SOUDNÝ DEN

Jeden den Petra Nečase
» autor: Houda
Omluva : Konec světa, plánovaný původně na 21.12.2012 se z technických důvodů přesouvá na 13.12.3123. Vstupné se nevrací. Děkujeme za pochopení.
Mayové

Zpráva z tisku:
Předsednictvo strany LIDEM vyzvalo své ministry, aby k 10. lednu podali demisi.

Vrata Strakovy akademie se s třeskotem rozletěly.
"to je konec...to je úplný konec !!", běží premiér Nečas ulicí, držeje se za obrýlenou hlavu, "tímto jsme skončili nadobro !!".
"slyšeli jste to ?? slyšeli jste co říkal ?? tak je to potvrzené!!", letí šeptanda mezi pražským lidem. Ulice šumí vzrušením jako úl.
Tak přeci. Tak se Mayové nemýlili!!
První dlažební kostka do výkladu na sebe nenechá dlouho čekat....svííííst....a další a další...
Lidé se dobývají do obchodů páčidly, kamením a vším, co je po ruce. Nezastaví je ani varovné výstřely do vzduchu pálené majiteli obchodů. Dnes je to naposledy....a hlavně zadarmo !!
Do půl hodiny jsou na místě představitelé Odborů a masové rabování osobně organizují pomocí vysílaček a megafonů.

"my vám můžeme napařit pobuřování a šíření poplašné zprávy, možná i navádění k selským bouřím premiér - nepremiér !!", policista si výhružně pohrává s pendrekem až se vzteky praští do oka. Je vidět, že to myslí vážně.
"ale já to tak nemyslel...", špitne nesměle Petr Nečas, kterému je rázem i sako velké.
"to vaše nemyšlení je vyčíslené na 16 580 000kč jen ve zboží !!" hřmí hlas nad ním.
"já to uhradím"
"a z čeho ?? šestnáct a půl mega !!"
"z náhrad.."
"helejte se, my přeci po vás nechcem, abyste se nám tady sesypal jako Slánský...jsme přeci slušný lidi, že", mísí se do hovoru druhý, ten hodný policista, sedě na krabicích s nápisy Elektro OK-vaše vánoční volba, kterých je naskládáno do půlky místnosti, "ale my to musíme takříkajíc, jmenovitě uzavřít, že...".
"já to tak nemyslel", tiše opakuje premiér.
"to už nám byl milejší kolega Kalousek, ten tu pakáž aspoň fackoval!!"
"já vím....já vím...."
"von vám ty vaše prdelky jednou někdo fakt pořádně spočítá...a pak se budete divit!, teď padejte!!"
A venku začalo tiše sněžit na střepy výkladních skříní.
Tipů: 0
» 22.12.12
» komentářů: 4
» čteno: 869(13)
» posláno: 0


» 22.12.2012 - 18:43
tocosemnapsalbastet;-)
» 08.01.2013 - 05:02
ttragelaf
Připomělo mi to jeden film.
Konec světa lidí po silném ozáření. Obrovské město - ještě samočinně fgungují semafory, pár blikacích reklam, nikde nikdo.
Přežili tři: starší a mladší sestra a přítel té starší. Je neděle. Jdou na procházku - na přechodu svítí červená.
Ta mladší chce vkročit do vozovky.
- STUJ ! Je červená.
Ohlédla se. Obličej puberťačky byl nebeský:
- SEŠ NORMÁLNÍ ?! Sme jediný podělaný lidi v tomhle
městě a JÁ budu čekat na zelenou !!
- Podívej: To, že jsme poslední vzorek lidstva, se kterým za pár let vše odejde nás neopravňuje k tomu, abychom všechno civilizované chování a kulturní hodnoty přestali dodržovat. Je to naše nepsaná povinnost!
- TAK si tady nepsaně čučte! JÁ JDU.
Vkročí do vozovky. Píískot brzd. K smrti se vyděsí.
Krásnej kluk sedí za volantem Fordu:
- Promiň, že jsem tě vyděsil. Ale - šla jsi na červenou.
Chceš někam svézt?
Obličej puberťačky byl nebezký. Opatrně se ohlédla:
- Do desíti ať jsi doma.
» 08.01.2013 - 05:16
ttragelaf:
Miluju sci-fi...jeden čas jsem to žral...pak to přetloukly záhady ...tohle je dobrý,....
Klasika : byl posledním člověkem na Zemi , seděl v Majáku, když v tom někdo zaklepal...
» 03.04.2013 - 21:36
no ... čekal jsem od toho více

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: NAPSALS MI | Následující: JAK JSEM VEDL DEMONSTRACI
« jméno
« heslo
» Registrace
» Zapomenuté heslo?
online
1 skrytých [1]


© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.