JE JAKO ZE SAMETU

Děkuji všem, kteří příznivě komentovali mou předešlou erotickou báseň HAD Z RÁJE A JABLKO. Báseň, kterou zde nyní uvádím, si na jiném portálu vysloužila komenty jako : na hranici porno, nevkusné a byl dokonce činěny pokusy, uvědomit administrátora o této "děsné" básni.. Jsem zvědav, co na ní řeknou básnířky a básníci tohoto portálu. Když tak ji opět smažu jako na onom serveru. Báseň neobsahuje žádné vulgarismy a domnívám se, že je poeticky zpracovaná.
» autor: Jan Maren
Je jako z plyše, ze sametu,
ta tvoje mezinožka řasnatá.
Jazykem ti v ní jemně rozpletu
do všech koutků rozkoš a slast,
která ti celé tělo rozkošatí,
na všechny oděrky dá ti náplast,
které snad má láska způsobila.
Násadkou pera popíšu ti
jak jsi všude krásná a žádoucí.
A chceš-li vidět co ti dělám
mezi tvými stehny,
kde létají ti slasti jehly
posadím si tě před zrcadlo,
äby tvé oko padlo
tam, kam žena jinak nevidí.
Ať se tvé oči nestydí
za hry lásky, která vše smí,
vše vědět a vidět může,
ať už od ženy či muže
přichází. . .
Neboj se o svou dychtivku půlenou.
Buď prostě jenom ženou !
Vezmi si poslední kapku,
kterou pohár přetéká,
měkkou jak kočičí tlapku.
Zas jen do duše ti stéká. . .
Tipů: 12
» 26.06.12
» komentářů: 23
» čteno: 1622(37)
» posláno: 0


» 26.06.2012 - 06:44
Nejsem sice básník, ale i tak si troufám říct, že to jsou verše-jak ostatně sám píšeš-erotické a hledat v nich něco láskyplného, tak to nenajdeš. Opěvování ženské vulvy tím, že vymýšlíš slova, která nejsou ve slovníku jazyka českého a že navíc popisujëš jak ¨Jazykem ti v ní jemně rozpletu
do všech koutků rozkoš a slast,
která ti celé tělo rozkošatí,¨ připadá -aspoň mně- směšné, uvědomíš-li si latinský citát: ¨inter faeces et urinam nascitur homo...¨
Jestli se v tom ostatní kritici budou naopak vyžívat, tak to budou jistě převážně muži, poněvadž tyhle verše nemou přece žádnou normání ženu oslovit.
Promiň mi moji upřímnost, ty sám jsi přece taky na rozpacích nad svým dílem, tak jsem si dovolil to říct naplno...
» 26.06.2012 - 07:51
Hazentla
no jo jo... já se nechci pouštět do diskuse s Tomášem výše, bo s ním vcelku souhlasím /i když asi bych byla opatrnější s tou normalitou - jaká je definice "normální ženy"? - a co když to nějakou přece osloví a bude si kvůli tomu připadat nenormálně :)))-/
Teda, ne že by zrovna tento typ poezie byl muj šálek čaje, leč..ctím tvůrčí svobodu (a z toho důvodu se mi moc nelíbí jakékoli pokusy o cenzuru, mazání děl a podobně).. a popravdě - nejhorší jsou básně, které jsou čtenářům lhostejné.. což zjevně nebude tento případ. Takže asi tak.
» 26.06.2012 - 09:31
Hazentla: předně, normální jseš třeba ty, které není tento typ poezie zrovna šálkem čaje, který by ráda pila. Ty ženy, které jsou takovouto poezií osloveny, jsou holt z jiné kategorie a ať se tím klidně vyžívají.
