Kdo šetří má za tři.

Nakupování se vyplatí.
» autorka: Aka
Kdo šetří má za tři

Před týdnem jsem obdržela pozvánku na krásný výlet luxusním autobusem po českých pamětihodnostech. Firma AA GRAND mne vybrala mezi mnoha tisíci zájemci a já se tak stala za 50Kč účastníkem zájezdu(oběd byl zdarma a ještě obdržím dárek). Cesta byla nádherná, zastavili jsme před restaurací, kde nás vřele přivítal zástupce pořádající firmy se svými pomocníky.

V přednáškové síni nás bylo asi šedesát a věkový průměr posluchačů jsem odhadla na šedesátosm let.Po úvodních slovech nám zástupce AA GRAND představil převratné novinky na trhu:

- deku, která způsobí, že nikdy neonemocníte,nebudete mít revma ani bolesti v kloubech
- nebudete muset topit a všichni roztoči od nás tryskem utečou,
- sadu dvou hrnců s pokličkami ,ve kterých se nic nepřipálí a vitamíny samy naskáčou do hrnce,
- elektrický mandl.

A K TOMU JEŠTĚ ZCELA ZDARMA (jako dárek) MODELOVÉ AUTO FERRARI.
Dostat zdarma model Ferrari mne velmi lákalo – už jsem se viděla jak jedu krajinou dvousetkilometrovou rychlostí, za mnou vlaje dlouhá bílá šála a všichni na mne z obdivem zírají.

Zvažovala jsem co si koupím:
- zázračnou deku v ceně 13 000kč nám prodají za 6 000 Kč, protože jsme jim velmi sympatičtí (koupí jednoho kusu ušetříme 7 000 Kč).Rozhodla jsem se, že si nekoupím dvě deky a ušetřím tudíž 26 000 Kč,
- mandl v ceně 25 000 Kč nám darují za 15 000 Kč ,koupí ušetříme 10 000 Kč (škoda,že nemám na něj místo a proto nebudu moci pražit mandle)Ale když si ho nekoupím, ušetřím 25 000 Kč
- protože jsem chtěla Ferrari tak jsem si koupila dva hrnce v ceně 7 000 Kč za které zaplatím jen 3000 Kč (uspořím 4 000Kč)

Moje úspory z nákupů byli gigantické – ušetřila jsem 26 000 Kč za dvě deky (protože jsem je nekoupila), ze stejného důvodu i 25 000 Kč za mandl. Úspora za hrnce činila jen 4 000 kč (protože jsem je koupila).

Doma jsem vybalila první krabici a tupě jsem se dívala na hrnce – jsou veliké a nepoužitelné pro vaření na indukčním vařiči
Když jsem otevřela druhou krabici v němém úžasu jsem zírala na model Ferrari o rozměrech 20cm x10cm. Plechovému autu se okamžitě ulomila zadní kola. Prohlédla jsem si auto a zjistila jsem, že volant je nefunkční, světla nesvítí, blinkry neblikají, stírače nestírají, a Ferrari nemá motor. Samozřejmě mu chybí technický průkaz.To,že se do auta nevejdu a nemám řidičák jsem brala jako drobnou závadu.

NO,ALE NÁKUPNÍ VÝLET BYL ÚSPĚŠNÝ-UŠETŘILA JSEM 55 TISÍC,A JSEM DLUŽNA JEN 3 TISÍCE KORUN

PS. Pozorně studuji došlé letáky a ZÍTRA VYRAZÍM SPOŘIT DO SUPERMARKETŮ !!!

NAKUPOVÁNÍ SE OPRAVDU VYPLATÍ!!!
Tipů: 23
» 21.03.12
» komentářů: 20
» čteno: 1355(30)
» posláno: 0


