Bůh mě nezná

Zase jedna šuplíkovka.
» autorka: Veselý smutek
Ubalený cigáro a tabák mezi zuby. A vzpomínky. Krvácení ze srdce. Nevyřčené i vyřčené otázky plují vzduchem a já nemůžu dýchat. Dusím se. A zítra zase mezi novými lidmi. Úsměvy a tak, ale pak... Zase slzy. Marně přemýšlím, zda si Bůh všiml mojí existence. Moje modlitby jsou naprosto zbytečný a moje naděje kdesi v dálce. Loď se oddaluje. Milovat! Chci zase jeho ruce, jeho ramena, jeho ústa. Chci všechno a nemám nic. Jen ty slzy. A Boha, kterej mě nezná. V alkoholvým oparu usínám. Usínám navěky.
Ne! A zase to odporný ráno, ráno bez Tebe, bez lásky, bez smyslu. Otevírám knihu svýho života, listuju a listuju. Do zblbnutí, stránku po stránce. Jsou všechny prázdné, tak jako moje srdce. Ne, to je vlastně plné. Tebe! A tys mě nechal. Nebo jsem to udělala já? Všechno je zmatený. Svět je celej špatně. Nebo jsem já celá špatně. Chci to na někoho svést. A nebo někoho svést? Ne, chci jen Tebe. A Ty? Miluješ, ale nechceš. Co je tohle sakra za blbost? Zase ty otázky. Dusím se!
A Tys mě vymazal. Bojím se. Žít. Bez Tebe.
Chybíš mi. Lásko.
Tipů: 6
» 06.08.12
» komentářů: 6
» čteno: 894(20)
» posláno: 0


» 06.08.2012 - 10:49
Myslí ti to, neblbni "o) Držím...
» 10.08.2012 - 16:34
Jo to máme podobný a víš kdo za to může? láska ta kurva:-) to přejde... držim palce prožívám to taky................
» 11.08.2012 - 02:39
pan.jara: "Láska je kurva, každýho sundá...je to boj..." :))
Známe všichni. Ale tak jak se říká, vše špatný, je pro něco dobrý. :) Děkuju!
» 14.08.2012 - 19:29
Paulmatthiole
Platí to tak i tak... a někdy je těžko zjistit, kde se vlastně stala "ta" chyba, kterou bychom rádi označili za zásadní. Nedá se to ani na nikoho svést. Zůstávají jen otázky.
» 22.08.2012 - 11:03
krizekkk
Smuténková. st
» 25.08.2012 - 18:42
....Naprosto, naprosto...presne...rozumim-

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: V nevědomí | Následující: Koloběh

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.