Parazit

...trošku jsem se poučila
» autorka: kvítek
Každý v sobě nosí svého parazita.Nosíme si ho už od dětství. Je to prý sen, sněný různými způsoby a na různých úrovních, všemi lidmi. Čím více strachu a negativních myšlenek máme, tím lépe se parazitu daří. Pomocí strachu nás ovládá. Když si začneme utvářet nové názory, založené na lásce, ty především, parazit bude dělat všechno, aby naši snahu sabotoval. Bude dělat všechno pro to, abychom pochybovali.
Je těžké oddělit sebe od parazita, ale jde to. A osvobozuje to.
Parazit zná jen strach a z něj žije. Protilátkou je láska.
Každý by se měl pokusit v sobě probudit zdroj lásky, protože každý ho má.

Já se učím nad svým parazitem vítězit.
Třeba tímto: " Adieu Uko, nic jsi nepochopil..."

( Nejsem zlá a ani hodná. Jsem ke každému taková, jak si zaslouží!)
Tipů: 31
» 15.09.13
» komentářů: 39
» čteno: 1415(36)
» posláno: 0


» 15.09.2013 - 16:14
NĚCO jsem si v tom našel. .)
» 15.09.2013 - 17:00
to je dobře a kujííí
» 15.09.2013 - 17:19
A kdože to promluvil v poslední větě - Láska nebo Soudce?

:-)
vítej na cestě
» 15.09.2013 - 17:20
Romana Šamanka LadyLoba: láska děvče, nesoudím, nemám na to a díky
» 15.09.2013 - 17:24
nesuď a nebudeš souzena..jsi žena s parazitickými sny a těm přeju, aby se plnily...tedy jen ty skvělé...!:-)
» 15.09.2013 - 17:27
básněnka: nesoudím, jen píšu, co cítím, nemohu a nechci být soudcem
» 15.09.2013 - 17:28
Já jen ST
» 15.09.2013 - 17:29
vavaoko: a já Tobě dík
» 15.09.2013 - 18:47
já bych ho hnala parazita :-)). Ale chápu, že jsou chvíle v životě..., takže tě dokáži pochopit. ST
» 15.09.2013 - 18:54
Erma: víš o tomhle se hodně mluví v Toltéckém učení, tedy o tom parazitu, trošku jsem se v tom vrtala a tak nějak to ze mně vypadlo...díky
» 15.09.2013 - 20:19
Neznám nic z Toltéckého učení, ale myslím, že chápu, o čem píšeš. Stracj je děs, běs - pryč s ním!:-)))