Tvůrčí svobodu mým komentem nenapadám, jenom jsem dal na papír to, co mě napadlo po přečtení díla. Na to mám stejné právo jako autor. Vždyť on sám říká, že je zvědav jak na to my ostatní budeme reagovat. A tak může mít jenom radost, že tu jsou někteří, kteří mají k jeho dílu určitý názor a ten si dovolí dát najevo. A že to budou názory ¨pro¨ nebo ¨kontra¨ , to z jeho slov jasně vyplývá. S takovým postojem čtenářské obce musí každý autor počítat a neurazí se, pokud nebí obzvláštní ¨citlivka¨. A to myslím Jan Maren není. :-) Nu, uvidíme, co se z toho vyvine...?!
» 26.06.2012 - 09:35
I erotické verše mají v poezii své místo,pokud nejsou vulgární.Galantní poezie se vyskytovala už v dávných dobách a urážela snad pouze puritány.Nepatřím rovněž k velkým vyznavačům této poezie, ale k jakékoliv cenzuře se stavím negativně.Ještě jednou ale zdůrazňuji,mluvím o smyslné poezii bez vulgarismů.
» 26.06.2012 - 09:44
Hazentla
Tomáš:
Jj, já už říkala v předešlém komentu, že s Tebou souhlasím, ten dodatek o tvůrčí svobodě byl v reakci na anotaci, nikoli na Tvůj koment :) a s tím, že musí být autor připraven na kritiku...to je jedna velká pravda, i když co si budeme povídat, ne každý ji dobře tráví :)
S tou normalitou jsem to myslela tak..že.. je podle mě složité ji definovat - že mě to moc neoslovuje ze mě ještě nedělá normální ženu a naopak - pokud to někoho osloví a líbí se mu to neznamená to podle mě, že je čtenářka nenormální.. ale to je na delší diskusi :)
:-)
» 26.06.2012 - 10:08
Je to jako s reklamou v bedně. Kdo nechce, Přepne jinam. Provokace je normální lidský způsob. jak se zviditelnit. Tak to beru já. Mého tipu se to však nedočká,..
» 26.06.2012 - 11:00
Souhlasím s holkama. Napsaly tak, jak to cítím i já.
» 26.06.2012 - 11:38
Jen uvedu překlad toho latinského citátu, který použil Tomáš: Rodíme se mezi výkaly a močí. (Což tedy není zrovna překrásný vstup do života.)
A malý nášup.

Chamtivka jsem rozpůlená,
přesto mě má každá žena.
Pokud muži mohou vstoupit,
začnu jejich sílu loupit.
Za čas se mi potom vzdají,
s měkkýšem vždy prohrávají.
» 26.06.2012 - 14:03
No, já mám v tomto případě hodnocení jednoduché... Protože jsem četla Tvou předešlou báseň a ta byla pro mne daleko hezčí, tudíž tak hodnocena, vítězí předchozí... Nejsem ovlivněna komentáři pode mnou, ale... vulgární není, jen dívat do zrcadla se nechci, jedině na partnera. Tedy zjednodušeně řečeno, pro mne má kouzlo lehčí erotično a propletená těla, než co je v této básni... :-)... Myslím, že mezi muži bude více kladných ohlasů, přirozeně.
» 26.06.2012 - 20:42
U mne to jde za hranici vkusu, říkám to otevřeně a s poetikou to nemá co do činění.
Erotika je věc krásná, pro mne velmi intimní, ale zde mi to vyznívá až jako jako exiibice.
» 26.06.2012 - 22:21
Tomáš: Nemyslím si milý Tomáši, že ti, kteří praktikují už od dob Kleopatry cunnillingus a fellatio, že při tom myslí latinsky, přeloženo do češtiny : člověk se rodí mezi kalem a močí. Jsou možná jedinci, kteří neustále myslí v těchto rovinách, ale to milence nezajímá - to je můj názor. Nic lidského mi není cizí. Kdo to řekl ? Lenin ? Byl bych rád, kdybys mi sdělil, jaká slova, která používám, nejsou v slovníku českého jazyka. Musí tam být, aby je člověk směl použít ? Každopádně nejsou z mé hlavy, máme-li oba totéž na mysli. Já je slyšel z úst lidu českého a v této básni použil. Mýlíš se, když se domníváš, že v té básni není nic láskyplného. Četla ji moje miovaná, četla ji desetkrát a prohlásila, že je krásná. Posléze si ji chtěla vytisknout, ale byla už smazaná, díky snahám dvou inkvizitorů, kteří ji chtěli podrobit cenzuře administrátora. Nesmí se zase psát co se nesmí ? "U nás nesmíte myslet, že nesmíte myslet. Smíte myslet, že smíte !" Ale díky za kritiku. Nic si z ní nedělám, protože jinak bych musel psát podle vkusu, morálních představ a jemnocitu většiny. A tyto kriteria se mění od generace ku generaci, není-liž pravda ?
