Cesta duší

věnováno na rozloučenou
» autor: gabkin
Jak začít. .... tečkami nic nezkazím a jak jsem již několikrát vysvětloval, jsou to místa mého nádechu před puštěním myšlenky na papír.

Někdy 30.12.2010 jsem psal na literu dílko, kde jsem se vypisoval z pocitů na konci roku. Našli se lidé, kteří po mě chtěli, abych zase něco takového napsal. To jsem ještě netušil, že k tomu nastane i důvod.

ODEŠEL TONY. A tak jako mnohým z Vás, i u mne to vyvolává spoustu pocitů. Neboť žádné slovo již tady nepomůže. Opustil nás kamarád, který dal mnohé každému kterého potkal, chlap, kterého byla čest poznat blíže. S úsměvem (a nezlobte se prosím) tady musím napsat odešel milovník slova a ženské krásy. A taky života. To jste poznali, pokud jste s ním měli tu čest pobýt a podebatit.
Měl jsem to štěstí. liter mi ho přinesl. A další štěstí jsem měl, že jsem zastihl Tonyho ještě v lepší kondici.
pro ty, co ho znají posledních pět let je nepředstavitelné
pomyslet na pětikilometrový výlet s ním. A to jsem ty kilometry ještě ubral. Tak si ho zapamatovávám já.
Zpěv při ohni, kdy jsme zpívali při G.P kytaře už taky nikdy asi nevymizí z paměti. Kdy se rozesmátý Tony napil Plzně a poděkoval, za to, že zjistil, že umí i zpívat...
I když i ty rozhovory nás astmatiků o tom jak se dejchá na hovno - měli své kouzlo. Stalo se mi totiž, co mnohému z Vás - setkání s Tonym byl vždy přínos.
Vždyť i ty Počátky s ním byly neopakovatelné. Ono totiž setkání s moudrými lidmi obohacuje - a v tom byl Toník nedostižný. Nikdy nedával svou velkou inteligenci na odiv, ale pokaždé ti z ní poskytnul, o co jsi stál.
A takhle by se dalo psát hodně dlouho. Ale každé další slovo nic nového nepřinese. Odešel kamarád, přítel, básník,...... a dosadit si tam můžeme ještě mnoho výrazů. Opustil nás chlap. jehož ruka ke stisku byla podána vždy opravdově. A který v našich duších zanechal moc. Jestli něco Tony uměl a nevěděl o tom - tak to bylo právě to obohacení duší. Tomu a jeho památce je věnováno tohle dílko.
Bíšo sbohem. Kamarádi a přátelé nesmutněte. Natolik jsem Tonyho znal, že vím, že by to neschvaloval. Celý život rozsvěcel naše duše, tak mu teď udělejme poslední lampionový průvod. Cestu duší, kterou si tento básník života zaslouží.
Tipů: 48
» 31.12.12
» komentářů: 22
» čteno: 1595(60)
» posláno: 0


» 31.12.2012 - 09:13
Nestihnul jsem jej poznat osobně. Je mi to líto. Psal krásné, moudré básně. Dám mu ještě ST ža to že BYL
» 31.12.2012 - 09:41
Termín posledního rozloučení je úterý 8.1.2013 14.45 hod. Krematorium Brno, Jihlavská 1 , J.M. (převzato z http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=421158 )
» 31.12.2012 - 10:54
...odešel, ale vůně jeho člověčiny zůstává...
» 31.12.2012 - 11:11
...napsal jsi to krásně za všechny,kteří ho poznali,ať osobně nebo jen na dálku...zkrátka zanechal nesmazatelné STopy...
» 31.12.2012 - 11:33
1
Milane, napsal jsi to moc hezky. Přidávám se s lampiónem. (Jsem v Počátkách a vidím jeho úsměv.)
» 31.12.2012 - 14:56
znala jsem ho jen krátce..ale přeSTo..mi pomohl radou..a podebatovat jsem s ním taky stihla a Tobě Milane děkuju....napsal jsi to moc hezky..Iva
» 31.12.2012 - 16:24
Není, co dodat. Jen, že bude chybět. Moc chybět.
» 31.12.2012 - 18:42
nestihla jsem ho potkat osobně, ale i tak mi hodně dal...
» 31.12.2012 - 19:00
Sbohem pane básník...........
» 31.12.2012 - 23:42
Byl to krásnej chlap, rozverník,obdivovatel života a jeho krás, galantní gentleman,básník, filosof života a můj milovaný rytíř:-)
Tak ho mám v srdci.
» 01.01.2013 - 09:44
Moc hezky jsi to napsal o chlapovi s velkým CH! Byl jedinečnej a neopakovatelnej. Vážím si toho, že jsem ho směla poznat. Jana
» 01.01.2013 - 17:34
krizekkk
Mě neznámému velké ST.
» 01.01.2013 - 21:19
máš duši Gabkine!
a zde
slov už netřeba
....
» 02.01.2013 - 06:47
Děkuji Milane... i Tobě, Tony...
» 02.01.2013 - 19:27
Připojuji se k průvodu duší, děkuji že jsem měla možnost Tonyho poznat osobně, určitě by chěl abychom ho vyprovodili s úsměvem.
» 02.01.2013 - 22:32
Zapaluji taky jednu svíčku lampionu...
» 03.01.2013 - 21:41
ST. A ticho....někdy slova prostě dojdou.
» 03.01.2013 - 21:42
Bíša - Toník, tak i WAYWARD - František, budou nesmírně chybět těm, jež měli tu čest poznat je osobně, nebo jenom písemně. Věřím, že oba by si přáli, bychom netruchlili, ale žili a smáli se dál... brali život tak, jak plyne... nashledanou a v mém srci navždy uzamčení!
» 04.01.2013 - 22:44
Dobře jsi ho znal ano neměl smutek, slzy, pláč rád mnohé z nás naučil věřit si a se smát!!
ST!
» 09.01.2013 - 07:12
díky za to
dík...
» 15.01.2013 - 21:09
hluboká slova! díky za ně..
» 26.01.2013 - 19:08
Díky za tvé vyprávění, já jsem se s ním osobně nesetkal, na prvních Počátkách jsem nebyl, ještě jsem Liter neznal. Na dalších už buď on nebyl, nebo jsem se s ním odjezdem v pátek v noci, minul. Nevím.

Ale píšu to kvůli jiné věci. Byl jsem s Katpok na jeho kremaci a seznámil se tam jedním mužem a jeho synem. Ti mi vyprávěli jak vymysleli přezdívku Bíša (s rýmou řečené jméno toho kluka - Míša), co s ním úžasnýho zažili. Navštěvovali ho v nemocnici až do konce. Kremaci taky zařídili.
Co je na tom nejsilnější, nebyli příbuzní, "jen" pár let sousedi.
Bíša měl "přesah" :-), jak to už u osobností bývá.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Toníku... | Následující: Feudální

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.