ST
» 15.09.2013 - 20:27
1
někdy a někde jsem četla , neznám to úplně přesně, ale v tom duchu : suď , až když projdeš a prožiješ chvíli v botách toho, koho máš tendence posuzovat - boty v tom chápu obrazně... nesoudím, ale vybírám si, koho pustím do svého života , do svého světa... ke zbytku respekt... ale s tím pozitivním naprosto souhlasím...
» 15.09.2013 - 21:52
zelená víla:Platí to i obráceně. Jsou jedinci, kteří zneužívají programově slabosti jiných a pocitu opuštěnosti druhých. Výše uvedený Uko asi nic nepochopil.
» 15.09.2013 - 21:52
Básněnka: Všichni jsme měli v životě parazitické sny. A snad jsme je i realizovali. I Uko. Budiž mu to útěchou. Jsme jenom lidi, ne bozi.
» 15.09.2013 - 21:54
kvítek: A nakonec všem těm úvahám a za myšlenku, zda snad nejsem taky ten parazit ST.
» 15.09.2013 - 22:01
white walker: tak to samozřejmě, někdo právě tohle má zapotřebí...
jak jsem řekla, vybírám si já osobně koho do svého světa pustím a pokud pustím někoho, kdo tohle dělá, je to zkušenost se kterou se dá žít a která je příznivá pro další rozvoj jedince...
každý žije jak chce a jak umí...
» 15.09.2013 - 22:03
white walker: a pokud se mám projít v botách toho , kdo zneužívá, hmm, toť otázka, ale tak nějak jsem pochopila, že to dělá pouze z vlastního neštěstí...
nikdo spokojený sám se sebou po jiných nešlape... tedy z mé zkušenosti...
» 15.09.2013 - 22:20
krizekkk
zelená víla: Nedá mi to, abych se zde nezastavil. Tím zmíněným Ukem jsem já. White walker, alias obr kolodej, alias pan Prokop z Jindřichova na Moravě nemůže ustát, že se mu kdysi jeho žena spustila se mnou. Od ní vím, že mu ona na jeho nevěru přišla rovněž. Následovalo vymývání mozků ze strany obra koloděje, white walkera, pana Prokopa. Všichni jedním jsou. Uko (má interní přezdívka, kterou jsem si dal sám), krizekkk, právě proto, že pochopil hledal pro život jinou ženu jiným způsobem, způsobem legálním. Až ji našel, následovaly výlevy obra kolodeje, white walkera i na její adresu. Psal jí o mně, pomlouval, dokonce ji možná ,,balil". Proč by jinak o ní sbíral na internetu informace? A to vše jen proto, že mu jak on sám psal, krizekkk otevřel oči. Ten člověk by se měl léčit, pokud je psychicky narušen. Pokud je zdráv a dělá to pro zábavu, je mi ho líto. Raději se nebavím ani s jeho manželkou, neboť jí leze (lezl, nyní nevím) do telefonů, mailů a nechci, aby cokoliv, co ten ubožák může zneužít proti komukoliv také použil. Tak to je vysvětlení i z druhé strany. Světlano, pokud tohle budeš číst, tak věř, že se zlem se bojovat musí. Ale ne jeho prostředky.
Ten pán používá metody STB a já před ním Libresáky varuji.
Jinak, k dílku: Povedené. Inteligentně napsané.
» 15.09.2013 - 22:30
3
krizekkk: děkuji za vysvětlení, ale tuhla zápletka je pro mě novinkou, já vůbec nic nevím a neřeším... já jen reagovala na komentář od white walkera posléze, kdy reagoval on na můj.. nikterak ho neznám... je mi líto , co se mezi vámi odehrálo a patrně je to za tebou, prošel jsi se tím, čím jsi se prošel a teď víš a znáš... já opravdu k tomu přišla jak slepý k houslím a jen jsem reagovala na komentář, protože mi to přišlo vhodné... ale jinak nehodnotím nic ... ani psychický stav zmíněného... já se jen vyjádřila k dílu...
» 15.09.2013 - 23:14
zelená víla: netušila jsem, že tohle dílko rozpoutá tak živou diskuzi. Rozhodně jsem nechtěla nikoho kritizovat ani soudit. A že krizekkk si říká Uko, může být pouhá náhoda. Zbytek pouštím k vodě, neb se mě to netýká.
» 15.09.2013 - 23:16
krizekkk: nevztahuj na sebe, co se tě netýká....není Tě to hodno...díky za zastavení
» 15.09.2013 - 23:18
