Spisovatelova slova

Ze starého, znovu nalezeného zápisníku...
» autorka: Miss mist
Zrak spisovatele je mnohem silnější, než náš, … a duše mnohem snadněji zranitelná … a slovo je mocná zbraň. Samopal, granát, revolver, nebo nůž dokáží vzít život. Slovo dokáže vzít důvěru, lásku, přátelství, … a život?

Dlouho jsem nad tím přemýšlela, … a místo odpovědí se mi v hlavě začaly kupit jen další otázky. Kdybych znala nějakého spisovatele, určitě bych se ho zeptala na všechno, co mou mysl tak dlouho tížilo, … i básník by mi stačil, … možná i textař … , ale není tu nikdo, kdo by mě vyslechl … jen vy.

Dokáže jedno slovo zabít?

… jednoho člověka, nebo kvůli slovu dokáže zemřít více lidí?

… kdo by kvůli slovu umíral??? A kdo by toužil po jeho smrti?

… a nejsou vlastně válka, vojáci, tanky, samopaly, granáty a nože bodnuté do zad jen nástrojem slova?

Slovo je mocná zbraň, ale i když nejsem spisovatel, ani textař … dokonce ani básník ne, nikdy bych si nepřála, aby má slova zabíjela.

Snad i další, … mnohem významnější a mocnější lidé nesmýšlejí o slovu jako o zbrani, ale jako o něčem, co má naši myšlenku přiblížit a hlavně předat dál, … o něčem, co může potěšit, dojímat, o něčem, co nás nutí milovat.
Tipů: 8
» 06.04.13
» komentářů: 6
» čteno: 766(15)
» posláno: 0


» 06.04.2013 - 20:01
krizekkk
Tak děvče, vítej.
Moc hezky jsi se na poprvé rozepsala. ST
A vkládej... Máš na to další každý den... :-)
» 06.04.2013 - 20:02
krizekkk: Děkuju :-)
» 07.04.2013 - 12:59
Budu se těšit na další !
» 07.04.2013 - 18:59
pěkně.
» 14.04.2013 - 23:24
Moc pěkně výSTižné!
» 23.06.2013 - 18:14
Tady slova nezabíjejí... jen dělají nám ostatním radoST ;-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Následující: Má duše

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.