KLADKA

" Štěstí muže leží ve větě : Já chci. Štěstí ženy : On chce." Friedrich Nietzsche, německý filozof
» autor: Jan Maren
Teprve výška splní účel kladky,
teprve probuzení ví, jak byl spánek sladký,
teprve blízkost dává život lásce,
a tak tvé dopisy byly jen jak úsměv v masce.


SAMOTA

Je lépe sám do smrti se soužit,
a po samotách tišit hlas,
než po té lásce marně toužit,
o nepřichází v pravý čas.
Tipů: 17
» 09.06.12
» komentářů: 9
» čteno: 765(23)
» posláno: 0


» 09.06.2012 - 17:21
...teprve probuzení ví, jak byl spánek sladký...
===
Tvé verše jsou moc hezké.ST!
» 09.06.2012 - 20:36
Pěškné. Máš ST
» 09.06.2012 - 23:56
Moc pěkné, ST.
» 10.06.2012 - 07:29
Nietzsche byl tak trochu podivín, představu o štěstí ženy, že ¨on chce¨, nepovažuji z vlastní zkušenosti za oprávněnou. Navíc, stačí se jen poohlédnout dílech místních poetizujících žen různého věku jak to v nich doslova srší vášněmi,sexem a erotikou různého stupně. Jinak: tvá báseň má opět zajímavé filozofické jádro... :-)
» 10.06.2012 - 11:12
Moc hezké... pravdivé ST
» 10.06.2012 - 13:22
Láska přichází v pravý čas, to jen nám se zdá, že se nějak loudá... :-)
» 10.06.2012 - 15:30
líbí se mi..ST
» 11.06.2012 - 01:42
labuť:Máš a nemáš pravdu, labutěnko. Po třiceti letech jsem si začal dopisovat s mou první a poslední láskou. Byly to dny plné bolesti, obostranně. Nemohla na mne zapomenout a já na ni. Zmínila se o tom, že by přijela ráda za mnou, ale nepřijela, víš ? Jenom ten, kdo způsobil bolest, ji může také zahojit, nikdo jiný, - ani čas. Čas jen otupí. Myslel jsem, že byla první a také poslední. Nebyla to preavda. Potkal jsem pár metrů před hrobem novou lásku, skutečnou, jako kompenzaci za tu ztracenou. Přišla včas. Já ji nehledal a ona také ne. Ale je to ryzí láska, to ví jen srdce. Moje a její. Francouzi říkají : " Milenku si člověk nehledá, ta do něho vtrhne." Je to pravda. V tomto smyslu chodí láska vždy včas, i když to není ta, kterou jsme si přáli. Hezký táden přeje Jan a díky za tvůj komentář.
» 11.06.2012 - 01:47
Tomáš: Máš pravdu, Tomáši, s tím podivínstvím, ale nad jeho výroky je třeba hloubat, nejsou tak jednoduché jak se zdají. Ještě se k tomu a k tobě jednou vrátím.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Následující: CIZOLOŽNÁ ŽENA

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.