Ještě něco o Pepíčkovi...

...a další vtípky přidám už na podzim.
» autor: bameka
"Tetičko, chutná ti ten bonbón, co jsem ti dal?"
"Chutná, Pepíčku."
"Tak vidíš, tobě chutná a naše psisko ho vyplivlo!"



Malý Pepíček zamyšleně kouká z okna a tatínek se ho ptá, o čem přemýšlí.
"Tati, co kdybychom prodali maminku? Mne už nekojí, tobě nestojí a živit ji pro souseda, to je přece při naši finanční situaci plýtvání penězi."



Tatínek si koupil nové papuče, ale doma si jich nikdo nevšimnul. Tak se svléknul do naha a chodil doma jen v těch papučích.
"Tati, co to máš mezi nohama?" ptá se Pepíček se zájmem.
"To je taková šipka, která ukazuje, že mám nové papuče."
Pepíček běží tu novotu sdělit mamince a za chvíli je zpátky.
"Maminka ti vzkazuje, že sis měl raději koupit novou čepici!"



Paní učitelka je s dětmi na vycházce v lese. Na lesní cestě narazí na auto, ve kterém souloží mladý pán se slečnou. Přes velký zájem dětí je paní učitelka rychle odvádí pryč. Celou situaci komentuje pouze Pepíček:
"Paní učitelko, to je, co? On holou prdel, ona holou prdel, ale auto mít musí!"



Pepíček se ptá tatínka, proč má na poklopci čtyři knoflíky a on jenom dva.
"Víš, Pepíčku, ty jsi ještě malý, máš malého pindíka a proto máš dva knoflíky. Já jsem velký, mám většího, proto mám čtyři knoflíky."
Pepíček chvíli přemýšlí a pak zvolá: "Jéjej, jakého pindíka asi musí mít náš pán farář? Ten má přece knoflíky od brady až po zem!"
Tipů: 9
» 31.05.12
» komentářů: 3
» čteno: 1085(30)
» posláno: 0


» 31.05.2012 - 18:20
Hihihihihi:))))
» 09.12.2012 - 07:05
Opravdu povedený Pepíček. Dobrý!!
» 03.12.2017 - 15:09
Pobavilo, ST :-))

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Zatím jsme obcházeli zvířátka. | Následující: Žirafa.
« jméno
« heslo
» Registrace
» Zapomenuté heslo?
online
1 skrytých [1]


© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.