» 26.06.2012 - 22:40
Psavec: Rozesmál jsi mne nádherně - I laughed myself silly - když jsem četl tvou kraťoučkou a vtipnou básničku v komentáři. Pravděpodobně víš, co milenci dělají, když se domnívají, že je nikdo nevidí. Vidí je Pámbu - a netrestá je za tyto "hříchy." Žiju dost dlouho na to, abych slyšel názory mužů - "to bych nikdy nedělal !" a názory žen, kterým se to líbí.
" V domě Otce mého jsou příbytkové mnozí." řekl Ježíš. Neměl tím na mysli králičí kotce v panelácích, ale lidské bytosti - a díky za tu rozmanitost.
» 26.06.2012 - 22:48
labuť: Mám jednoduchou otázku, labutěnko. Proč by tato básnička mělas najít větší odezvu u mužů než u žen, když se to stejnému procentu žen líbí ? Jenom se o tom zdráhají hovořit, což je zcela v pořádku. A mají raději tu erotiku zabalenou do náznaků, což je také v pořádku. Ale muži jsou už takoví, neberou si často ubrousek před hubu. Což je taky v pořádku.
» 26.06.2012 - 23:02
E.T.Jane: A všem holkám na tomto portálu : Každá z vás ví, co je nejstarší poivolání světa - staré tak jako erotické touhy a prožitky mužů - i žen. Muži řekl jeho šéf už v ráji : Pojmenuješ věci tak, jak chceš a jaká tomu dáš jména, tak se to bude jmenovat. Francois Villon, Charles Baudelaire a Guy de Maupassant stáli kdysi před francouzským soudem za svá díla - slavní se stali až po smrti. Kde jsou jména kritiků, rádoby cenzorů a soudců, kteří si vzali právo, soudit je ?
Málem stál před soudem i Emile Zola za své romány Nana a Břicho Paříže. Osobně si myslím že nevkusné je peep-show, sex po telefonu a jiné podobné výstřelky dnešní "osvícené " doby. Čím si vydělávají ženy na živobytí, nevkusné není, i když je to, jako v případě telerfonsexu, jen prodávání smrdutého vzduchu. Co píší muži a jaká tomu dávají jména je za hranicí vkusu. Nic ve zlém, holky.
Kluk Jan Maren
» 27.06.2012 - 02:46
Tomáš: Napadlo mne ještě něco k tvému prvnímu komentáři : Pravděpodobně to nemůže žádnou "normální" ženu oslovit. Asi jsem v životě potkal samé úchylkářky. Vůbec se tím dnes nechci chlubit, ale bylo jich víc jak stovka - a jen jedné z nich se to nelíbilo. To co ty popisuješ jako směšné vzhledem k tomu, kde se každý člověk rodí je také zdrojem rozkoše. " Soulož - královna zábav !" Také to nestojí ve slovníku českého jazyka ? Ale mládež tak mluví. Pro "normální " ženu, která je milována, je vše normální, Tomáši ! Nikdy mne při milování nenapadaly latinské citáty, tebe ano ? Ženy myslí jinak a jednají také jinak, s tím se my muži musíme smířit. Na rozpacích jsem nebyl, považuji tento server jako za mnohem vyšší úrovně než můj předešlý a tak jsem byl zvědavý na komentáře. Snad tvé ressentiments pocházejí z toho, že jsi "vyučený" lékař a já byl jen gynekolog-samouk - neměl ten profesionální pohled odborníka.:-)
» 27.06.2012 - 07:52
Neshledávám na tom nic nenormálního.
