Drogy.

» autorka: Melissa.D
Předpokládám,že každý člověk je za něčem závislý,má nějaký zlozvyk ať už se jedná o ranní šálek kávy či nikotin obsažený v cigaretách.Koho by napadlo,že tyto každodenní záležitosti mají něco společného s drogami.Každý si pod pojmem drogy představí mladé adolescenty s brkem v puse,v horších případech lidi kteří sedí někde v parku a píchají si „oběd“ v podobě heroinu.Znám spoustu dětí,kteří nedosáhli ani 12-ti let a už se procházejí po městě plném lidí s cigaretou v ruce,později s láhví tvrdého alkoholu u pusy .Co z toho vlastně mají? Zkažené mládí? A co nám vlastně drogy dávají? Kromě pár „veselých „ minut otupělosti a velice smyšleného štěstí vlastně vůbec nic.Návrat zpět do té reality to všechno zase stejně vezme zpět.A pokud jste požili alkohol či si vzali nějakou drogu kvůli nějakým problémům či depresím,oni se vám stejně vrátí.Někteří se do skupiny lidí drogově závislých dostávají pro svoji zvědavost a být dobří a „zkušení“ jako jejich kamarádi. Jiní braní drog vidí jako vzrušující a odvážné – tohle je krásný příklad pubertálních jedinců, kteří užívají drogy, protože jim pomáhají smířit se s někdy krutou realitou, která pro ně není zase tak růžová a zkouší drogami řešit svoje problémy,ať už primitivní či ty opravdu velké. Najdou se ale i tací, kteří se z drogově závislých snaží vytěžit - jsou to dealeři, kvůli kterým se drogy rozšiřují tam, kam by neměly. Drogou se však ale nic nevyřeší. Tak mě někdy napadá otázka,jsou vlastně drogy zase tak špatné?Stačí pár minut a máte hned lepší náladu (většinou) nic v tu chvíli neřešíte,na ničem vám nezáleží.Jste štastní.Ono se to vlastně dá přirovnat k zamilovanosti. Každý z nás kdo někdy někoho miloval, tenhle pocit chce zažívat stále dokola.Znovu a znovu. Drogově závislý člověk se vlastně po nějaké době stává lhostejným, flegmatickým vůči sobě ,ale i vůči blízkému či absolutně neznámému okolí a to všechno nevědomky. Drogy užívá pro pozitivní pocit plný euforie Je vhodné odsuzovat lidi, kteří si vybrali tuhle cestu, kterou naplňují svůj někdy nudný,někdy těžký a komplikovaný život? Kdo z nás se rád nenapije, aby necítil pozitivní pocit, nebo kdo z nás si ráno nedá kávu ,cigaretu?Neodsuzujme tedy lidi, kteří jsou drogově závislí. Mějme alespoň špetku pochopení pro ty, kteří si život chtěli a chtějí život užívat s s pozitivními pocity a neuvědomují si úroveň a následky braní drog.To že vy drogy neužíváte, nesvědčí o vaší vyspělosti nad těmi kteří je berou. Mnohdy se dočtete ,že i slavné celebrity či už osobnosti z oboru psychologie, fyziky často požili drogy a jejich teorie jsou tak uznávané.Když se zamyslíme ,opravdu zamyslíme zjistíme,že lidé co vlastně užívají drogy nejsou špatní, jen si vybrali cestu, která nám mnohdy připadá špatná. Mnozí z nich to nezvládnou a skončí těžce závislý, je na každém aby si řekl zda-li drogy stojí za to a oni to ustojí nebo ne. Ale buďme upřímní hlavně sami k sobě, protože tím rozhodujeme o celé naší budoucnosti.Nikdy nevíme,kdy budeme třeba tak na dně,že šáhneme po jakékoliv látce.
Tipů: 3
» 27.01.14
» komentářů: 1
» čteno: 810(16)
» posláno: 0


» 27.01.2014 - 21:43
máš úplnou pravdu - já jsem nikdy neopovrhoval lidmi, kteří něco berou, jiná věc je to, že páchají trestnou činnost, od krádeží po bouračky až po vraždy, takže asi nemáš tak úplně pravdu a ještě to stojí společnost hodně peněz, ale dám ti přesto ST

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Miluji... | Následující: Za něhou.

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.