Jedovatý sen.

Sci-fi. Zatím?
» autor: vavaoko
Jedovatý sen

Vzbudil jsem se propocen a hrůzou celý ztuhlý. Měl jsem strašný sen.

Zvuk dechovky třese domem. Otvírám okno abych se podíval, co se děje. Pod okny domu jde průvod. V čele pochoduje vojenská kapela a za ní jde dav lidí. Nesou transparenty a rudé vlajky. Jsou v montérkách a na hlavách mají čepice s kšiltem. Všichni vypadají stejně. Muži i ženy. Přes pravá ramena jim visí tlumoky s plynovou maskou a atombordelem (Ochranný oděv proti radiaci.). Muži nesou krumpáče, ženy lopaty. Zavírám okno a spěchám do koupelny. Je, naštěstí, volná. Všichni již odešli a tak mám sprchu sám pro sebe. Teplá voda neteče, ale jsem otužilý a tak se rychle myji. Utírám se do mokrého ručníku a jdu do kuchyně. Na stole je již jen můj příděl chleba a kousek tuku. Rychle jím a zapíjím sousta. Várnice s čajem stojí na nízké stoličce.
Nenajeden se vracím do svého pokoje. Z plechové šatní skříně si beru čisté montérky a na hlavu posazuji klobouk. Já totiž mám klobouk. Nosím jej jako poznávací znamení, že se se mnou nemá nikdo bavit. Jsem černá ovce. To proto, že jsem, jako jediný z domu, neutekl po volbách za hranice. Je to tím, že jsem ležel v nemocnici a ujel mi vlak. Mám tedy klobouk. Mám vlastní místnost na spaní, (v domě jenž patřil mým rodičům),šest hodin spánku po směně a ještě několik dalších věcí, které ostatní nemají.
Vybíhám ven. Můj tajný stojí před vchodem a přidává se ke mně. Ani se nenamáhá být tajným.
Kolem stále proudí dav. Jde po vozovce. Na chodnících stojí jen strážci pořádku. V civilu i v uniformách, sledují dav a pokud se někdo nechová správně, je okamžitě odchycen a naložen do nákladního auta. Ta auta stojí na každé křižovatce.
Ukazuji svůj průkaz svému tajnému a on mě směřuje k trafice. Jakási ženština mi podává dnešní tisk. Rudé právo. Nic jiného již ani nevychází. Také mi odměřuje, do špinavé sklenice, sto gramů vodky. Piji pomalu a potom odcházím.
Jdu po chodníku a vcházím do vedlejšího domu. Je zde čítárna. Nacházím volné místo u stolu a čtu noviny:

Z rozhodnutí Strany a vlády, byla zvýšena výroba ostnatého drátu. Podařilo se přeorientovat několik nedůležitých provozů a tak jsme tomto soběstační. Třetí řada drátů kolem našich hranic, bude dokončena do konce května.
Naše vojska provedla cvičení u hranic se Slovenskem a to reagovalo tím, že se připojilo k SSSR. Naše republika je bude následovat ihned, po podpisu smlouvy o dočasném umístění vojsk na našem území.
Naše armáda se přesune na jih a bude hájit maďarské hranice před italskými hordami.
Kolem našich západních hranic budou rozmístěna vojska druhého ukrajinského frontu.
Výroba zbraní byla navýšena na 160%.
Vývoz potravin do Koreje a na Kubu byl úspěšně navýšen na 130%.
Ze SSSR k nám míří další vlaky přistěhovalců, kteří nahradí uprchlé nespokojence.
Strana je si jista tím, že pět milionů emigrantů, dokáže nahradit sovětskými přistěhovalci, do konce roku.
Je zřejmé, že k našim úspěchům, můžeme přičíst vyřešení bytové otázky. Máme spoustu prázdných bytů.
Byla nalezena technologie, jak lze vrtat do panelů otvory pro komíny kamen na tuhá paliva.
To znamená další pokrok! Zatím je však nutno, slučovat pracující do společných bytů, aby se zahřáli tělesným teplem.
Na letošní zimu budeme připraveni!
Vojenská základní služba doznává změn.
Doba služby byla stanovena na pět let. Ve vybraných oborech je možno prodloužit trváni až o tři roky.
Vláda rozhodla o přesunutí korunovačních klenotů z Karlštejna do Kremlu. Z hradu bude vytvořen tábor pro nebezpečné zločince. Pro ty nejtěžší!
Pro ty, kdo nechtěli dobrovolně opustit republiku poté, kdy zvítězil lid! Pro ty, kdo chtějí škodit svými lživými pamflety a řečmi! Pro ty, kdo nemilují SSSR.
Následuje seznam hledaných osob:
Každému, kdo ohlásí nesprávné chování, nebo nedostatečné nadšení někoho jiného, bude zvýšen příděl moskevského chleba o 20gramů.
Dnes budou zatčeni a deportováni do pracovních táborů, tito jedinci:


