(Minulá) Politika

Hezké čtení přeji
» autor: Rusell McDonald
Kde jsou ty doby, kdy politik byl někdo, byla to osobnost a byl hrdý na svou práci a měl povinnost splnit závazek vůči státu, byl přímo oddaný státu.

Protože jej zvolil lid. A kde jsou ty doby, kdy politikům nešlo jen o peníze, ale také jim záleželo na štěstí a životní úrovni ostatních lidí ... Ty doby jsou bohužel nenávratně pryč, dnes se v ČR krade, tak jako se tu nikdy nekradlo a politici ?

Jejich zaměstnání je pro ně již jen byznysem což je strašné, když si pomyslíme, že tyto lidi volíme a jejich plat, jde z našich daní. Měla by jim býti hanba, co vše špatného udělali a také by se neměli schovávat za někým druhým, když udělají špatné rozhodnutí.

Proč si páni politici, musí vozit své zadky v luxusních limuzínách? Vždyť již dlouhou dobu existuje MHD, kdyby ji využívali, dalo by se ušetřit spousty financí, které by se dali použít a využít daleko lépe.

A také by si politici, konečně vyslechli názory nás - voličů, kteří je bohužel volíme. Nač se musí dělat, tak zbytečně předražené zakázky? Já osobně říkám pryč s korupcí a pryč s lidmi co mají s korupcí dlouholeté zkušenosti.

Jak se říká: Potřebuješ jen tolik peněz, kolik využiješ a zbytek je navíc. ( Forrest Gump)

Podle tohoto bychom se měli řídit a měli bychom, třeba financovat opravy kostelů či posílat a dávat více peněz na postižené děti.

Zamysleme se, NENÍ TO STRAŠNÉ JAK SE V ČR VYHAZUJÍ PENÍZE OKNY.
Tipů: 10
» 17.03.14
» komentářů: 4
» čteno: 579(13)
» posláno: 0


» 17.03.2014 - 21:04
Úvaha hodná rozumě myslícího člověka ST.
» 18.03.2014 - 17:07
krizekkk
Pěkně jsi to napsal, ale politici jsou hajzlíci odjakživa, o tom nepochybuj... .-) ST
» 24.03.2014 - 23:10
Lostgen.
Mezi miniatury bych to neřadil ... !! spíš asi by šlo o úvahu .
» 26.03.2014 - 23:01
přijde mi to sice dost pravdivé
ale trošku laciné, často přečasto diskutované, notoricky známé

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Sport | Následující: Co kdyby ... Praha měla 20 miliónů

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.