Halloweenská povídka

Starší povídka, kterou jsem napsala před dvěma lety- Halloweenská, trochu drastická. Omlouvám se, že nejsou odstavce..
» autorka: fantasy-maniak
Diana se rozhodla pro večerní procházku. Ne, ale proto že by to třináctiletou dívku obzvlášť bavilo, ale proto, že byl Halloween. Tuto noc o půlnoci měla být hranice mezi světem živých a mrtvých nejtenčí. Duše zemřelých se budou snažit dostat zpět k nám. Diana se už kolem osmé procházela kolem hřbitova a potkala zvláštní dámu v letech, kterou zde nikdy neviděla. Bydlela v malém městečku, kde se všichni znali a někdy ji to docela štvalo. Dáma měla na sobě černý úplý kostýmek a obličej ji zakrývala černá síťka. ,,Zvláštní" pomyslela si Diana a připojila se k dámě, která ji oslovila. ,,Kampak jdeš dneska na Halloween? Copak nevíš, že mrtví se vracejí mezi Vás?" zeptala se hned Diany. Dianu trochu zaskočilo, že neřekla mezi nás, ale že by se jen spletla? Ano, určitě se jenom spletla. Nic na tom přece není. V okamžiku, kdy vcházely starou rozvrzanou bránou na hřbitov, uslyšela Diana zvláštní hlas, který nebyl ani trochu lidský. Dáma si ničeho nevšimla a pokračovala dál v klidné chůzi. ,,Jak se jmenujete?" zeptala se nepříliš zdvořile Diana a čekala na odpověď, která nepřicházela. "Nevím proč jdu s ní na tenhle hřbitov. Nevím proč jdu vedle ní, když ani neznám její jméno." přemýšlela v duchu Diana a nevěděla jestli se má bát. Najednou si Diana uvědomila, že už je všude kolem tma a jediné světlo na hřbitově nechaly už dávnou za sebou. Otřásla se zimou a všimla si, že kolem ní začíná vířit vzduch. Opět uslyšela nelidské kvílení, a když zjistila odkud vychází, vyděsila se. Vycházel z hrobu, ke kterému zřejmě tahle dáma mířila. Diana chtěla odejít a zjistila, že nemůže udělat ani krok zpět, zato dál kráčela vpřed. Uslyšela strašný hlas, který mluvil pravděpodobně k dámě vedle Diany. ,,Samantho, moje milovaná vidím, že vedeš oběť. Věděl jsem, že se na tebe můžu spolehnout. Děkuji." Poté co hlas utichl uviděla Diana něco příšerného, hrůzného a nepředstavitelně odpornýho. Z hrobu se vynořila ruka, ze které zbyly jen kosti a zbytek hnijícího masa, které viselo v cárech na kostech. Diana se vyděsila a myslela, že nic horšího se nemůže stát, ale stalo se. Za hranu hrobu se chytila další kostlivá ruka a nad povrchem se objevila holá lebka s prázdnými očními důlky. Diana ihned litovala, že se vydala k tomuto hřbitovu o Halloweenu. Nechtěla být žádná oběť, ale nemohla proti tomu nic dělat. Na její rameno dopadla jiná kostlivá ruka a v tu chvíli se vyděsila ještě víc, když zjistila, že kolem ní se to hemží samými mrtvolami. Samantha odvedla Dianu ke stromu, ke kterému ji přivázala. Kolem Diany se utvořil kruh. Kruh byl označen svítícími dýněmi s hrůzostrašnými obličeji, které vypadaly jako živé. Ještě víc Dianu překvapilo i ohromilo zároveň, když se dýně opravdu začaly hýbat a vztekle a rozzuřeně debatovat s kostlivci. Před Dianou se opět objevila Samantha, ovšem otočená zády k ní. ,,Vítám Vás moji milí. Všem Vám chci oznámit skvělou zprávu: Tato dívka," odstoupila Samantha a ukázala na Dianu ,,se dnes zúčastní našeho rituálu." Propukl jásot a doprovázený zvukem divokého větru. ,, To mají takovou zálibu v zabíjení nebo co?" uvažovala Diana. ,, Místo této dívky můžete žít všichni, kdo jste tady." prohlásila Samantha a všichni se ještě víc radovali a Diana byla čím dál víc sklíčenější. Neměla nejmenší naději, že toto přežije. V té chvíli se objevilo v dálce na nebi sílící červené světlo. Když už bylo, tak blízko, že se dalo rozeznat co to je, byla Diana příjemně zaskočená. Fénix, teď už ho spatřili všichni a Samantha zbledla sundala si z tváře síťku a nevěřila svým očím. Svým očím taky nevěřila Diana, ale kvůli tomu co spatřila v obličeji Samanthy. Samanthě chybělo jedno oko a kůže na celé jedné polovině jejího obličeje.
Fénix zaťal drápy do její hlavy a ostatní kostlivci, mrtvoly a mumie se rozutekly. Diana byla radostí celá rozjařená. Fénix jí však neosvobodil od pout, kterými byla připevněna ke stromu. Vrhl se na Dianu a vyrval ji z hlavy pořádnou spoustu vlasů. Drápy zabodl do jejího obličeje a Fénix se zabarvil rudou barvou krví. Fénix se prodrásal až k jejímu srdci a s ním v pařátech odletěl pryč.
Ráno našla policie Dianu přivázánou ke stromu, zkrvavenou, mrtvou a bez očí.
Tipů: 0
» 10.01.14
» komentářů: 1
» čteno: 1479(5)
» posláno: 0


» 11.01.2014 - 18:00
krizekkk
Au. :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.