Incident

Popis incidentu který se stane....jen stěží. Stačí malé nedorozumění a může nastat konec světa. Jako doprovod bych doporučil Honzu Pokoje: http://www.youtube.com/watch?v=MR56UVKk-t0 Povídku bych rád věnoval do nebe Jaroslavu Velinskému.
Mezinárodní vesmírná stanice ISS, 31. Prosince 2014 23:35

Tony Andrews právě připravoval láhev sektu k otevření. Bude to sranda připíjet si ve stavu beztíže, těšil se. Přesunul se do modulu Columbus, kde už čekali ostatní obyvatelé stanice. Valerij Svetkov se usmíval od ucha k uchu a stále něco vykřikoval v ruštině. Patrně něco o novém roce, myslel si Tony. Byli tu ještě Němec Frank Libnicke a Francouz Patrice Flereque.
V modulu se objevil Larry Swan. Vypadal vystrašený.
„Pojďte se mnou do kupole, rychle.“

O chvilku později už byli všichni v té malé místnůstce, kde bylo vidět do volného vesmíru.
„Scheisse,“ ulevil si Frank a napodobili ho i ostatní ve svých jazycích.
Poblíž jejich stanice se objevily neznámé objekty.

KSC, Florida, 23:42

„Cože? Cizí objekty? Specifikujte to prosím.“
Generál Gray byl v šoku. Ta zpráva se zdála neuvěřitelná.
„Pane, jsou to čtyři vesmírné lodě. Samozřejmě ne naše,“ hlásil Andrews.
„To je mi jasné,“ šeptl Gray a dodal spíš pro sebe: „První kontakt s mimozemskou rasou a oni si vyberou silvestr.“
„Co máme dělat?“ ptal se Andrews.
„Nic. Počkáme, co udělají oni.“

Lehrelak, 23:43

„Co myslíte, že to je, uvítací výbor?“ ptal se Leyd svého maloje, když se díval na objekt sídlící na oběžné dráze té modré planety.
„Spíš nějaká jejich stanice, co hlídá počasí nebo tak něco. Je na čase pokecat si,“ řekl Šalok, nejvyšší maloj na průzkumnické lodi Lehrelak.

Mezinárodní vesmírná stanice ISS, 23:44

Tony i ostatní se na vteřinku jako by zasekli a pak pocítili zvláštní, dosud nepoznaný pocit, že je někdo v jejich hlavě.
„Zdravím vás dosud neznámí přátelé. Nic se nelekejte, já jsem Šalok, nejvyšší maloj Lehrelaku a připojených lodí.“
Tony půlce z toho, co slyšel, nerozuměl, ale bylo mu jasné, že navázali jako první lidé kontakt s mimozemskou rasou. Chtěl něco říct, ale nevěděl jak.
„V pořádku, neumíte telepatii, to se dá prominout. Stačí, když na své odpovědi budete myslet.“

KSC, Florida, 23:49

„Takže přilétají v míru,“ konstatoval Gray.
„Ano. Jejich maloj, tedy velitel, chce přistát,“ informoval Tony z vesmírné stanice.
„Kde přesně?“
„Přímo před střediskem.“
„Dobrá. Dá se jim věřit?“ zeptal se generál s obavou v hlase.
„Nevím.“
„To jste mi moc nepomohl, ale nevadí. Zatím na shledanou Andrewsi.“
Generál měl z toho špatný pocit. Odmítnout takovou návštěvu se však nedalo. Zemi to může přinést spoustu užitečného, namlouval si Gray a šel zavolat svému nadřízenému v Bílém domě.

23:54

Šalok nasedl do malé cestovní lodi spolu s několika vojáky a zamířil směrem k zemi.
„Leyde, musím říci, že se opravdu těším,“ svěřil se Šalok.
„Pane, přijdou mi dost pozadu oproti nám.“
„Právě proto, mohla by být s nimi sranda.“

23:55

Tony se díval na Franka Libnickeho jak drží sekt. Valerij Svetkov na něj naléhá, ať už ho otevře, ale Němec vrtí hlavou, že ještě ne. Jsou v dobré náladě. Tony však cítí úzkost. Byl s mimozemšťanem na chvilku v kontaktu a necítil z něho nic dobrého.

Generál Gray i ostatní čelní představitelé NASA byli už celí nedočkaví a pro vesmírnou delegaci už měli připravený uvítací proslov. Gray sledoval oblohu a vyčkával.

Orlando, 23:59

Malému Joshovi svítili oči nedočkavostí. Poprvé ve svém životě uvidí ohňostroj. Levou rukou se držel maminky a pravou táty.
„Joshi, za minutku to vypukne. Pozorně sleduj oblohu,“ nabádal syna otec a usmíval se.
Mamka se k němu sklonila a dala mu pusu.
„Šťastný nový rok broučku.“
O chvilku později se na obloze rozzářily první rakety.