Normálně se o tom hovoří,Jan o tom "nenormálně" napsal?Zdá se mi to otevřená výpověd´.....
Jsou ovšem erotičtější básně!
» 27.06.2012 - 08:57
To, že se napíše text do slok, ještě neznamená, že se jedná o poezii. Dle mého názoru, nejde o porno, je to jen oplzlost. Jak jsi sám v posledním komentáři naznačil, jsou ženy, kterým se to líbí, patří to ale do soukromí a nikoliv na veřejnost. Chtěl jsi názor a tady je.
» 27.06.2012 - 09:08
Víc jak stovka partnerek :)))...a Ty si troufáš tvrdit, že píšeš o lásce ? :))))
» 27.06.2012 - 10:48
bezdechu: Velice slabomyslná kritika, bezdechu. Nic, než vomáčka bez duše, bez šmrncu, bez substance. Oplzlost, milý bezdechu, je vždy vulgární, odpuzující. Najdi tam jediné vulgární slovo, inkvizitore ! Nemáš k němu daleko !.
» 27.06.2012 - 13:53
Jan Maren a ostatní: Tak vidíš, Jane, jakou polemiku vyvolala tvá ¨mezinožka řasnatá a dychtivka půlená¨.
Dosavadní bilance kritik:
7 negativních ( dva muži a pět žen)
2 ambivalentní( muž a žena)
1 pozitivní (žena) + 1 (tvá milovaná)
Zúžastnění: 2 muži a 8 žen
Muži zřejmě nemají odvahu pouštět se do kritiky spektakulárního tématu.
Dále je všeobecně zajímavé, že naopak ženy –aspoň na tomhle serveru- neuveřejnily dosud žádnou podobnou ¨poezii¨ na téma zevních mužských pohlavních orgánů. Ostych?

Moje ressentiments? Omlouvám se a nepopírám, že mou kritiku podstatně ovlivnily. Kdo totiž během své několikadesítileté professe nejenom viděl, ale stříhal, preparoval a šil tisíce (nepřeháním, vím o čem píši) ¨mezinožek a dychtivek¨ a další tisíce takových v ambulanci vyšetřoval a léčil různé z nich výtoky od plísňových po trichomonádové, zapáchající výtoky z píštělí uretro-vaginálních nebo rektovaginálních, diagnostikoval kapavku či lues, hodnotil panenství nebo zevní poranění po znásilnění pro policii či pro soudní účely a to vše u žen každého věku; ten pochopitelně zařazuje ¨mezinožky a dychtivky¨ mezi pubertální výroky, které ho naprosto nemohou okouzlit.
Závěrem: za svou osobu končím tuto debatu, ku které už nemám co říct než, že takováto a podobná poezie prostě není moje pivo a že raději si dám doušek kvalitního likéru nebo sklenku šampaňského...
» 28.06.2012 - 12:09
Nahlížím do života s otevřeným srdcem a i když výrok že se rodíme do života mezi výkaly je drsný, žel mnohdy je to pravda, v básničce jsem našla slova bez obalu o lásce a milování, chtíči, jak ho cítíme i s různými odlišnostmi, takový život i láska je v originálech lidských bytostí. Široké spektrum myšlenek si prostřel k našim úvahám a to je dobře.
» 01.07.2012 - 23:03
souhlasím s čarodejkou,každému se líbí něco jiného...
» 28.10.2012 - 11:12
Ale prosím vas neni to tak zlé, jen bych si jako autor odpustila rvat vsude za kazdou cenu rymy, jelikoz mi to nekde drhlo usi, a cela basen je jakoby v kazajce. kdyby byla osekanejsi, lehci bez zbytecnych kudrlinek, lepe by se mi cetla, jinde jsem se pousmala, jinde zase zamracila, ale basne ktere vyvolavaji diskuze a pocity, me vazne bavi.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: HAD Z RÁJE A JABLKO | Následující: SONET O MELOUNOVI

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.