NAROVNÁNÍ

Jen tak...
» autor: Houda
NAROVNÁNÍ

"dobrý den..."
"vy jste ??"
"jsem Aleš Kopřiva, zástupce Českého a Moravského lidu v kauze NAVRÁCENÍ", muž v omšelém baloňáku si přehodil černý kufřík z ruky do ruky a lehce přešlápl.
"ach ano !! vítejte...!", kardinál nasadil úsměv širší vjezdu do Panamského průplavu a roztáhl ruce jakoby k objetí.
"byl jsem vybrán z celé řady kandidátů jako zástupce toho...toho vyrovnání se s Vatikánem"
"jistě, udělejte si pohodlí....čaj ?? kávu ??"
"můžu si zapálit ?? víte, jsem trochu nervózní, nikdy jsem ještě nezastupoval....a v tak závažné věci....vyrovnání se z minulostí...."
"napravení starých křivd", zvedl kardinál důrazně do vzduchu ukazováček. Pak nechal ruku volně klesnout a opět roztáhl tvář do úsměvu :
"jistě, zapalte si klidně.....každý máme drobný hříšek, že ?? Bůh je nanejvýše milostiv!!"
"děkuji", hlesl Kopřiva a lačně vtáhl kouř do plic ...
"tak tedy...", Kopřiva opatrně položil své zavazadlo na stůl.
"ano ??", kardinál rentgenoval kufřík pohledem.
"máme tu tohle.."
"kde ??"
"támhle..." ukázal Kopřiva rukou za hlavu kardinála.
"kde", otáčí se tím směrem. V tom ucítí strašlivý kopanec síly koně do svého zadku, špičkou boty napřed.
"počátek křesťanství v Čechách !", slyší klidný hlas...
"co si to...", kardinál nedořekl, strašlivá facka doprovázená zvukem gongu ho posunula napůl vzduchem až pod obraz Sv.Jiřího na druhé straně místnosti.
"mistr Jan Hus".....ruka odkudsi ze vzduchoprázdna po něm chňapla a přišel úder do břicha.
" křižáci"...otočka a další kopanec.
" Doba Pobělohorská"...plesk, plesk...
"re-ka-to-li-za-ce", každou slabiku doprovázel Kopřiva pohlavkem síly úderu na tympán ..
"á, nacistická kolaborace", poslední úder ze shora, tkz. kladivo už kardinál téměř nevnímal.
-----
"kdo jsi ??"
Muž v bílém se pousmál : "já jsem soudce"
"to je dobře, byl jsem napaden, zavolejte policii!!", zajíkal se kardinál.
"ale mýlíš se, já jsem poslední soudce, já jsem svatý Petr"
"díky Bohu !!"
"neděkuj, ty jdeš do pekla !!"
Tipů: 7
» 22.11.12
» komentářů: 2
» čteno: 612(11)
» posláno: 0


» 22.11.2012 - 15:19
...
Odvrací-li se někdo od Zákona, i jeho modlitba je ohavností
(přísloví z Bible)
» 22.11.2012 - 18:32
já si svého boha s církví nespojuji.

TP

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: VÁNOCE | Následující: DEN "D"

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.