Vidlák začíná

Začít se musí od začátku...
» autor: Vidlák
Všichni znáte takové ty filmy, kdy přepracovaný městský manažer, doktor, továrník, mafián, gauner, misantrop či jiný hlavní hrdina odjede z města, aby se na venkově ukryl před konkurencí, najatým vrahem, šíleným šéfem, či aby prostě unikl zběsilému tempu moderní doby.
Zpočátku je šokován vesnickým primitivismem (považte, oni tu mají jediný obchod a v kině se promítá jen za tmy), zažije nepočítaně ústrků od rodilých venkovanů, kterými trochu pohrdá, ale postupně zjistí, že vesnice nabízí i spoustu pozitivních dojmů, zpravidla v podobě nějaké lepé děvy, kvalitního vína, praskajícího ohně a kvalitní domácí stravy.
Náš hlavní hrdina je vesnicí stále více okouzlen, nakonec odhodí své léky, vegetariánskou stravu, rozbije modem u notebooku, sežere půl kila bůčku, vypije sklenici pálenky na kuráž a ožení se s tou nádhernou blondýnou v lacláčích a holínkách. Tím filmy končí.

Já to mám podobné. Jsa z malebného prostředí sokolovské uhelné pánve, udělal jsem ve svém životě jednu chytrou věc... Oženil jsem se s moravandou. Nemyslete si, nebyl jsem okouzlen tou vesnicí. to ona musela přijet za mnou. Ale když už jsem byl přijat do moravské rodiny, nějak na mě to kouzlo začalo působit. A když pak přišla možnost se odstěhovat do ženiny rodné vísky, praštil jsem pěstí do stolu a kývnul.
Koneckonsů, český národ povstal z písmáckých sedláků, kteří byli "šelma velká" a chci-li být alespoň trochu vlastencem, mám nejvyšší čas.

Stěhovat se budeme za měsíc, pro můj film o venkově to ovšem neznamená konec, ale začátek. Já si na vlastní kůži vyzkouším, jak pak pokračuje filmová romantika.
Už to nebude ten sexy postoj lepé děvy opřené o vidle, ale bude zapotřebí těmi vidlemi cosi nabrat. Epické žranici nad jitrnicemi bude předcházet chlívek a hnojiště, jiskrný mok vznikne až po mnoha nachozených kilometrech podél řádků révy. Inu, čeká mě nevyčerpatelný zdroj inspirace.
Hlavní výhoda mého nového života ale bude v tom, že u této práce se dá v klidu přemýšlet, filozofovat a vlastně i psát. A to hodlám dělat na těchto stránkách.
Tipů: 24
» 09.02.12
» komentářů: 13
» čteno: 1490(29)
» posláno: 0


» 09.02.2012 - 21:07
:-))..vítej..a hodně štěstí..
» 09.02.2012 - 22:30
rád to budu sledovat.)
» 09.02.2012 - 22:53
i já, takový fejetonky mám ráda
» 09.02.2012 - 23:27
vladan
Inu, má to někdo štěstí... Hlavně tu révu ti závidím. U nás, v severních Čechách, se můžeš uchodit a mok nikde. Leda tak ribízák.
» 09.02.2012 - 23:53
Líbí se mi to! Vítám tě tu a přeju hodně zdaru v životě i v psaní. :)
» 10.02.2012 - 09:19
Ať se Ti zde dobře píše:)Pěkné:))
» 10.02.2012 - 13:15
Přeji ti i sobě pěkná pokračování a jako rodilý Moravák Se na ně Těším :-)
» 12.02.2012 - 00:28
No, tak ti popřeju česky Gůd lak. Třeba bych někdy moh přijet na brigádu. :-) Pokud ti nadšení vydrží ... To se budeš živit čistě farmařením?
» 14.02.2012 - 23:03
Je to takové bodré a lidské...
» 15.02.2012 - 13:44
už se těší na další vidlákoviny :D krásně se mi čte :)
» 17.02.2012 - 10:37
:-)
» 08.03.2012 - 13:26
Přeju hodně štěstí....to vypadá jako velmi dobrý začátek. ST
» 10.03.2012 - 16:06
Trvalo mi to, ale objevila jsem tě! Díkybohu zemitý filozofe! Teď tě pěkně nastuduju "o)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.