Další potíže (26)

» autorka: Theresa
Další potíže (26)
Stefan uhodil Jacka prudce do tváře, po které už stékalo několik kapek krve.
Nicolas vedle něj vrhal na Jacka nenávistné pohledy, ale Nathova dlaň na jeho rameni mu nedovolovala se na něj znovu vrhnout a udělat na tváři zkřivené posměchem další modřinu.
„Už ho nech, Stefane, těžko už něco udělá!“ domlouval kamarádovi Ren. Stefan si promnul bradu, do níž ho Jack udeřil a pohlédl na Nicka, kterému se pod okem vybarvovala solidní modřina.
Sotva přišli do Jackova bytu, Nick se na něj vrhnul a nikdo už rvačce nestačil zabránit. Když je od sebe konečně odtrhli, vyprovokoval Jackův samolibý úšklebek Stefana.
„To už stačí,“ zopakoval Renidan.
„Opovaž se k Suz nebo k někomu jinému jenom přiblížit!“ zasyčel varovně Stefan.
„A už nevyvázneš jenom s pár šrámy,“ dodal Nicolas.
„Tak jdeme,“ nasměroval Nath všechny ke dveřím. Vzápětí však všichni strnuli.

Nica neklidně přecházela po obýváku, což byla činnost, kterou ještě před chvílí provozovala Odette, ale kterou jí Suzanne zamezila tím, že ji stáhla vedle sebe na gauč.
Teď Suzinny oči sledovaly přecházející Nicolette s jasným varováním.
„Sedni si, proboha!“ vyhrkla podrážděně a všem bylo jasné, že nemá daleko k výbuchu. Jen Odette si však dokázala představit hrozící pohromu.
„Sedni si, Nico,“ stáhla Nicolette vedle sebe na gauč.
„Kde jsou tak dlouho,“ zaúpěla Danny po chvíli.
„Nejsou pryč dlouho. Je to asi hodina. Cesta k Jackovu bytu jim zabrala tak dvacet minut a…“ zmlkla, když se na ni upřely tři páry rozzuřených očí a zvedla ruce v obranném gestu. „Pardon!“ hlesla.
„Je to moc dlouho!“ zvedla se Nica. „Jdem za nima.“
Ostatní se rychle zvedly a hnaly se za ní ke dveřím.
Tipů: 0
» 20.02.13
» komentářů: 0
» čteno: 881(6)
» posláno: 0


Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Sean a Lively - 2. | Následující: Sean a Lively - 3.

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.