České restaurace.

3x pro pamětníky, podobnost s dneškem čistě náhodná.
» autor: bameka
Nádražní restaurace.
"Pane vrchní, ta moje porce je velice malá. Takové dáváte všem hostům?"
"Ano, aby jim neujely vlaky."


"Pane vrchní, v tom hlávkovém salátě jsem našel slimáka. Umývali jste ho?"
"Ne. Prosím vás, proč bychom umývali slimáka?"


Je pokročilá večerní doba a host má pořádný hlad. Hodinu od objednávky mu servírka přinese řízek s bramborovým salátem.
Host opatrně vezme řízek do ruky a něžně k němu promluví: "Copak maličký, ty ještě nespíš?"
Tipů: 8
» 07.03.12
» komentářů: 12
» čteno: 900(25)
» posláno: 0


» 07.03.2012 - 20:36
Paulmatthiole
2
K tomu by se dalo dodat ještě toto:

"Pane vrchní, máte nějakou zdejší specialitu?"
"Zajisté, vařený prouzený hovězí jazyk, pane."
"Hm, hm... tak jazyk... přece nebudu jíst něco, co měla nějaká kráva v hubě - víte co, pane vrchní, přineste mi raději vajíčko naměkko..."

A jeden z drsnějších:

"Pane vrchní, na moment!"
"Přejete si? Je něco v nepořádku?"
"Ochutnejte tuto polévku, co jste mi naservírovali..."

Vrchní si dá jednu lžíci, druhou, třetí... a zákazník to komentuje:
"Mhm, divné... já si dal dvě lžíce a poblil jsem se, můj pes si dal lžíci a poblil se... a jéje, pane vrchní, vidíte, vy už také..."

Plus jeden kuchařsko - školský:

Přijde chlapík do restaurace a chce si dát želví polévku; číšník jej ujišťuje, že vše připravují z čerstvých surovin...
Chlapík čeká hodinu, dvě...a nic. Zvedne se, zajde do kuchyně a ptá se, co bude s tou polévkou. Zpocený číšník se ujme vysvětlování:
"Víte, on je tu problém s tou želvou... pokaždé, když kuchař zvedne sekáček, tak ona zastrčí hlavu a..."
"Boha jeho, pusťte mě k tomu," říká chlapík; želvě strčí ukazovák jedné ruky do řitního otvoru, želva vystrčí hlavu a hned o ni díky ráně sekáčkem přijde. Číšník je ohromen:
"Vy jste od fochu, pane?"
"Kdepak, já každé ráno oblékám ministru školstvi Dobešovi kravatu..."
» 07.03.2012 - 20:46
Paulmatthiole: No, návštěva některých restaurací je asi stále adrenalínovou zábavou.
» 07.03.2012 - 20:51
Paulmatthiole
Ovšem jsou i restaurace na opačné straně spektra...a ty je třeba vyzdvihnout. v

Vzpomínám si ovšem na kuřecí řízek, který jsem se neúspěšně pokusil pohltit v jídelním voze při cestě rychlíkem ze Slovenska - do té doby mě ani nenapadlo, že by šel kuřecí řízek natolik zmrvit... a vida, šel :-)

Vzpomínám si na jednu ooobrovskou ředkvičku v jahodovém poháru se šlehačkou, kterou jsem před lety obdržel v hotelu v Harrachově (kuchař byl totiž totálně našrot)... :-))
» 07.03.2012 - 21:43
Ještě k tomu ministru školství. Asi ho máme oba stejně rádi. Vzpomněl jsem si na nedávnou koláž, tuším z Blesku. Seděl tam nahý na nočníku a moc mu to slušelo.
» 07.03.2012 - 21:55
Všichni jste mne pobavili***
» 08.03.2012 - 11:19
hihihi děkuji:)
» 12.03.2012 - 20:30
Až se naučím dělat odstavce a vkládat texty bez obav že to zvořu,vyzvu Tě na souboj v kategori "iDobré a málo známé vtipy pro pamětníky!.Už nyní vím,že budeš silný soupeř.
» 12.03.2012 - 20:40
Paulmatthiole: Přihlaš se už nyní do chystané soutěže-bude nával.Tvoje vtipy mne nadchly-asi máš naději na medaily.
» 12.03.2012 - 20:46
Paulmatthiole
Aka: Dobrovolně jsem se zřekl účasti v soutěžích :-)
» 12.03.2012 - 22:11
Paulmatthiole: Tvoje škoda,mohl jsi dostat metál.
» 16.04.2012 - 08:19
Dobré i komentáře
» 23.08.2019 - 23:05
ST :-D

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.