kvítek: to ani já netušila.. překvapilo mě to a nepříjemně... moje reakce byla k tvému dílu a to ostatní byla smršť... leč respekt, každý řekl to, co říci ze své podstaty chtěl a mě se to taktéž netýká... - jen mám zkušenost, co komentář dokáže...
» 16.09.2013 - 00:05
vanesa: Erma: básněnka: zelená víla: krizekkk: alias black rider:
To co tu napsal pan Krizekk je výplod chorého, zakomplexovaného mozku.
Nikdy jsem se nesnížil, abych tady někoho jmenoval. Natož obviňoval.
Bohužel jeho Světlana mi napsala sama od sebe o sobě tolik, že nebylo komplikované zjistit její identitu. A na to jsem jí upozornil, nic víc. To snad, pokud je férová, mi to tady potvrdí.
Nikdy jsem jí nebalil. A ani vím proč.
Světlano, prosím vyjádřete se.
Své komplexy jsem si vyléčil už před 30 lety, pane Krizekkk.
Vy byste to měl udělat ve svých 48.
To že se moje partnerka "spustila" s tebou, jsem jí dávno odpustil. Protože jsme lidé. Ty se často oháníš bohem, tak se podle toho chovej.
» 16.09.2013 - 05:12
krizekkk
kvítek: Vím, ty jsi netušila nikdy nic. A co tu napsal w.w.? Toho už jsem četl tuny. A Světlana? Ta se vyjadřovat nehodlá. Ví své.
» 16.09.2013 - 18:35
Máš za ST.
» 16.09.2013 - 19:09
Psavec: já děkuji
» 16.09.2013 - 19:53
Souhlasím. Každý by měl dostat, co si zaslouží. Být odpovědný je hlavním znakem dospělosti.
» 16.09.2013 - 20:15
hloubavá: děkuji , pochopila jsi naprosto správně
» 16.09.2013 - 21:24
...antiparazitální obojek vždy funguje!
» 17.09.2013 - 05:52
severanka: jo, ale jen na klíšťata a blechy, na tuhle potvoru ne...děkuji
» 17.09.2013 - 06:17
ttragelaf
Ten parazit je zlý sen.
» 17.09.2013 - 15:24
ttragelaf: jo, ten taky, díky za zastavení
» 17.09.2013 - 18:15
krizekkk
white walker: O lidském chování by se dalo polemizovat. Nevlezl jsi na Libres čistě náhodou. Pozoroval jsi. Díky určitým okolnostem. A byl jsi třeba schopen představit se mé bývalé ženě jako můj kamarád, který jej hledá. Ona ti adresu samozřejmě sdělila. To pak bylo teprve vzrušující... Atd. Ale nechtějme se v tom už pitvat. Konečně žiju život, po jakém jsem toužil. Nikdy jsem tvoji ženu nebral na lehkou váhu. A je dobře, že jste stále spolu a snad se máte i rádi. Tvá žena je po tvém boku a tak to má být. (Asi se nemohu ,,ohánět" Bohem před každým, každý nevěří). A popros ji prosím, ať se ani náznakem nezmiňuje o mé osobě (byť v náznacích) zde na tomhle serveru. Vážím si jí, ale mám svůj život. Jak vidíš, stále to u mne vyvolává emoce. Peklo s tebou jsem si zažil, chci do nebe. Nazdar. PS: Někdy není potřeba hned komentovat, z jakéhokoliv pocitu. Někdy stačí ztišení a uvědomění si, že i ten druhý nemusí mít zrovna nekalé úmysly.
» 17.09.2013 - 18:55
krizekkk: s Tvým PS naprosto souhlasím a pokud si myslíš, že zasahuji do tvého života, přijmi mou omluvu
» 22.09.2013 - 15:07
1
jééé to je guláš,já na parazity používám odčervovací pilulky nebo česnek...jsme chybující,já ve svém životě zranila a byla zraněna asi je důležité jít dál a nechat minulost minulostí...milovat bez podmínek to fakt nikdo na tomto světě nedokáže,přeji všem zúčastněným aby svého parazita překonali a šli dál...
» 02.10.2013 - 15:10
..má to různá jména... u mě descruction.exe (program vnitřní zkázy).. u jiných parazit.. z obou názvů mrazí... zvládnou tohle snadné není, rady (nad zlato) se cení...
» 02.10.2013 - 19:14
Mourek: nemám radu, milý pane, sama čekám, co se stane...díky za zastavení
» 05.10.2013 - 20:23
ST!
» 05.10.2013 - 20:24
Marta Valenová: pějnej segedín se z toho vyklubal, nu což...:-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Nejde... | Následující: Les

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.