Lovci- 1. časť

» autorka: LittleLiar
Kvapky bubnovali na parapet môjho okna ako odtrhnuté z reťaze. Celá unavená som vstala a išla si dať horkú sprchu. Zapla som si rádio a snažila som sa odreagovať od všetkých zlých snov. Do víru mojich myšlienok vstúpil prenikavý zvuk policajnej sirény, ktorá sa rozliehala po celej našej ulici. V rádiu sa hudba prerušila slovami obľúbeného moderátora Boba Kingsleyho: -Dobré ráno Burley. Bohužiaľ tu pre vás máme smutné správy.- Dúfala som, že nejaký rozumný vodič zrazil všeobecne obľúbenú Courtney a potom ešte zacúval. Keby to zahlásili aspoň by ma rozveselili. No skoro som sa pošmykla, keď som počula čo sa stalo. Slzy mi začali stekať po tvári neskutočnou rýchlosťou. Ani sa mi nechcelo utierať ich. Iba som na seba pustila prúd sprchy, ktorý ošľahával moje telo. Rádio som vypla a zabalila sa do krvavo červeného hebkého županu. Zvalila som sa na posteľ a slzy mi ešte viac omývali moje porcelánové lícne kosti.
–El- počula som výkrik z dolnej chodby. –Áno mami?- snažila som sa jej pokojne odpovedať, aby nezistila, že plačem. –Zavolaj Izaaca a príďte dole.- -Rozkaz madam.- Zaklopala som na Izaacove dvere. V jeho izbe bolo totálne ticho tak som dvere trochu pootvorila. Keď som si všimla, že ešte spí, pomaly a potichu som sa priblížila k jeho posteli. V hlave mi vírilo množstvo myšlienok. Keďže sa mu mama chystá zdeliť niečo hrozné, čo ja už bohužiaľ viem, ušetrím mu šok navyše a nezobudím ho skričaním do ucha. –Izaac vstávaj ty spáč. Mama chce aby sme prišli dolu. Tak si pohni.- Zabuchla som za sebou dvere silnejšie a dúfala som, že ho to trochu prebralo.

Mama vyzerala rozrušene. Oči mala červené, určite aj ona už plakala. Ospalý Izaac zišiel dole a sadol si na barovú stoličku vedľa mňa. Mama pustila nahrávku z rádia. Bola z tohto rána, keď som sa sprchovala. –Dobré ráno Burley. Bohužiaľ tu pre vás máme smutné správy. Pred chvíľou sme dostali zdrcujúcu správu. Určite každý z vás pozná Jamesa Argenta. Známeho finančného magnáta.- Vtedy mama upustila z očí pár sĺz a prekĺzla sa cez malý priestor medzi barom a stolom k nám. Pevne objala Izaaca. Z nahrávky ďalej pokračovalo: -Dnes ráno dostali policajti oznámenie, že sa na ulici kde býval, strieľalo. So všetkou úctou k jeho rodine oznamujeme, že James, takisto môj veľmi dobrý kamarát, dnes ráno zomrel.- Potom bolo počuť už len chrčanie prázdnej nahrávky a detský plač. Bol Izzacov. Chudák chlapec má len 9 rokov a stratil otca. Ja som sa vyplakala ráno, takže najbližší záchvat ma postihne, až keď na mňa budú všetci ľudia pozerať a podávať mi ruky so slovami: -Úprimnú sústrasť- zbytočne mi to len budú pripomínať. Hlúpi ľudia, hlúpy svet.

Vo svojom šatníku som urobila jednu veľkú zmenu. Vyhádzala som všetky farebné veci a nechala tam len čierne. Cestou do školy, keď bola ešte tma a z mojich úst si dym z cigarety hľadal cestu medzi vločkami, zazrela som niekoho na druhej strane ulice. Chvíľku ma pozoroval ako odfukujem hustý dym a potom sa pobral svojou cestou. Ja tiež.
Do školy som dorazila ako posledná, sadla som si do zadnej lavice a snažila sa ponoriť do vlastných myšlienok. Po chvíľke rozmýšľania nad všemožnými vecami, vstúpil niekto do triedy, ešte vždy som nevnímala takže neviem kto to bol. Zrazu si ku mne prisadol nejaký chlapec. Strhla som sa z víru myšlienok a skoro som spadla zo stoličky. On sa na mňa iba pozrel, zasmial sa, ale nič nepovedal. –Tak počkať,- otočila som sa naň, -ty si ten čo ma dnes ráno sledoval.- vysypala som naň jedným dychom. –Nie nesledoval.- odpovedal. Jeho chladný dych som cítila až na koži a okamžite ma striaslo. Stiahla som si rukávy a dala som si na seba kabát. Cez hodinu sme spolu už viac neprehovorili. Na konci dňa, keď som otvorila svoju skrinku, pomaly sa na zem predo mnou zniesol útržok papierika. Bolo na ňom napísané: 17:00, začiatok Burley.....Nathan. Určite to bude ten nováčik.
Tipů: 0
» 25.08.13
» komentářů: 0
» čteno: 664(9)
» posláno: 0


Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Následující: Lovci- 2. časť

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.