Záhadná kaplička

To když jde dívka ven, a cestou do kapličky ji potká nemilé překvapení...
» autor: kos-jakub
"Lenko, jdeme ke kapličce?" zeptá se Anna své nejlepší kamarádky. "Ano", řekne Lenka, a jde hledat baterku, jelikož už se stmívá. Lenka vyndala baterku z trezoru nahoře na půdě, když... Anička přišla nahoru, jelikož se Lenka už půl hodiny nevracela.

Lenka ležela na zemi s baterkou v ruce a vedle ní tekla jen krev.

Anička tedy musela jít ke kapličce sama. Chtěla se tam totiž podívat. Jde cestou, když na ni vykoukne mrtvola. Anička ječí a utíká pryč. "To bude dobrý", říká si, a v tom ji na zádech někdo šimrá. Otočí se, ale tam nikdo není. Tak jde dál, okolo rybníčka. Z rybníčka slyší divné zvuky, ale dělá, jakoby nic neslyšela.

Jde k rybníčku, podívá se do něj, vidí, že tam něco žbluňká.
Do rybníka hodí kámen a v rybníce se ozve: "Jau." Anička si říká kdo to mohl být. Ale neřeší to, a jde dál. Už vidí kapličku. Běží běží, běží. "Tak jsem tady", říká si Anička, když za kapličkou někdo vybafne. V té chvíli tam přijdou dvě děti.

Anička potom zjistila, že tam byl letní dětský tábor, a že v ten den, a v ten čas, měly děti stezku odvahy. A Lenka? Tak ta si z Aničky udělala jen srandu.
Tipů: 7
» 25.07.13
» komentářů: 7
» čteno: 875(15)
» posláno: 0


» 25.07.2013 - 09:30
Na dvanáct let..T
» 25.07.2013 - 09:45
...Anička je tvrdá holka, když krvavou Lenku neřešila, ale třeba má kamarádek víc...taky se chtěla podívat ke kapličce a nechtěla se zdržovat...
...pointa na konci je ale pěkná...

...buď vítán v modru...:)
» 25.07.2013 - 09:52
z dětského tábora dobrý...:-)
» 25.07.2013 - 16:00
ty jo, ty se ještě vyvineš...buď vítán:-)
» 25.07.2013 - 21:38
Hazentla
čubík:
myslím si to samé :)
» 17.04.2014 - 04:43
super jen tak dál, baví mě to, skvělý konec
» 24.07.2014 - 20:53
máš talent

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.