení předpokládám se neváže na ověřování zda já sem já. Co když vy nejste vy? Co když je to opravdu jen automat nebo webový vir. Zdá se, že mi došlo co je loajalita k firmě, pětky písmena a právníci v zádech. Budiž Vám přáno. Děkuji za péči, kterou jste mi věnovali. Moc si toho vážím. Mám Vás totiž moc rád. Díky Vám hovořím s rodiči, dětmi, obchodními partnery. A vy díky tomu jste tam, kde jste. Takže jsme šťastní obě strany. Jen jestli tolik štěstí unesu. Neshledanou v dalším kole štěstí.
Tomáš Váňa Přeji Vám hezký den pane Pe.
Já I já Vám, love Telefonica
Tipů: 9
» 15.05.14
» komentářů: 5
» čteno: 837(17)
» posláno: 0


» 15.05.2014 - 10:52
dialog, kterých je v dnešním světě stovky,
tobě ST, jak si asertivně zatáhl krovky :-)
» 15.05.2014 - 20:28
Jo jo :-) ST
» 01.07.2014 - 11:33
Minulý pátek mi zemřel bratr. Při mé následné komunikaci se zaměstnancem O2, v níž jsem podala informaci o této skutečnosti a zjišťovala jsem, co vše budu potřebovat, abych zrušila bratrovu smlouvu na internet, mi bylo - mimo jiné - řečeno, kolik bude činit pokuta za nedodržení smlouvy!!! Když jsem namítla, zda jim to nepřijde poněkud neetické a absurdní, dozvěděla jsem se, že smlouva je smlouva. Takže výsledek je, že si dopisuji s někým "vyšším" zárověň lítám jednat na prodejnu O2, přičemž jsem se za týden nedodopisovala ku žádnému závěru, natož ke zrušení smlouvy.
Musím podotknout, že s Vodafonem byla zcela jiná domluva a veškeré smlouvy (bylo jich pět) mi zrušily bez průtahů a smluvních pokut, a to ještě za bratrova života, v době kdy ochrnutý na půl těla a se ztrátou řeči ležel na neurologii.
Co dodat, Tomáši?
» 02.07.2014 - 17:35
No teda to jsou hrubky!!! Mám na mysli ty mé a odcházím se kamsi zahrabat a stydět!
» 03.07.2014 - 14:24
Judita: Letos jsem jel na motorce do Albánie. V Rakousku jsem stál v odstavném pruhu a seděl na motorce. Srazila mě ženská co usnula za volantem. Přerazila mi pánev, něco v břiše, obě nohy. Převezl mě vrtulník. Pár dní sem zápasil a teď musím makat abych se zase postavil. Jsem jako moucha v prosinci. I psaní mně moc unavuje. Věří, že se to zase zlepší. Musí. Ahoj Tomáš

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Mámení | Následující: O osudu a cestování v čase

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.