Vidlákova krabicová statistika

Vidlák se už přestěhoval a teď vybaluje věci.
» autor: Vidlák
Celkem toho bylo 192 krabic různých délek i velikostí. Docela hodně. Zabralo to půlku korby náklaďáku. Tu druhou půlku zaplnily věci, co se do krabic poskládat nedaly. A celkem jich bylo asi stejné množství jako krabic. aby se celá věc dala rozumně vyhodnotit, budu všechno uvádět, jako by to bylo zabaleno v jednotných krabicích od banánů.
Ve skutečnosti bylo banánovek 106 a kdyby byly ostatní věci zabalené v banánovkách, představovaly by dalších 44 krabic.
Celkem jsme tedy stěhovali:

31 krabic lega
29 krabic oblečení pro dospělé
38 krabic oblečení pro děti
20 krabic knih
15 krabic kuchyňského nádobí a náčiní
3 krabice trampských věcí - ešusy, vařiče, spacáky
5 krabic nářadí
5 krabic hraček
2 krabice obrázků, drobností dekorací
1 krabice mycích prostředků
2 krabice označené "může se hodit"

Takhle to moc nevypadá, ale je možné z toho usuzovat pár zajímavostí o naší rodině:

1. Když si to tak vezmu, k přežití by nám postačily ty tři krabice trampského vybavení. Tedy jen 1.5% veškerého majetku je opravdu nezbytně potřebná. Zbytek je větší či menší luxus.
2. Přidám-li nářadí a kuchyňské vybavení, pro rozumný a pohodlný život nám stačí cca 13% majetku.
3. Přidáme-li navíc i část oblečení, je možné říci, že pouhá pětina majetku (20%) by nám umožnila život ve stejné kvalitě, jako když máme všechen majetek.
4. Lego jako můj koníček představuje 20% našeho majetku. Tento koníček je tedy stejně rozsáhlý jako ona standartní část mého života. Při takovém rozsahu by lego bylo naplněním 50ti procent mého žití.
5. Hračky mých dětí představují cca 2% majetku. Je to moc, nebo málo?
6. Knihy představují cca 13% majetku, ale váží tolik, co celý zbytek krabic dohromady. Všechny jsem poctivě přečetl a knihovnu mám slušně vybranou. Váha vědomostí se zde dá počítat na nějakou stovku kilogramů.

A teď to nejlepší... celou statistiku si vydělte dvěma, protože kromě krabic jsme ještě vezli stejné množství dalších věcí - postýlky, postele, květiny, jízdní kola, kamna a další a další a další...
Tipů: 6
» 13.04.12
» komentářů: 4
» čteno: 1091(21)
» posláno: 0


» 14.04.2012 - 04:59
Ano, ano, trampské vybavení a přežijem všechno. Nemohu než souhlasit. "o)
» 15.04.2012 - 10:33
ST!
» 02.03.2013 - 21:54
krizekkk
To je dobrýýý. :-) st
» 18.08.2013 - 22:23
uchuchúú 1* T

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.