» 21.03.2012 - 19:10
Velmi jsem se pobavila:))Perfektně, čtivě psané:))Ano výlety jsou to krásné, ovšem mrzí mne jak si ti lumpové vybírají klientelu a zboží nutí:(
Pro Tebe ST a děkuji za počteníčko:))
» 21.03.2012 - 20:01
Na to, že se zabýváš matematikou tam máš na můj vkus hodně početních chyb. Šetříš podle mně jen to za kolik je to to nabízeno a ne kolik je původní hodnota. I tak je o docela dost. Tak zatím ahoj z chalupy. Jel jsem dnes odpoledne odvézt matroš a zítra budu něco dělat. Ahoj. Tip dám.
» 21.03.2012 - 21:18
Paulmatthiole
S prodejci tohoto typu bych si velmi rád pohovořil o etice - nepochybně by šlo o velmi plodný dialog... ST.
» 21.03.2012 - 21:25
1
umělec2: Pokud nechápeš nadsázku,tak s tím už nic nenadělám.Ale těm babičkám jsou hodiny vymývány mozky a ony jsou přesvědčeny,že čím víc koupí,tím víc uspoří.Pak zbytek života pláčí,že nedokáží dluhy splatit-mluvila jsem s mnoha nešťasnicemi.A kolikrát jsem v supermarketech viděla nápis:původní cena 8,50,nová cena 5,- Koupí 10 kusů ušetříte 35Kč.Ať uhodí kamenem ten,kdo nikdy při nakupování neudělal blbost.
» 21.03.2012 - 21:45
Nebyl jsem schopen uvěřit, žes udělala takovou blbost. Moc pěkně napsáno. ST
» 21.03.2012 - 22:12
Paulmatthiole: Prodejcům nejde o etiku,ale o zisk.
» 21.03.2012 - 22:16
3
vavaoko: Abych nedělala v životě blbosti,tak bych se musela oběsit už na pupeční šňůře.
» 22.03.2012 - 07:14
1
Aka: Už starořecký filozof Sokrates prohlásil na trhu v Athénách: nestačím se divit, kolik existuje věcí, které vůbec nepotřebuji!
Jednala jsi naprosto správně, jen stále tak dál a budeš brzy milionářkou!! :-)
» 23.03.2012 - 13:03
Já bych se spokojil s myšlenkou, že jsem ušetřil za autobus a za oběd (Byl dobrý?) a nasmolil ty šizuňky tím, že bych nic nekoupil. To by mi asi učinilo radost největší. Jsem někdy velmi škodolibý .... :-)
» 23.03.2012 - 16:40
Siorak: Je to zdravé chodit pěšky,ale když se nenajíš budeš mít hlad a Tvé úspory budou v řádu desetikorun.Měl bys být velkorysý a nekoupit si třeba Karlštejn.Nyní přemýšlím jak tuto "úsporu" převedu na účet na Bahamských ostrovech.Třeba mi někdo s vymýšlením pomůže-nabízím procenta ze zisku Určitě se dohodneme.
» 23.03.2012 - 17:06
Já myslel, že autobus a jídlo jste měli zdarma. Tedy autobusem bych se svez, jídlo sněd a nekoupil nic, tu by mě postihl záchvat spořivosti. :-))
» 23.03.2012 - 18:53
Siorak: Za autobus a jídlo jsme zaplatili 50korun-to kryje režijní náklady.A řečnili asi 4 hodiny,Komu nevydžely nervy tomu řekli,že ho neodvezou zpátky.A kdo chtěl vrátit zboží,musel ho v původním obalu odvézt do místa ,kde lišky dávají dobrou noc a kam nevedou dopravní spoje-musel tam dojeti autem.
» 23.03.2012 - 19:25
Výborně napsáno. ST
Párkrát jsme si takhle s kámoškou vyjely na levný výlet. Nic jsme nekoupily a docela se bavily.
» 24.03.2012 - 07:04
Ty jsi to vystihla úplně přesně.ST
» 24.03.2012 - 12:41
Kapka: Tyhle nákupní zájezdy nejsou pořádány pro Tebe a tvou kamarádku-to by tyhle firmy rychle zkrachovaly . Z čeho by ty firmy žily a tvořily zisk ?Dovedu-li to ad absurdum,vy jste tam byly něco jako příživníci.
» 24.03.2012 - 13:14
Aka: :-))) Kde bysme vzaly na ty jejich předražené krámy, a jim to ani nevadilo, vžycky se někdo našel...
» 24.03.2012 - 23:04
vavaoko: umělec2: Tomáš: Siorak: Paulmatthiole: Liška76: Kapka: jitka.svobodova: U P O Z O R N Ě Ní Reklamní akce na metodiku snížení stárnutí na 50 % končí 31.3.2012.Od 1.4. 2012 se výrazně zvýší poplatky za používání této revoluční metody.Viz povídka"Matematika je (nebo byla) královna věd".
» 25.03.2012 - 22:31
Jsi moudrá žena!
» 26.03.2012 - 00:23
Je třeba si před takovými výlety sám sobě pevně vsugerovat, že nechám ušetřit své spolucestující. Pokud náhodou podlehnu, mohu výrobek do 14 dní vtrátit, pokud byl zakoupen mimo stálou provozovnu prodávající společnosti. Jinak se můžu ve ferrari tak leda klouzat...
» 07.04.2012 - 14:01
:-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.