Kočičí divadýlko

Na chaloupce je spousta krás. Jak zvířátkových, tak kytičkovacích a zvukových a vůbec....to je na několik povídek. Zvolila jsem cestu minipovídek na určité téma. Občas nějakou vložím :)
» autorka: E.T.Jane
Jedna sedí na špalku pod ořechem. Říkáme ji čertík. Je plachá, ale z barvy jejího kožíšku jde strach. Takový malý jaguárek… Druhá se protahuje na kamenném zápraží, po kterém ještě před pár lety běhaly i slepice, které se vozily na ovci jménem Mery. Na slepicích si během předloňské zimy pochutnala kuna. Dokonce jsem ji zahlídla. Mimochodem krásný kožíšek! Díky naší stravě…Ovce Mery už je na pravdě boží, jak říkávala babička.. Sešla stářím. Už to budou tři roky.
A zpět ke kocourům a kočkám.
Další číča se vyhřívá na trávě na sluníčku. Prováděla očistu, teď odpočívá. A naše nejoblíbenější mňoukařka se nese jako „paní domu“ a noblesně kráčí směr deka na lavici. Tam si také pohodlně složí své černé tělo s bílou lysinkou a její bílé tlapky si natáhne, jako kdyby předváděla právě čerstvou manikuru. Ostatní kočky si od nás drží určitý odstup. Tahle ne, je to stálice. Oblíbenkyně, která slyší dieslový motor pražáků v páteční odpoledne a už čeká na zápraží a vítá. Možná čeká, co přivezeme. Třeba chce pohladit… Kdo ví. A vlastně je to jedno. Prostě je tam. Čekáme na sebe. Těšíme se. Když v neděli odjíždíme, jako poslední opouští zahradu. Chodí nás vyprovodit až ke vratům a já jí mávám, i když mě nevidí :)
Tipů: 20
» 22.05.12
» komentářů: 13
» čteno: 950(16)
» posláno: 0


» 22.05.2012 - 11:35
Pěkné. Kočičí pohodička. T
» 22.05.2012 - 11:42
Mávej :-))
» 22.05.2012 - 13:13
Tak to je pěkný...kočičky jsou...mňáuuu...
» 22.05.2012 - 13:40
kočky nemusím, ale pohádková pocitovka potěšila...
» 22.05.2012 - 13:57
Taky mám rád kočky, hlavně ty mazlivé, ST.
» 22.05.2012 - 14:03
Kočky a psy si vždy rád pohladím, když se nechají.
A kočky jsou svobodné osobnosti. Samy rozhodují o tom, kdy se příjdou nebo zda se nechají pomazlit a s kým. A to jejich vrnění je odměnou i človíčkovi. Alespoň já mám vždy radost.
Hezké vyprávění.
» 22.05.2012 - 14:35
Květka Š.: vavaoko: Díky :-) . Ta jejich pohoda a svobodomyslnost se na mě vždy trošku přenese..
» 22.05.2012 - 14:36
nejsembásník: já kupodivu také ne. Ale jakmile začali chodit, já začala krmit, pak první pohlazení, druhé...pak jsem na ně začala mluvit.... a už mě mají jako svojí kamarádku a já je... naučili mě mít je ráda :)
» 22.05.2012 - 14:38
Psavec: Mazlivé kokčky-ty mám rád, učím se na jejich kožíšku roztančit prstoklad...a také-nemusím je prát :)
» 22.05.2012 - 18:26
kočky jsou moc fajn a prát a hrát si spolu budou,neumřeš při tom nudou..
» 23.05.2012 - 16:44
kočky, záležitoST srdeční :)
» 24.05.2012 - 11:02
haf...
» 29.05.2012 - 13:08
Povedená přehlídka z průvodu bohyně Bastet. :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Živá přírodnina | Následující: Venkov roste

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.