: Vavaoko Důvod zatčení: Odlišuje se



Vzbudil jsem se!! Byl to jen sen. Zatím.
Tipů: 21
» 29.10.12
» komentářů: 21
» čteno: 1322(32)
» posláno: 0


» 29.10.2012 - 10:51
ještě ... že to byl jen sen, i když.. kdo ví..odlišnoST se neodpouští..
» 29.10.2012 - 11:13
Hlavně,že jsi se probral!Fuj,to jsou ale sny!
» 29.10.2012 - 11:38
básněnka: Odlišnost se neodpouštěla nikdy. Dík.
» 29.10.2012 - 11:39
severanka: Díky za koment
» 29.10.2012 - 11:55
vavaoko: já měl podobný sen, vzbudil jsem se a nikdo a nic už tady nebyl/nebylo, jen pustina obehnaná ostnatým drátem.... šílený krásně rozprodaný, ani rusové to už tady nechtěli ...
» 29.10.2012 - 11:56
...kdož zažil...noční můry sdílí...vybraně napsáno***
» 29.10.2012 - 17:03
kasparoza: Dík za koment
» 29.10.2012 - 17:05
churry: Lidi zapomínají..Díky za koment.
» 29.10.2012 - 17:46
Ještě že je to sci-fi.
Ale jedu je tam požehnaně,až se hlava zatočí.
» 29.10.2012 - 22:03
Myslím, že tohle snem i zůstane... tedy spíš noční můrou. A kdyby přeci jen, i my máme klíče.
Moc pěkné.
» 29.10.2012 - 22:13
s.e.n: Jo. Opepřil jsem to. Dík za koment
» 29.10.2012 - 22:13
Eylonwai: Děkuji za koment
» 30.10.2012 - 09:00
Takové sci-fi, kdy si autor pohrává s možnostmi, "co by, kdyby", je docela zajímavým čtením. Mezi špičku v tomto žánru patří například kniha od Roberta Harrise - Fatherland. Film už podle mne nedosáhl kvality oné knihy.
Druhá věc je, že nadcházející události lze vykreslit prakticky jakkoliv, dle subjektivního smýšlení autora.
Vedle zde zmíněného scénáře je možných dalších 10, 50, 100? Kdybych znal ten správný..., ale chci to vlastně opravdu vědět? Byl bych pak svobodnější ve svém dalším rozhodování?
» 30.10.2012 - 09:37
Já myslím, že je to realita. Jen loutky a kulisy jsou jiné. Některé vlastně i původní, jen přebarvené.
» 30.10.2012 - 10:17
bameka: K napsání podobné věci člověka přivede chuť se podělit o myšlenku. To je motorem veškeré snahy všech, kdo píší. Troška exibice atd. Neočekávám souhlas s napsaným. Jen poslouchám názory čtenářů. A to mi stačí.Dík za koment
» 30.10.2012 - 10:20
Siorak: I tak je to možno vidět. Špatnost se ukrývá pod každým praporem. Protoje nutno na ni ukazovat. Díky za koment.
» 30.10.2012 - 12:19
Ty máš ale sny.
» 30.10.2012 - 12:22
Psavec: To pod dojmem prohraných voleb. Jinak to celkem ujde. Dík za koment
» 30.10.2012 - 13:41
vavaoko: Bezvýhradně souhlasím. Padni komu padni. Ovšem beru to aktuálně, jsem na straně slabšího. Až budou u vlády dělat bordel komouši (což bude až v příštím století), budu šít do nich.
» 05.11.2012 - 08:57
krizekkk
Kámo, nestraš. To se nesmí stát. Brrr. Ještě, že se Ti to jen zdálo. ST
» 05.11.2012 - 09:16
Prostě jen- zlý sen. Dík

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Královy noci | Následující: Bludný kámen

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.