Květina

» autorka: Market
Proč ?! Proč mě nikdo nemá rád ? Stojím tu na rozkvetlé louce, vítr mi jemně fouká do mých okvětních lístků a já pociťuji velkou zimu , bolest a strach. Mé oranžovo -žluté lístky se naklánějí zleva doprava a já čekám, kdy to konečně přestane! Proč právě já? Nikomu jsem nic zlého neudělala. Jen jsem chtěla, aby mě měl taky někdo rád, trpím a bojím se. Už jen čekám, kdy nastane den a já uvadnu.
Večer, když se silně ochladí, se uzavřu do tmavě oranžového poupěte a čekám, než vyjde ráno první sluneční paprsek. Až vyjde, zjistím, že nadešel další den. Další den, kdy jsem sama a opuštěná. Pro mě to není krásný, jasný a barevný den, ale přečkání toho chladného jarního utrpení. Jsem tu sama, připadám si tak bezelstná. Už nechci žít.
Nikoho nemám ! Nikomu nevěřím ! Nikdo mě nemá rád. Taky potřebuji kousek lásky. Ptám se proč, ale nevím. Neznám odpověď. Snad! Ani nechci znát odpovědi ! Můžu jen doufat a čekat, než se najde někdo, kdo mi vráti znova chuť do života a já budu zase ta veselá, šťastná kytka jako kdysi !
Tipů: 6
» 19.05.12
» komentářů: 9
» čteno: 1219(19)
» posláno: 0


» 20.05.2012 - 09:07
Převtělila ses do květiny? Být člověkem je lepší. Můžeš si najít jinou louku.Dám ti st
» 20.05.2012 - 10:53
A pak si tě nějaký milovník přes kytky utrhne a na věky jako vzácnou květinku založí do herbáře...
A všude se tou krásou chlubí.
Né? ST.
» 20.05.2012 - 14:29
Nepřevtělila, je to jen úvaha o tom, přemýšlet i o jiných věcech. A stím herbářem je to pravda.
» 23.05.2012 - 19:15
Páni, takhle se cítím skoro pořád, zvláště poslední dobou... Krásně napsané!
» 23.05.2012 - 20:50
Cherry123: Někdy to není lehké,ale vždycky pak příjde čas kdy je líp ;) .. dííky
» 23.05.2012 - 21:04
já vím a ty chvíle kdy je mi dobře, přímo miluju ♥ mám ráda život, ale občas je fajn brát ho vážně :)
» 24.05.2012 - 15:59
Cherry123: Tj pravda :) s tím souhlasím
» 26.07.2013 - 12:31
Chtěla bych být květinou utrženou. Ráda zvadnu, přinesu-li před tím někomu radost a potěšení.
» 08.03.2014 - 21:08
Konstancie: Škoda jen, že to potěšení je vždy krátké.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Sluneční krev | Následující: Julie a Markus

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.