Co je to za svět?

když vana přeteče :D
» autorka: zagrabiiina
Tak jsem to udělala.
Dala jsem výpověď v práci, která mě nenaplňuje.
Nemám nic jiného.
Možná nebudu mít peníze na nájem.
Možná budu dlužit.
Možná...
Možná...
Možná...
Možná budu konečně žít. Protože vlastně konečně žiju.
Už žiju. Jinak bych ten krok nikdy neudělala. Kdyby mé srdce spalo, nemohla bych naslouchat svému vnitřnímu hlasu.
Neslyšela bych pobídnutí beze strachu.
"Utíkej...tohle nejsi ty. Běž a neboj se."
"Nehledej práci, vytvářej si práci."
"Naslouchej hlasu Matky přírody"
Neslyšela bych ani to, že vlastně už dnes mám jít vybrat peníze z banky.
Protože teď je nepotřebuji, a tak to řešení připlouvá, tak aby byly v okamžiku kdy je budu potřebovat.
Když jsem tam tak seděla v bance, očíslovaná a zaškatulkovaná do systému číslem 219, uvědomovala jsem si, co mi na tom začalo tak děsně vadit.
Dřív jsem si zodpovědně založila, stavební spoření a říkala si že:
"Až najdu toho vhodného muže, který bude stejně zodpovědný jako já, budou se peníze hodit, až založíme rodinu"
"Až jednou budu mít dobrou pozici v práci, nejlépe v nějaké velké solidní firmě, tak si vezmu hypotéku a pořídím si vlastní byt někde ve městě."
Až...no to je slovo. Ta myšlenka podmíněná neexistující budoucností. Neexistující budoucností, ze které máme strach.
A banky, ty ten strach milují a ptají se:
"Už jste přemýšlela o budoucnosti? Co když se stane, že nebudete mít zaměstnání?" "Co kdyby se stalo, že přijdete o všechno?"
A zase ta budoucnost...
Peníze teď, ale užít si je můžete, až kdyby se něco podělalo :D
A tak tam stojím, a říkám, že chci svoje peníze teď. A že teda nevadí, že přijdu o státní podporu. Protože teď...

"A vy nechcete hypotéku?" diví se paní na přepážce
"Ne, já teď nevím, kde budu bydlet."
"No tak to můžete vyřešit hypotékou"
"Ale já to nechci vědět, děkuji"
Odcházím a usmívám se na ní, a ona se usmívá na mě.
Říkám ještě "Ono se to všechno vyřeší samo."
Dívá se nechápavě a tázavým překvapeným tónem říká : "Ono se to všechno vyřeší samo??? :)"

Opouštím banku a cítím velkou svobodu. A nejistotu, které jsem se vždycky tolik bála. Jsem nezodpovědná a nemám žádná zadní vrátka. Nejistotu cítím v celém svém životě až do hloubky kostí. Hnací motor, oživující esenci. A pořád trochu strach, jak se s tím ten svět smíří, že jsem opustila další systém, podporující v lidech strach ze života. Že dojde ke konfrontaci a já budu muset přiznat, že nevím co budu dělat.
Což je právě to, co teď chci.
Jen v sobě nechat rezonovat to TEĎ a NIC.
Už se to pomalu všechno drolí, ne práce, ne byt, ne úspory...a já?
Pořád tu JSEM...
Tipů: 11
» 12.09.13
» komentářů: 11
» čteno: 845(17)
» posláno: 0


» 12.09.2013 - 14:27
strhující čtení...velký dík za tak intimní zpověď a ještě větší gratulace k vydání se na cestu s cedulkou "fuck the system"!
» 12.09.2013 - 15:27
Hazentla
no, tož hodně štěstí při tom bytí :) :)
» 12.09.2013 - 15:50
Hazentla: 6thSun: díky a díky :)
» 12.09.2013 - 16:42
statečná holka! Fandím Ti a hodně stěstí!...ST
» 13.09.2013 - 08:12
pořád tu jsi a to je fajn...
» 13.09.2013 - 12:04
celý život musíme dělat nějaká rozhodnutí a teprve čas ukáže byla-li správná, či nikoliv. Přeji ti, aby to tvé bylo správné, a aby se ti v dalším životě dařilo.
» 13.09.2013 - 12:21
Erma: Děkuji. Moje víra říká, že všechna rozhodnutí jsou správná :)
» 15.09.2013 - 10:29
Tohle je fakt na zamyšlení. Protože většinou uvažuju o tom, co by kdyby, co se nestane... I když pro mě to je, coby kdyby. Pro tebe to je realita.
» 22.09.2013 - 14:42
super,jsem nadšená taky takhle žiju a je to bezva a taky se mi ještě nestalo že bych umřela hlady nebo nebyla šťastná takže držím palce!
» 22.09.2013 - 18:27
la loba: :-* ještě aby ne s tvým Nickem :)
» 10.02.2014 - 22:42
Udělala jsem to samý. člověk má mít práci, kam chodí opravdu rád, jinak ať se na to vykašle.
Pěkné počtení,díky.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Lásce | Následující: Pohádka

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.