Lov-1. Kapitola

Jen chci vyzkoušet...takže je to zatím kratší...
» autor: Frumik
Je brzo ráno. Je tma! Lea je na lovu v lese, když tu zaslechne volání o pomoc, vyběhne směrem, odkud zvuk přichází. Slyší přicházet zvuk ze severní části lesa, běží tam. Je zvyklá lovit zvěř a umí se pohybovat potichu a zároveň rychle. Jak se postupně přibližovala, volání sílilo. Přibližuje se čím dál tím blíž, když tu náhle volání utichlo. Lea pokračovala stále blíž k místu, odkud volání před chvílí slyšela naposledy. Když tam asi po 5 minutách doběhla, našla pouze stopy, směřující pryč odtud.
Stopy byli obzvlášť velké větší než dospělého muže, a když se Podívala z větší blízkosti…ulekla se. Byli to stopy podobné lidský, ale bylo jasně vidět, že nohy toho tvora musejí být chlupaté. A když se podívala ještě lépe, zjistila, že vedou na obě strany, jak směrem k ní, tak od ní a taky, že mezi těmi velkými stopami jsou ještě jedny menší, ale ty vedly pouze směrem k ní, to znamenalo, že zpět byla ta osoba s menšími nohami nesena.
Lea přemýšlela, má-li stopy sledovat, nebo jestli nemá jít varovat vesnici, protože se právě nacházela asi jenom 6 kilometrů od vesnice.
Rozhodla se, že bude stopy sledovat.
Tipů: 5
» 13.10.13
» komentářů: 4
» čteno: 693(13)
» posláno: 0


» 13.10.2013 - 17:05
Vítej, stopaři, jsem zvědavý, co se z toho vyklube. :) Piš dál!
» 13.10.2013 - 17:07
Kajuta: děkuju
» 13.10.2013 - 19:06
Hezký,taky jsem zvědavá! :-)
» 13.10.2013 - 20:56
krizekkk
Jo, piš dál a dál...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Následující: BOJ

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.