Obloha, 00:00

V tom zvláštním momentě, kdy se den láme do dalšího a ručičky hodinek se ještě nerozhodly, zda skočí na první minutu nového dne, se obloha rozzářila. Nebe připomínalo karneval barev. Zelená, červená, oranžová, modrá. Tvůrci ohňostrojů připravili lidem ohromující divadlo tvarů a nálad. Výbuchy vytvářely své příběhy a lidé na chvilku zapomněli na své denní starosti.

„Co to kurva je?!“ lekl se Šalok, když pod svým letounem spatřil podivná světla.
Čím víc klesal, tím byla světla blíž.
„Nikdy v životě jsem něco takového neviděl. Pozor! Těsně vedle nás,“ hlásil Leyd.
Jejich cestovní loď klesala již pomalu a připravovala se na přistání. Bez ustání všude kolem vybuchovala ta světla.
„Útočí na nás! Tohle si nenecháme líbit. Zpátky na Lehrelak!“ poručil vzteklý Šalok a ihned se telepaticky napojil na toho člověka, se kterým před tím mluvil.

Tony pocítil kontakt. Znova se mu dostává do hlavy.
„Vy na nás útočíte! Co si o sobě myslíte?!“
Tony se lekl. Šalok mu řval přímo do hlavy.
„Prosím? To musí být omyl. Proč bychom na vás útočili?“
„Útočíte! Kolem nás vybuchují vaše střely.“
Tony měl pocit, že se mu to jen zdá. Ne. To bylo přání, aby jen snil. Oni, o tolik vyspělejší než mi, se lekli ohňostroje.
„To nejsou střely, to je ohňostroj.“
„To je nějaký druh útoku, to je jasné.“
Šalok se zdál neoblomný. Vzal si do hlavy, že na něj Země útočí.
„To je oslava nového roku, žádný útok.“
„Jde vidět, že jste opravdu primitivní. Taková hloupá výmluva. To já nemám rád, vaši planetu zničíme.“
„Neblázněte, Šaloku!“ křičel zoufale Tony.
„Šaloku, haló!“
Nic. Spojení se přerušilo.

Gray byl ihned Andrewsem informován. Málem omdlel. Když se vzpamatoval, přikázal kontaktovat letectvo a vyslat jej na zteč.

1. Leden 2015, 00:32

Jen co se Šalok vrátil na mateřskou loď, poručil zničit tu vesmírnou stanici, se kterou komunikovali.
Pak celá flotila zamířila směrem k zemi.

Ohňostroj skončil a Josh byl ohromený. Něco tak krásného nikdy předtím neviděl. Stále se díval na oblohu a pak ukázal nahoru.
„Hele tati, stíhačky.“
„No jo, máš pravdu, to jsou armádní stíhačky.“
Joshovo otci to však přišlo podivné, že zrovna nyní bude oblohu křižovat hned několik vojenských letounů. Bylo jich ještě víc. Celá letka.
Josh se usmíval, ale pak jeho smích vyhasl. Na obloze zasvítil výbuch. A další.
Kluk začal plakat a obloha se změnila v ohnivé plátno.

Mimozemské lodě rozsévaly paprsky smrti a pozemské letouny jim nedělaly pražádné obtíže. Když nebylo co sestřelit ve vzduchu, zaměřili se na pozemské cíle. Země se bránila chabě.
Šalok se smál. „Já říkal, že s nimi bude zábava. Škoda, že jsou tak slabí.“
Vypálená města, obrovské krátery a stoupající dým z hořících lesů. Do rána bylo z modré planety jen spáleniště.

1. Leden 2015, 08:16

Šalok stál s Leydem na planině, která ještě včera byla hustě obydlenou Floridou.
„Nejednali jsme unáhleně? Co když ten jejich ohňostroj byl opravdu jen druh oslavy a ne útok?“ ptal se Leyd.
Šalok na něj pohlédl a škodolibě řekl:
„Je to možné. Tak to bychom dobytí této planety měli oslavit dle jejich zvyků -ohňostrojem.“
Tipů: 9
» 26.02.12
» komentářů: 4
» čteno: 1224(13)
» posláno: 0


» 28.02.2012 - 12:59
Skvělé , početl jsem si.
» 29.02.2012 - 11:34
Siorak: Děkuju
» 18.03.2012 - 11:28
Uf! Děsivý, ale vynikající !
» 18.03.2012 - 12:50
churry: Díkes:-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Obraz | Následující: Dívka snů

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku