V Zemi za zrcadlem Vydání

Temný psychologický příběh o hledání pravdy v minulosti. Odkud jdeme, proč jsme tady? Kdo je Bůh a jakou pravdu nám tají vlády celého světa? Vědět příliš, je velmi nebezpečné. Příběh je z velké části podložen fakty, z části je to fikce. Čtenáři stylem vyprávění přirovnávána k Tulákovi po hvězdách od Jacka Londona.
» autorka: Šarlota Santini
Milí čtenáři,
pokud vás zajímá, jak příběh dopadne,byl vydán jako e-kniha.

Vydáno na http://eknihysantini.huu.cz/.
Šarlota Santini
Tipů: 1
» 11.03.14
» komentářů: 1
» čteno: 726(9)
» posláno: 0


» 11.03.2014 - 18:17
krizekkk
(Když už jsem omylem kliknul na romány...)
O všem tom, o čem píšeš v anotaci přemýšlím denně.
Ale (já) nemusím věci podložené fakty smíchané s fikcemi, je to zavádějící... Výjimky jsou potvrzením pravidla, jak mi to ukázal například Quentin Tarantino. Nebo jiní. Ale ti se tím myslím ohromně baví a mají za to skvělé příjmy, nic neřeší, myslím. :-) Tak přeji, ať je to čtivé... Já čtu málo, nemám tolik času, stíhám občas nějakou tu poezii, ale hlavně čtu v očích přítelkyně. To je panečku čtení... :-) Hodně štěstí.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.